Gå til innhold

KaDusts aktivitetshjørne.


KaDust

Anbefalte innlegg

Jeg har det mest for å se hvor mye aktivitet jeg er i utenom treningen. Vet jo at jeg trener, så det trenger jeg jo ikke sjekke :lol: Er bare usikker på om jeg beveger meg så mye som jeg tror ellers. Så det blir spennende å se!

Ja, lure steder er jo egentlig alt annet enn lure steder. Haha.

Jobbintervjuet gikk bra tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første dag med fitbit. Klokken er nå 16:05 og jeg har alt gått 11 110 skritt idag. :nigo:

Nå har jeg beveget meg mer i dag enn hva jeg vanligvis gjør. Litt i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst 20 000 skritt i dag. Vel, over det siden jeg ikke har lagt meg enda. Må jo gå for å pusse tenner og litt sånt.

Dagens trening:
Jeg kjedet meg på kvelden så jeg tok en joggetur (stillestående jogging foran tv-en siden jeg ikke har joggesko å bruke ute). Det ble totalt 30 min jogging før sålene under føttene på meg var numne.

Hva som var bra i dag:
Det gikk bra på jobbintervju! Han sa han hadde et godt inntrykk når jeg dro derfra. :nigo: Ellers har jeg jo beveget meg mye i dag og det har vært deilig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, KaDust skrev:

Første dag med fitbit. Klokken er nå 16:05 og jeg har alt gått 11 110 skritt idag. :nigo:

Nå har jeg beveget meg mer i dag enn hva jeg vanligvis gjør. Litt i alle fall.

Så gøy med fitbit! Hvilken av dem har du? Blir fort til at man konkurrerer litt med seg selv hver dag, og det er jo egentlig en bra ting :fnise: Her står skritt-telleren på 10 900, mistenker at den kanskje tar i bittelitt, men ikke så mye at det er kritisk (forhåpentligvis). Og, hurra for bra jobbintervju! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Diis skrev:

Så gøy med fitbit! Hvilken av dem har du? Blir fort til at man konkurrerer litt med seg selv hver dag, og det er jo egentlig en bra ting :fnise: Her står skritt-telleren på 10 900, mistenker at den kanskje tar i bittelitt, men ikke så mye at det er kritisk (forhåpentligvis). Og, hurra for bra jobbintervju! :hoppe:

Fikk Fitbit Alta :nigo: Den mangler en del funksjonalitet, men det er skrittene jeg synes er mest interessant uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke akkurat få skritt!

Og lurt med løping foran TVn :) Kanskje jeg skal prøve på det de dagene jeg ikke orker å gå ut for å trene?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, elvital skrev:

Det var jo ikke akkurat få skritt!

Og lurt med løping foran TVn :) Kanskje jeg skal prøve på det de dagene jeg ikke orker å gå ut for å trene?...

Synes jeg absolutt :nigo: Hvis du løfter beina litt ekstra så er det veldig god trening for bein i tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det 11 202 skritt (til nå). Jeg har egentlig vært gretten i hele dag, og planen var å gå tur med samboer når han kom hjem. Det ble avbrutt fordi ryggen min slår seg vrang. Har startet å få betennelse smerter igjen, siden jeg ikke får sittet eller ligget som normalt. Det skal jaggu bli godt å få ut stingene i morgen så jeg får hvilt ryggen ordentlig. Når jeg kommer hjem igjen skal det første jeg gjør være YOGA.

Hva som var bra i dag:
Det var fint vær, ingen nye regninger og jeg sov lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke trening i dag likevel. Jeg var så lykkelig over å ha fått av stingene og byttet de ut med strips at jeg ga meg i full akt med husarbeid når jeg kom hjem. Skulle jeg aldri gjort, for jeg bevegde meg litt for mye og nå har det såret på skulderen utvidet seg litt og stripsen sitter ikke fast lenger. Ops.

