Gå til innhold

VÆRMODIFISERING FRA FLY - TRENGER DIN HJELP...


slask

Anbefalte innlegg


Oppdatering 9. juni 2019
Publisert skriv fra tidligere FN-leder Ban Ki-Moon, nå The Elders hvor også Gro er med.
Det pushes for at FN skal lede geoengineering-prosjektene som skal "redde jorda" i klimaløgnene.
Til innlegget

Opptatering 5. jan 2019
Postet NOAA-artikkel fra 1978, "Weather Modification Advisory Board", bl.a. med Harlan Cleveland
Til innlegget

Oppdatering 26. nov. 2018
En masse-utsendt Harward-artikkel, om planene for å sprayet atmosfæren for å blokkere sola (omtrent som vulkanutbrudd vil tildekke himmelen). Den falske "globale oppvarmingen" krever løsninger - å spraye....
Direkte til innlegget...


Oppdatering 12. juni 2018
750-siders governmental rapport fra 1978 viser at klima-tukling har pågått i minst 30 år før dette.
Direkte til innlegget...
 

Oppdatering 3. mai 2016
Pushing Back Against Climate Engineering, Canadian Lawsuit Is Filed
http://www.geoengineeringwatch.org/pushing-back-against-climate-engineering-canadian-lawsuit-filed/

 

......
Værmodifisering foregår og store mengder farlige metallpartikler, aluminium, strontium mm. blir sprayet fra fly.

Merkelig mange går virkelig inn for å hindre dette å bli diskutert "for offentlig", selv her inne på forumet. Hvorfor forsøkes det å dysse ned hva som foregår?

Påstandene om at dette bare er vanndamp er velkjente, men det faller på sin egen urimelighet. Hvorfor må folk godta å bli forgiftet med denne bevisste forurensingen ved hjelp av fly.

Tviler du på at dette foregår - hør på hva kvalifiserte folk forklarer her (videolink lenger nede) i møtene i Chasta County i California. Det er organisert av ildsjel Dane Wigington som også driver opplysnings-nettstedet http://geoengineeringwatch.org hvor det er mye å lære om hva de har foretatt seg for å måle regnvann, ta jordprøver, blodprøver mm.

Det er sterkt foruroligende, og ingen hadde giddet å dille med dette ellers.
Dette foregår i Norge også og det skjer ofte fra umerkede fly som ikke synes på flightradar.

 

Mange klarer ikke å forestille seg at noe sånt foregår, og det er forståelig, men bruk hjertet og hodet og opplys dere selv. Og ikke minst - gjør noe med det. Still spørsmål, snakk med andre. Følg med på himmelen.
Ting er ikke som det var før.
Kondens-striper fra fly blir vanligvis oppløst i løpet av minutter.
Det man opplever nå (også i Norge/Norden/Europa) er spraystriper som ekspanderer og blir digre som mange fotballbaners bredde.

Om dette var vanndamp ville det være en klar begrensning på hvor mye disse kan utvide seg og likevel være synlig - det har med fortynning å gjøre.

Heller man 1 liter melk i Mjøsa så blir ikke hele Mjøsa grå (ikke halve heller for den saks skyld). Så hvordan kan vanndamp-striper (som fryser til krystaller om det er kuldegrader i lufta), ekspandere til gigantstriper som etter 10-20 minutter forveksles med å være en sky. Men nei, den kom fra flyet som nettopp passerte. Sånt observeres mange steder - rapportene er utallige.

Synes du været er merkelig i forhold til hva du husker fra tidligere?


Videoen under inneholder diverse kvalifiserte vitnemål fra folk som har (yrkes-)erfaring fra vær/klima, forsvaret, piloter mm. Ta det seriøst.

Oppsøk diskusjonsforum og kommentarfelt (ta gjerne en titt på Geoengineeringwatch.org først).
Oppsøk facebook-grupper og fortell hva du ser, og still spørsmål.
Søk på chemtrails eller geoengineering - værmodifisering. Mange bryr seg, men er det mange nok?  Vi trenger også din hjelpl.


Chemtrails Exposed By Pilots, Doctors, & Scientists Soil & Water Tested High In Aluminum & Barium
https://www.youtube.com/watch?v=BaLCOQhRaFY


Mer om Chasta County og det seriøse arbeidet for å avdekke chemtrails (ulovlig værmodifisering) de har sørget for.
https://startpage.com/do/search?cat=video&cmd=process_search&query=chemtrails+chasta


Det finnes mye dokumentasjon som viser at værmodifikasjon fra fly er utviklet, planlagt og patentert.

Her et viktig eksempel på godt over 700 sider, fra amerikanske myndigheter.
Ingen må komme å si at dette er fantasi eller utopi.

