Gå til innhold

Hvor gjemmer dere sexleketøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Honeyblossom skrev:

I nattbordskuffen. Stoler såpass på familien min at jeg ikke er redd for at de skal gå rundt å snoke. Og om de så finner den så javel. Jeg har funnet mammas sexleketøy for flere år siden :fnise:

Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjemmer de ikke, men har de i en liten kurv på soverommet.  Hadde sikkert vært bedre gjemt dersom vi hadde hatt barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hennes står på lading. Ligger i skapet klar til nye øyeblikk. 

Anonymkode: 10a22...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I øverste kommodeskuff - låsbar. Deler pr tiden rom med fireåringen ;) 

Anonymkode: 43d4f...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en pose i skuffen med undertøy :P 

Anonymkode: 06dc7...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme hos foreldrene mine gjemmer jeg vibratoren under madrassen. Hos kjæresten ligger det i nattbordskuffen. 

Anonymkode: 813a0...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest brukte ligger i nattbordsskuffen, resten i en koffert i skapet. Jeg føler ikke at jeg trenger å gjemme det for andre enn barna. Kommer noen å leter i nattbordsskuffen kan de takke seg selv, som sagt over, og jeg er ikke flau over å ha slike ting, hovedgrunnen til å ikke snakke om det er for å spare de andre.

Var sammen med noen venner her om dagen der barna hadde laget skattejakt til de andre barna, og da de skulle begynne hadde de glemt skattekartet og sa alle bare måtte ut å leite. Han ene pappaen synes det var morsomt at vi ikke hadde fått vite hva vi skulle lete etter og hvor, så han sa han ville begynne å lete i nattbordsskuffen. Noen av oss voksne lo ganske godt, men ingen utbroderte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Vi har en kiste/benk ved fotenden av sengen. Der får vi plass til alt av leketøy, også de som er litt lengre som feks ridepisk osv.... Vi har en liten kodelås på. 

(Benken fungere også greit til seksuelle aktiviteter ;) )

 

Skjermbilde-2015-05-27-kl.-18.49.00.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom
12 timer siden, NydeligMann skrev:

Bleier og smukk ligger gjemt i skapet, gulrøtter, agurk og kokosnøtter i kjøleskapet.

kokosnøtter? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Under hodeputa. Meget lett tilgjengelig :skya:

Er ikke det hardt å sove på? :laugh: Kanskje litt avhengig av hva det er :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist
9 minutter siden, Fireball skrev:

Er ikke det hardt å sove på? :laugh: Kanskje litt avhengig av hva det er :ninja: 

Neida, legger den under hodeputa til Mannen når han ikke er tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en unormalt snokete familie. Da mamma skulle passe på huset for å passe katten, ja da gjemte jeg den i en pose, lagt inni en halvtom omo vaskepulver eske, bakerst og nederst i boden. 
Du måtte flytte hylle-systemet for å komme frem til den. Kjøpte inn en ny omo vaskepulver beholder som sto tydelig åpen, slik at hun ikke skulle finne på å sjekke den bakerst! Jeg teipet den, for å sjekke om mamma hadde vært inni den, noe hun ikke hadde. Men hun hadde flyttet på en del saker i boden. En bod hun ikke har noe med.

Jeg kjenner familien min. De snoker. De går igjennom private papirer, ja til og med sjekker facebooken min hvis jeg glemmer av pc'en hjemme. Bruker å ha passord på, men stoler ikke på de for fem flate øre en gang. 
Bruker ikke å ha passord, men lager et langt og meningsløst passord for anledningen. Samme når jeg er på besøk hos de. Legger jeg mobilen på stuebordet mens jeg går på do, da kan du banne på at mamma sitter å leser meldingene mine. 

Venninnene mine forsto ikke at det er mulig å ha slike foreldre. Foreldre (og eldre søsken) som gjør så grove overtramp av mitt privatliv. Også etter jeg har flyttet ut!! Kostet på meg 1000kr for å skifte låsene, for lillebror forsnakket seg, så jeg fant ut at mamma hadde laget kopi av nøkkelen min, bak ryggen min! Hun lånte nøkkelen mens jeg var innlagt på sykehuset, derfor måtte hun passe katten i et par dager, og måtte ha nøkkel. Det var da jeg gjemte vibratoren i vaskepulveret :P 
For å vise venninnene mine på ungdomskolen at foreldrene mine snoker..  så la jeg en kondom inni et dvd cover, den sto blant 500 andre dvd'er. Hvem fant kondomen noen dager senere, en kveld jeg var ute med venner? Jo mamma. 
Så ille er det.