Samboer er på strips-jakt så vi få stramma opp slik at det ikke åpner seg helt. Nekter å sy igjen. :lol:

Hva som var bra i dag:
Fikk av stingene, fikk gjort rent hele huset, fikk hvilt ryggen litt før jeg løsna stripsen, hadde romantisk middag med samboer og sexytime. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooo, også var jeg innom godtebutikken på senteret for å plukke smågodt til samboeren og da kom jeg over en pakke med Never Stop. Husker pappa kjøpte disse mye når jeg var mindre, så får skikkelig vivide minner. Ser for meg den gamle stua hans, beat for beat, han som leker med fingrene mine mens jeg knasker disse gode sjokoladebitene. :nigo:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri

Hva slags godteri er Never Stop? Har jeg ingen minner av....jeg husker bare sånn som smalt i munnen når en putta det inn 🎉🎉🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra stingene er borte, nå gjenstår bare bittelitt tålmodighet så du slipper å sy igjen;):fnise: Håper ryggen ikke blir verre, aller helst bare bedre, og at sjokoladen var akkurat så nostalgisk som tiltenkt! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

201211319348521715236_sbig.jpg

Dette er Never stop. Det er vel en svensk versjon av NonStop. :P Har bodd nærme svenskegrensa hele livet, så regner med at pappa kjøpte det i Sverige.

Ja, tålmodighet er ikke akkurat min sterkeste side. :fnise: Det såret midt på ryggen har grodd veldig fint da, men ser stor forskjell på det og det på skulderbladet. Samboer sa "oi" når han så hva jeg hadde fått til med skulderen. Ikke at det er åpent, men det er tydelig forskjell. De var tilsvarende identiske når legen satt på strips.

Det svir mindre i dag, men jeg kjenner at kroppen jobber med å få det til å gro. Har sånn følelse av at områdene rundt sårene sover. Prikking og rar følelse, sånn som man får i føttene når man sitter for lenge i en posisjon som gir dårlig blodsirkulasjon til føttene. Ekkelt, men godt å kjenne at hvertfall kroppen jobber med saken.

Nå må jeg bare finne ut av hva jeg kan gjøre i mellomtiden for å tøyle rastløsheta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:
- 2 timer dansing

Kan man ikke trene vanlig får man være i aktivitet på andre måter. I dag ble det 90 min intens dans, så dårlig at samboeren min sa jeg har å flytte ut for han blir så flau. :hoho:

Hva som var bra i dag:
- Været ble pent utover dagen, sesong 2 av bloodline er ute, jeg fikk endelig dusjet ordentlig.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten var antall skritt i går litt over 13 000. I dag har jeg over 20 000.

Hva som var bra i dag:
Har kost meg og slappet av med samboer i sofaen mens vi har sett på Vikings. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 24. mai 2016 at 18.35, KaDust skrev:

I dag fikk jeg fitbit-en av mamma. Så om noen vil legge meg til som venn på fitbit så er det bare å si ifra. :nigo: Så kan vi hente motivasjon fra hverandre ved å se hvor mange skritt vi har gått!

Kan jeg legge deg til som venn? Har hatt fitbit i noen uker nå, men har nesten ingen venner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, si_nei skrev:

Kan jeg legge deg til som venn? Har hatt fitbit i noen uker nå, men har nesten ingen venner! 

Jaja, selvfølgelig. :nigo: Du kan legge meg til via emailen min: [email protected]

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:
- 15 minutter stillestående løping

Ryggen begynner å føles bedre ut nå. Samboer skal bytte strips etterpå (de faller av igjen fordi jeg beveger meg for mye :lol:). Tror jeg skal prøve første treningsøkt i morgen - om jeg kan. Skal nemlig til hjertespesialist i morgen og får sånn 24 timer EKG overvåking. Får høre med de om det er greit at jeg trener med EKG på.

Hva som var bra i dag:
- Prøvde å sette opp håret i en Viking-stil. LOVING IT. Pent vær, ny episode av Game of Thrones, fikk planlagt Irlandtur. Jeg, mamma og søsteren min skulle egentlig enten til Frankrike eller Italia i sommer, men på grunn av all terroren bestemte vi i dag at vi drar til Irland i stedet. Og hva skal vi der? Vi skal gå en Game of Thrones rute. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irland er fantastisk! Har bare vært i Dublin, og kjørt gjennom opp til Belfast med buss noen ganger, men har så lyst til å se mer av landet, og dra rundt :) Så koselig å dra på tur med mor og søster! Søstrene mine vil ikke bruke feriedagene sine med oss søstre de, kun med sin egen familie/barn/mann, så her blir det ingen søster/mor/svigerinne-tur. Selv om vi har snakket om det flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...