Gå til innhold

Østerrike med Europas strengeste innvandringspolitikk.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Østerrike har nå stengt grensa i mot Italia og kommer med drastiske innstramminger av asylpolitikken.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Osterrike-vedtar-asylinnstramming-8448008.html

I Østerrike er det Sosial demokratene som styrer i samarbeid med et parti som ligner på Frp. De har også fått søtte fra store deler av parlamentet.

Anonymkode: da359...076

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott at Europa begynner å våkne. Ungarn har også kjørt en fornuftig innvandringspolitikk. Så at Sveriges beregner et mindre antall innvandrere i dag enn i februar, og det samme vil skje i Norge. Om russeren vil!

 

Anonymkode: 46e27...a50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke spesielt overraskende, og flere land burde følge etter. Hvis avtalen med Tyrkia går i vasken og Erdogan sender alt som er i Tyrkias leire til Europa, så står vi over en ny eksplosjon i antall migranter.

Men Nordafrika og overfarten til Italia er det nye problemet. Hver dag øker antallet afrikanere som krysser over. Østerrike forbereder seg nå på å stenge grensen for å hindre alle disse adgang til sitt land.

Østerrike skal holde valg på ny president, og i den første avstemmingen fikk det innvandringskritiske partiets (Frihetspartiet) kandidat, Norbert Hofer, 35% av stemmene, nærmeste etter var De Grønnes Alexander Van der Bellen med 21%. Etter den endelige avstemmingen 22. mai blir en av disse president. http://www.vg.no/nyheter/meninger/oesterrike/et-varsel-fra-wien-ytre-hoeyre-er-paa-fremmarsj/a/23668119/

Østerrikes regjering må stramme inn asylpolitikken hvis de vil bli sittende. Frihetspartiet fikk doblet oppslutning ved et lokalvalg i fjor når hundretusener migranter trampet gjennom landet. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/framgang-for-ytre-hoeyre-i-oesterrike/a/577543/

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at fornuften finner sted også andre steder i Europa. På tide at mikropartiene i sentrum og et par venstrevridde partier, også kalt sosialistiske, tar seg til vettet og slutte å motarbeide fornuften i Norge. 

Siste nytt - Ap er imot innstramningene for familiegjenforening Listhaug foreslår. For en overraskelse liksom. Hvorfor vil Ap være for noe som skader en ganske stor del av velgerne deres (vi vet ikke-vestlige generelt stemmer sosialistisk, så det er ganske logisk at Ap er opptatt av å få flere velgere hit og gjøre det mer attraktivt for dem å velge Norge)? På tide at Norge våkner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo betegnende at de som har vært naboer med det ottomanske riket og ligget i konflikt med muslimene i hundrevis av år er det mest restrektive. Mens vi i norden som ikke har lang erfaring er de snilleste i klassen og fordømmer de med erfaring med disse folkegruppene.

 

Heter det ikke "lytt til erfarne fjellfolk"??

Anonymkode: 30755...3db

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo betegnende at de som har vært naboer med det ottomanske riket og ligget i konflikt med muslimene i hundrevis av år er det mest restrektive. Mens vi i norden som ikke har lang erfaring er de snilleste i klassen og fordømmer de med erfaring med disse folkegruppene.

 

Heter det ikke "lytt til erfarne fjellfolk"??

Anonymkode: 30755...3db

Norge er på mange måter ikke belastet av migrantkrisen slik som mange andre land. Hvis 100 000 arabere kontinuerlig hadde vandrer rundt midt i Oslo-gryta i påvente om å reise videre, så hadde vi også reagert annerledes. 

Jeg er helt enig i det du skriver. Vi kan jo bare se på Sverige hvordan det er der. Så enkelte er det, men politikerne velger å ikke gjøre det.

Anonymkode: 7b84e...9d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Drizzt skrev:

Godt å se at fornuften finner sted også andre steder i Europa. På tide at mikropartiene i sentrum og et par venstrevridde partier, også kalt sosialistiske, tar seg til vettet og slutte å motarbeide fornuften i Norge. 

Siste nytt - Ap er imot innstramningene for familiegjenforening Listhaug foreslår. For en overraskelse liksom. Hvorfor vil Ap være for noe som skader en ganske stor del av velgerne deres (vi vet ikke-vestlige generelt stemmer sosialistisk, så det er ganske logisk at Ap er opptatt av å få flere velgere hit og gjøre det mer attraktivt for dem å velge Norge)? På tide at Norge våkner.