Massive US Senate Document On National And Global Weather Modification
http://www.geoengineeringwatch.org/massive-us-senate-document-on-national-and-global-weather-modification/

 


Som svar på denne tråden vil det dukke opp folk som vil etterspørre bevis, bevis, bevis, mens de selv ignorerer alt viktig arbeid og all viktig info som nå finnes. La dem gjerne spørre, men tenk selv og undersøk hva andre seriøst forsøker å finne ut av. Det er mange som er bekymret.

Det gjelder din fremtid og dine barn og barnebarns fremtid.
Dette er langt viktigere enn kveldsfilmen eller bake-maset på tv.
Gjør deg selv til en som bryr seg om den helseskadelige kriminaliteten.

Har du forslag til hvordan få mediene, politikere og myndigheter til å komme på banen?
Ikke nøl med dette.

 

På forhånd takk.
Slask

 

 

military_chemtrails.jpg

941d53d329f33c9e56ee03092fae461d_1024-30

img2513.jpg?bce3e3

http://hartkeisonline.com/2012/12/04/chemtrails-conspiracy-educate-yourself/

Endret av slask
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, skje skrev:

Trenger du en klem? :fnise:

Trenger egenlig ikke, men det skader ikke.
Varme og nærhet er bra :)
Takk for forslaget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoooor og kjærlig klem til slask ❤️

Anonymkode: 265d3...423

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har allerede en lang tråd om dette. Der viser vi hvorfor du tar feil.

Hvorfor starter du en ny tråd med nøyaktig de samme påstandene?

Anonymkode: 45647...f4d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer det men vi kan ikke gjore noe med det jeg har ikke noe vapen som kan skyte de ned ivertfall.

Anonymkode: b08d8...f19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God økonomi har de i alle fall, om de har råd til å sende rundt umerkede fly fulle av kjemikalier dagen lang samt betale for at folk skal holde kjeft om det. Skulle jo tro at slike astronomiske beløp ville vært relativt enkle å spore. Hva er det de får igjen for disse massive investeringene?

Anonymkode: 323fa...2f0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter du ikke i den gamle tråden din, slask?

Det er jo nøyaktig samme tema. Hvorfor mener du at vi skal begynne fra begynnelsen igjen? Dette er akkurat like dumt og urealistisk som det var i den andre tråden.

Anonymkode: 45647...f4d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å tro på at dette foregår, syns også det er veldig merkelig med disse stripene som ikke går bort. Men føler meg rett og slett litt hjelpeløs. Har allerede nok med den gigantiske løgnen "vaksiner er trygge og effektive" og den gigantiske løgnen "vi skal finne en kur for kreft" så jeg tror ikke jeg klarer å sette meg inn i noe mere på en stund, jeg orker ikke mere virkelighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, nordpedant skrev:

Kondensstriper er helt normalt, og ikke noe å bekymre seg for.

Helt enig, men det er altså ikke det vi diskuterer.
Det går klart frem i innlegget som du kanskje ikke gadd å lese, for du ville uansett bare slenge inn et kort argumentasjonsløs linje likevel. Som alltid. Som i 9-11-diskusjonen hvor du bevisst unngår å fronte fakta-bevis.

Nei, tråden handler om striper som blir værende der og utvider seg til det abnorme. Det kan ikke vanndamp gjøre uten å ganske fort bli usynlig. Uttynning - fortynning gjør at ting blir usynlig.
Du forstår like lite fysikken her som med bygning7 i WTC som kollapset i det umulige fritt fall. Jeg forventer ikke mer av deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fortsetter du ikke i den gamle tråden din, slask?

Det er jo nøyaktig samme tema. Hvorfor mener du at vi skal begynne fra begynnelsen igjen? Dette er akkurat like dumt og urealistisk som det var i den andre tråden.

Anonymkode: 45647...f4d

Det er mye som virker urealistisk ved første blikk.
Fikk du med deg innleggene som talerne i Chasta-møtet la frem?  Hørtes det ut som lettlurte idioter?
I så fall må du ta deg tid til å høre på hva de sier og se at de har gjort leksa si.

Hvorfor ny tråd?   Fordi jeg fikk ånden over meg til å sammenfatte en ny innledning for nye interessenter - som vi trenger mange av i kampen mot kriminell bevisst forurensing av miljøet vårt, farlige metallpartikler som spres utover land og vann og ender opp i dyrkbar mark, planter, grønnsaker og dermed i kroppen vår hvor det gjør stor skade.

Nano-sized aluminiumspartikler er ikke akkurat helsekost for hjernen vår.
What Chemtrails Are Doing To Your Brain - Neurosurgeon Dr. Russell Blaylock Reveals Shocking Facts.


Hva med dokumentasjonen, planene, patentene på hundrevis av sider?  Skrevet bare for moro skyld av noen med en hær av gratis arbeidskraft-maur?  Tror ikke det....