Jeg vet det er overtramp, før godtok jeg det for jeg viste ikke bedre. Nå, nå godtar jeg det ikke. ihvertfall ikke nå som jeg bor alene. Jeg har aldri skjult noe som helst, allikevel snoker hun. Jeg begynte å røyke da jeg var 13 år. Jeg klarte å skjule det i 3 år, mamma tror fortsatt ikke på meg. Jeg hadde rett og slett lighter og røykpakke på meg 24/7. Til og med da jeg sov! Hun stusset på hvorfor jeg sov med sokker på, men tenkte ikke mer over det. En dag orket jeg ikke tullet mer, slang ifra meg røykpakken i nærmeste skuffe på rommet. Gikk i dusjen og når jeg kom ut.. der sto mamma med røykpakken i hånden. 
Hun begynte med snokingen lenge før det, uten grunn. Ingen av de andre søsknene mine blir behandlet slik. 

 

Anonymkode: 2fb14...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. april 2016 at 22.20, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg en unormalt snokete familie. Da mamma skulle passe på huset for å passe katten, ja da gjemte jeg den i en pose, lagt inni en halvtom omo vaskepulver eske, bakerst og nederst i boden. 
Du måtte flytte hylle-systemet for å komme frem til den. Kjøpte inn en ny omo vaskepulver beholder som sto tydelig åpen, slik at hun ikke skulle finne på å sjekke den bakerst! Jeg teipet den, for å sjekke om mamma hadde vært inni den, noe hun ikke hadde. Men hun hadde flyttet på en del saker i boden. En bod hun ikke har noe med.

Jeg kjenner familien min. De snoker. De går igjennom private papirer, ja til og med sjekker facebooken min hvis jeg glemmer av pc'en hjemme. Bruker å ha passord på, men stoler ikke på de for fem flate øre en gang. 
Bruker ikke å ha passord, men lager et langt og meningsløst passord for anledningen. Samme når jeg er på besøk hos de. Legger jeg mobilen på stuebordet mens jeg går på do, da kan du banne på at mamma sitter å leser meldingene mine. 

Venninnene mine forsto ikke at det er mulig å ha slike foreldre. Foreldre (og eldre søsken) som gjør så grove overtramp av mitt privatliv. Også etter jeg har flyttet ut!! Kostet på meg 1000kr for å skifte låsene, for lillebror forsnakket seg, så jeg fant ut at mamma hadde laget kopi av nøkkelen min, bak ryggen min! Hun lånte nøkkelen mens jeg var innlagt på sykehuset, derfor måtte hun passe katten i et par dager, og måtte ha nøkkel. Det var da jeg gjemte vibratoren i vaskepulveret :P 
For å vise venninnene mine på ungdomskolen at foreldrene mine snoker..  så la jeg en kondom inni et dvd cover, den sto blant 500 andre dvd'er. Hvem fant kondomen noen dager senere, en kveld jeg var ute med venner? Jo mamma. 
Så ille er det.

Jeg vet det er overtramp, før godtok jeg det for jeg viste ikke bedre. Nå, nå godtar jeg det ikke. ihvertfall ikke nå som jeg bor alene. Jeg har aldri skjult noe som helst, allikevel snoker hun. Jeg begynte å røyke da jeg var 13 år. Jeg klarte å skjule det i 3 år, mamma tror fortsatt ikke på meg. Jeg hadde rett og slett lighter og røykpakke på meg 24/7. Til og med da jeg sov! Hun stusset på hvorfor jeg sov med sokker på, men tenkte ikke mer over det. En dag orket jeg ikke tullet mer, slang ifra meg røykpakken i nærmeste skuffe på rommet. Gikk i dusjen og når jeg kom ut.. der sto mamma med røykpakken i hånden. 
Hun begynte med snokingen lenge før det, uten grunn. Ingen av de andre søsknene mine blir behandlet slik. 

 

Anonymkode: 2fb14...2f9

:icon_frown::icon_frown:hjelpes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, April 28, 2016 at 20.57, Honeyblossom skrev:

kokosnøtter? :klo:

 

Den Thursday, April 28, 2016 at 20.57, Honeyblossom skrev:

kokosnøtter? :klo:

...aka buttplugs.  😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...