Det er ingen tvil om at velgergruppen som er tjent med familiegjenforening etterhvert har blitt en såpass stor blokk at de kan komme på vippen. Selfølgelig vil AP tekkes disse. Mange kommer fra klankulturer og går i takt og når Mulla Krekar og andre geistlige stemmer sosialistisk eller innvandringsvennlige venstre er det vel utenkelig å stemme noe annet. For venstre er det innvandringsvennlighet som kan holde dem over sperregrensa. Venstre og AP politikere har også huslån og barnehageregninger. Om de klarer å tekkes den muslimske befolkningen sikrer det dem salt i maten.

Anonymkode: 30755...3db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo betegnende at de som har vært naboer med det ottomanske riket og ligget i konflikt med muslimene i hundrevis av år er det mest restrektive. Mens vi i norden som ikke har lang erfaring er de snilleste i klassen og fordømmer de med erfaring med disse folkegruppene.

 

Heter det ikke "lytt til erfarne fjellfolk"??

Anonymkode: 30755...3db

Veldig bra skrevet :dagens-rose:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norge er på mange måter ikke belastet av migrantkrisen slik som mange andre land. Hvis 100 000 arabere kontinuerlig hadde vandrer rundt midt i Oslo-gryta i påvente om å reise videre, så hadde vi også reagert annerledes. 

Jeg er helt enig i det du skriver. Vi kan jo bare se på Sverige hvordan det er der. Så enkelte er det, men politikerne velger å ikke gjøre det.

Anonymkode: 7b84e...9d0

Der tar du feil. Norge er endestasjonen, ikke bare et transittland. Dessuten, så har Norge tatt imot altfor mange gjennom årene i forhold til folketallet, sammenlignet med andre land. Bare for å sette ting litt i perspektiv. Se ikke på tallet selv, se på forholdet mellom hvor mange som kommer vs hvor mange som allerede er her. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen tvil om at velgergruppen som er tjent med familiegjenforening etterhvert har blitt en såpass stor blokk at de kan komme på vippen. Selfølgelig vil AP tekkes disse. Mange kommer fra klankulturer og går i takt og når Mulla Krekar og andre geistlige stemmer sosialistisk eller innvandringsvennlige venstre er det vel utenkelig å stemme noe annet. For venstre er det innvandringsvennlighet som kan holde dem over sperregrensa. Venstre og AP politikere har også huslån og barnehageregninger. Om de klarer å tekkes den muslimske befolkningen sikrer det dem salt i maten.

Anonymkode: 30755...3db

Det er bare å se på Oslo, det. Muslimer stemte frem sine egne representanter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen 2025 har vi nok et "oppgjør" igjen både her og andre steder. Et der de som prøvde undergrave sin egen sivilisasjons økonomi, kultur og demografi må stå til ansvar for overgrepene de har påført oss.

 

Dette gjelder de fysiske overgrepene som blir gjort av migrantene. Så gjelder det den psykiske terroren, hjernevasken og løgnen de har påført sik egen befolkning. Det siste er faktisk til og med et punkt i definisjonen på folkemord. Der det sår et punkt om "å påføre en gruppe fysisk eller mental skade". Det har de jo gjort. Spesiellt det siste.

 

Det faller nemlig en liten del av befolkningen tungt at vi er født med drømmer, instinkter og følelser. Det er normalt. De mener at det ikke er normalt, eller rettere sagt godtar det ikke. Derfor missbruker de psykiatri til å sykeliggjøre det med fabrikerte begreper som "xenofobi" og "islamofobi". De gjør alt de kan for å demonisere det naturlige og normale samtidig som de løfter opp det syke, motbydelige og avvikende. For alt er jo relativt, like mye verd, likt og det finnes ingen rett eller galt. De driver reinspikket historieforfalskning om det "grusomme hvite kristne vestlige samfunnet", serverer løgner om islam for å gjøre det spiselig.

 

Dette er sosial tyrannisering. Der vi har et akademia og media som konstant henger pver oss og insisterer på hvordan ting er. De må konstant kjefte på oss og minne oss på det. For folk er hva de er. Vi har som sagt følelser, drømmer og instinkter. Vi har sanser som forteller oss en ting, de vil ikke at vi skal tro det. Derfor må skole, media, film, TV-serier og politikere spy ut dette giftige PK-gnålet uavbrutt. Ellers glemmer folk det og faller tilbake på det de indre tingene forteller de. De blir "fordomsfulle" "rasister" og "sexister" igjen og går tilbake til det såkalte "konservative" vestlige levesettet fordi det er normalt og naturlig.