 

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, slask skrev:



Hvorfor ny tråd?   Fordi jeg fikk ånden over meg til å sammenfatte en ny innledning for nye interessenter - som vi trenger mange av i kampen mot kriminell bevisst forurensing av miljøet vårt, farlige metallpartikler som spres utover land og vann og ender opp i dyrkbar mark, planter, grønnsaker og dermed i kroppen vår hvor det gjør stor skade.

 

....eller het du på å frelse flere lettlurte sjeler med en tråd der det ikke er 40 forutgående sider hvor alle påstandene dine blir forklart og tilbakevist?

Dere som leser dette - les disse to trådene først, så slipper vi å gjøre all jobben om igjen:

 

http://forum.kvinneguiden.no/topic/927819-chemtrails-geoengineering-investigation-demanded-by-numerous-experts-ta-dette-på-alvor/?page=1

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1010439-hvor-dumme-er-contrail-løgnerne/#comment-17788432

Jeg kan ikke sannet behov for en ny tråd enn at det ble for ubehagelig at det finnes naturlige forklaringer på alle fenomenene du hevder å observere, og at løgnene dine (f. eks. om at moderne jet,otorer ikke lager contrails) blir avslørt (f. eks. av to piloter og en motoringeniør.....)

Anonymkode: 45647...f4d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, slask skrev:


Nei, tråden handler om striper som blir værende der og utvider seg til det abnorme. Det kan ikke vanndamp gjøre uten å ganske fort bli usynlig. Uttynning - fortynning gjør at ting blir usynlig.

Så det finnes ikke skyer, altså?

Hva er skyer laget av, Slask?

Anonymkode: 45647...f4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det finnes ikke skyer, altså?

Hva er skyer laget av, Slask?

Anonymkode: 45647...f4d


Hvor skrev jeg at det ikke finnes skyer?

Finner du det naturlig at normalen nå er blitt at disse tynne spraystripene ekspanderer til store skyer?
Jeg snakker om at klar blå himmel blir forvandlet til gråvær etter at noen fly passert.
Det er ikke normalt. Men jeg sier ikke at dette skjer over alt hele tiden. Men det er nok av tilfeller hvor folk rapporterer fly som flyr frem og tilbake (samme fly) og etterlater seg gråvær. Har du noen fornuftig forklaring?

Sammenlign flystripene med når du selv går og puster i kaldt vær. Du ser ikke at pusten din danner grått og trist luft i hele nabolaget.

Denne tendensen som mange verden over rapporterer endret seg til det mye verre en gang på nitti-tallet. Hva skjedde med klimaet da? Endret jorda seg? Nei, så klart ikke.

Endret av slask
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, slask skrev:


Hvor skrev jeg at det ikke finnes skyer?

Finner du det naturlig at normalen nå er blitt at disse tynne spraystripene ekspanderer til store skyer?
Jeg snakker om at klar blå himmel blir forvandlet til gråvær etter at noen fly passert.
Det er ikke normalt. Men jeg sier ikke at dette skjer over alt hele tiden. Men det er nok av tilfeller hvor folk rapporterer fly som flyr frem og tilbake (samme fly) og etterlater seg gråvær. Har du noen fornuftig forklaring?

Hvis ikke contrails kan utvide volumet sitt, men blir usynlige etter kort tid, så benekter du samtidig at skyer kan eksistere. Du sier jo at vanndamp ikke kan være synlig i atmosfæren i mer enn noen minutter.......

Har en gass et absolutt volum?

Anonymkode: 45647...f4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke contrails kan utvide volumet sitt, men blir usynlige etter kort tid, så benekter du samtidig at skyer kan eksistere. Du sier jo at vanndamp ikke kan være synlig i atmosfæren i mer enn noen minutter.......

Har en gass et absolutt volum?


Nei, men når det ikke er synlig vanndamp på himmelen, så skal ikke noen fly klare å endre himmelen til grå-disig i løpet av en halvtime. Hvis du ikke har sett det selv må du følge med mer opp.
Hvis du ikke har fått med deg at dette er noe mange lurer på verden over - sjekk linker eller søk opp selv.

På en skyfri himmel vil jo den utspydde vanndamp-stripa gå i oppløsning og bli svakere og svakere.
Det er ikke det fenomenet jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, slask skrev:


Nei, men når det ikke er synlig vanndamp på himmelen, så skal ikke noen fly klare å endre himmelen til grå-disig i løpet av en halvtime. Hvis du ikke har sett det selv må du følge med mer opp.
Hvis du ikke har fått med deg at dette er noe mange lurer på verden over - sjekk linker eller søk opp selv.

På en skyfri himmel vil jo den utspydde vanndamp-stripa gå i oppløsning og bli svakere og svakere.
Det er ikke det fenomenet jeg snakker om.

Du må sette deg inn i ting du har sterke meninger om. Du trekker konklusjoner ut fra en manglende kunnskap og en sviktende forståelse, og det er farlig.

Anonymkode: 45647...f4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...