 

 

http://www.frontpagemag.com/fpm/262646/why-left-loathes-western-civilization-dennis-prager

Anonymkode: 8e198...ba5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Innen 2025 har vi nok et "oppgjør" igjen både her og andre steder. Et der de som prøvde undergrave sin egen sivilisasjons økonomi, kultur og demografi må stå til ansvar for overgrepene de har påført oss.

 

Dette gjelder de fysiske overgrepene som blir gjort av migrantene. Så gjelder det den psykiske terroren, hjernevasken og løgnen de har påført sik egen befolkning. Det siste er faktisk til og med et punkt i definisjonen på folkemord. Der det sår et punkt om "å påføre en gruppe fysisk eller mental skade". Det har de jo gjort. Spesiellt det siste.

 

Det faller nemlig en liten del av befolkningen tungt at vi er født med drømmer, instinkter og følelser. Det er normalt. De mener at det ikke er normalt, eller rettere sagt godtar det ikke. Derfor missbruker de psykiatri til å sykeliggjøre det med fabrikerte begreper som "xenofobi" og "islamofobi". De gjør alt de kan for å demonisere det naturlige og normale samtidig som de løfter opp det syke, motbydelige og avvikende. For alt er jo relativt, like mye verd, likt og det finnes ingen rett eller galt. De driver reinspikket historieforfalskning om det "grusomme hvite kristne vestlige samfunnet", serverer løgner om islam for å gjøre det spiselig.

 

Dette er sosial tyrannisering. Der vi har et akademia og media som konstant henger pver oss og insisterer på hvordan ting er. De må konstant kjefte på oss og minne oss på det. For folk er hva de er. Vi har som sagt følelser, drømmer og instinkter. Vi har sanser som forteller oss en ting, de vil ikke at vi skal tro det. Derfor må skole, media, film, TV-serier og politikere spy ut dette giftige PK-gnålet uavbrutt. Ellers glemmer folk det og faller tilbake på det de indre tingene forteller de. De blir "fordomsfulle" "rasister" og "sexister" igjen og går tilbake til det såkalte "konservative" vestlige levesettet fordi det er normalt og naturlig.

 

 

http://www.frontpagemag.com/fpm/262646/why-left-loathes-western-civilization-dennis-prager

Anonymkode: 8e198...ba5

 

Det er sånn retorikk som ødelegger for saken gang på gang. Bare et endeløs plapper av føleri om konservative verdier og hva som er naturlig og ikke, med et kunnskapsnivå tilnærmet østblokklandene. Det handler ikke om å bevare drømmene til utopisøkende idaliseter. Det handler om å stanse den største trusselen mot vestlig demokrati, frihet og rikdom, og ikke om å bevare konservative verdier som vi har kvittet oss med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, N0RGE skrev:

 

Det er sånn retorikk som ødelegger for saken gang på gang. Bare et endeløs plapper av føleri om konservative verdier og hva som er naturlig og ikke, med et kunnskapsnivå tilnærmet østblokklandene. Det handler ikke om å bevare drømmene til utopisøkende idaliseter. Det handler om å stanse den største trusselen mot vestlig demokrati, frihet og rikdom, og ikke om å bevare konservative verdier som vi har kvittet oss med.

Jeg kunnskapsløs?

 

Vel, jeg forstår i det minste at trusselen kommer innenfra og er et produkt av det tankesettet jeg beskrev ovenfor. Islam og den "3. Verden" utgjør faktisk egentlig ikke noen trussel for oss. Der ute i det virkelige liv har de ingen makt eller slagkraft i det hele tatt. Vi kunne stoppet alt dette og muret det inne på et par uker om vi ville. 

 

Det som gjør det mulig for muslimer å terrorisere oss. Gjør det mulig for disse migrantene å komme hit er "oss" selv. Det er et produkt av "sykdom" i egen sivilisasjon, et fordreid "post-modernistisk" tankesett og falske ideologier uten rot i virkeligheten.

 

 

Det er problemet. Vi er gått i oppløsning innvendig og vet ikke lenger hvem vi er. Tvert i mot (om jeg toker deg riktig) er DU den som skader saken når du (om jeg leste rett mellom linjene) sier det på den måten.

 

hadde du vært politiker som sto og sa dette på TV hadde jeg stemplet deg som "jævla oportunist" på flekken.

Anonymkode: 8e198...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunnskapsløs?

 

Vel, jeg forstår i det minste at trusselen kommer innenfra og er et produkt av det tankesettet jeg beskrev ovenfor. Islam og den "3. Verden" utgjør faktisk egentlig ikke noen trussel for oss. Der ute i det virkelige liv har de ingen makt eller slagkraft i det hele tatt. Vi kunne stoppet alt dette og muret det inne på et par uker om vi ville. 

 

Det som gjør det mulig for muslimer å terrorisere oss. Gjør det mulig for disse migrantene å komme hit er "oss" selv. Det er et produkt av "sykdom" i egen sivilisasjon, et fordreid "post-modernistisk" tankesett og falske ideologier uten rot i virkeligheten.

 

 

Det er problemet. Vi er gått i oppløsning innvendig og vet ikke lenger hvem vi er. Tvert i mot (om jeg toker deg riktig) er DU den som skader saken når du (om jeg leste rett mellom linjene) sier det på den måten.

 

hadde du vært politiker som sto og sa dette på TV hadde jeg stemplet deg som "jævla oportunist" på flekken.

Anonymkode: 8e198...ba5

 

Jeg venter bare på begreper som kultur marxisme og annet svada jeg kan lese på hvilket som helst annet forum. Poenget mitt var bare det at det er feil folk med feil agenda som kjemper mot denne invasjonen fra 3. verden, og det er for mange konservative virkelighetsfjerne tanker som kommer med på kjøpet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, N0RGE skrev:

 

Jeg venter bare på begreper som kultur marxisme og annet svada jeg kan lese på hvilket som helst annet forum. Poenget mitt var bare det at det er feil folk med feil agenda som kjemper mot denne invasjonen fra 3. verden, og det er for mange konservative virkelighetsfjerne tanker som kommer med på kjøpet. 

Nei, det vil jeg ikke si. Det er jo de tingene jeg kritiserer som er (beviselig) virkelighetsfjernt. På alle måter.

 

Det er ikke lenge siden jeg selv tenkte slik. Der jeg forsvarte det vestlige samfunnet og holdt fast på mye av den pragmatiske, giftige og dekonstruerende svadaen...som er roten til selve problemet. Det blir nok en lenger og hardere kamp å dra opp røttene til akkurat det enn det blir å få nok folk til å forstå at innvandringen (som bare er et symptom på det jeg snakker om) skader oss. Det er litt mer tydelig og åpenbart enn det som spøker internt.

 

Men skalgi deg en tollel opp uansett. Du ser jo biter av problemet godt (lest andre innlegg du har skrevet).

 

 

Anonymkode: 8e198...ba5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NORGE

 

Det jeg prøver å si er enkelt og greit dette.

 

-Islam er en farlig og dysfunksjonell kultur - Der er vi enig

-Islam og migranter truer oss økonomisk - Vi er enige

-Eliten og masse folk har et syn på det som er destruktivt - Der er vi enig, men ikke helt.

 

 

Det jeg prøver si er at vår egen sivilisasjon er blitt dysfunksjonell og, bare på en annen måte enn islam. Uansett er det på en måte som gjør oss ekstremt sårbare. Et eksempel på det er f.eks hvor mange nye borgere vi setter til verden i forhold til dem. Og mye mer...løses ikke dette og alt annet som har tatt et svalestup i grusen i vårt eget samfunn er det over og ut.

Anonymkode: 8e198...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan føye til at Østerrike tok inn bare litt flere asylsøkere en i Norge ( i forhold til landets størrelse) i 2015. Det har fått hele paralemte til å reagere og nå seier både høyre partiene og sosial demokratene at dette aldri må skje på nytt, hvis ikke truer det Østerrikes egenart.

Anonymkode: da359...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det eneste rettferdige er at alle landegrenser fjernes, og at folk fritt får bosette seg hvor de vil på kloden.

Anonymkode: 4c4e0...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste rettferdige er at alle landegrenser fjernes, og at folk fritt får bosette seg hvor de vil på kloden.

Anonymkode: 4c4e0...951

Det er kommet dit at når folk ikke troller men finner på å mene det der oppriktig. Da kan vi faktisk like godt sperre de inne, seriøst. Da trengs det enten setiøs reskolering et års tid eller en solid dose med diverse psykofarma. Antageligvis en kombinasjon av begge deler...

 

ja, da mener jeg på en skole med høye gjerder rundt. Med piggtråd, høyspenning og vakttårn. Landminer...en drøss glefsende hunder...et gjerde til....og. Jah...

Anonymkode: 8e198...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...