Gå til innhold

KaDusts aktivitetshjørne.


KaDust

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagen!! :bolledeig::flagg:

I dag blir det hverken trening eller planken. Jeg er i skikkelig dårlig form etter å ha vært utsatt for passiv røyking. Astma og røykeallergi i ett er artige saker. :ler:

Hva som har vært bra i dag:
DET ER 17. MAI OG DET ER VI SÅ GLAD I.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her vil jeg følge med :-D Inspirerende og motiverende å følge treningen din  (og litt av hverdagen). Har ikke fått med meg alle sidene her men likte godt når du hadde 5 ting som var bra i dag i starten. Hvor lærte du deg yoga? Jeg har så lyst å begynne med noen øvelser, jeg får søke litt på nettet og youtube. 

 

Hva har du bachelorgrad i nå og hva studerer du? :-) 

Håper du hadde en flott 17.mai :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Til tross for dårlig form håper jeg du hadde en ellers fin 17. mai-feiring :) Jeg slenger meg med på planken fra i morgen, tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Pioner skrev:

Her vil jeg følge med :-D Inspirerende og motiverende å følge treningen din  (og litt av hverdagen). Har ikke fått med meg alle sidene her men likte godt når du hadde 5 ting som var bra i dag i starten. Hvor lærte du deg yoga? Jeg har så lyst å begynne med noen øvelser, jeg får søke litt på nettet og youtube. 

 

Hva har du bachelorgrad i nå og hva studerer du? :-) 

Håper du hadde en flott 17.mai :-) 

Jeg fant ingenting jeg følte jeg kunne starte med på youtube, så jeg kjøpte en Yoga for Beginner video. Jeg kan se om jeg finner den igjen, så jeg får det riktige navnet slik at du kan sjekke den opp. Den var ganske billig på CDON i alle fall, og er veldig beskrivende på hvordan du skal gjøre de forskjellige positurene. Når jeg hadde lært meg en del fra den så startet jeg med videor fra youtube men fant ingen jeg likte. Til slutt endte jeg opp med å prøve Yoga Studio appen til iPhone og den er fantastisk. Først etter jeg fant den appen at jeg klarte å holde meg til yoga. :nigo: Den kan ikke fåes på Android enda, de har støtt på en del problemer under utviklingen (noe jeg skjønner godt etter å ha hatt android-programmering på skolen), men du kan få den på Windows telefoner og som app til Windows 10 da, hvis du ikke har iOS produkter.

Jeg har en bachelorgrad i Informasjonssystemer og skal starte på en master i enten Applied Computer Science eller Informatics: Programming and Networking.

Takk, det samme!

9 timer siden, Kaffekrus skrev:

Til tross for dårlig form håper jeg du hadde en ellers fin 17. mai-feiring :) Jeg slenger meg med på planken fra i morgen, tenker jeg!

Ja, den var fin helt til jeg ble i dårlig form. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:
- 30 min yoga combination
- 30 min yoga relaxation

Dagens planke:
- 1 min og 55 sek

Det var tungt, men jeg ble mer sliten i arma og tror det var derfor jeg ikke klarte å holde lenger denne gangen. :lol: Kanskje jeg får til 2 minutter innen uka er over?

Hva som var bra i dag:
Vi fikk putekassa levert i dag! Det er så deilig å kunne ha putene til utemøblene i en kasse i stedet for på garasjeloftet. Litt lettere å få tak i putene i putekassa, enn på garasjeloftet. :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med planken! Og yogaen også for øvrig. Håper den dårlige formen har tatt seg opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte at jeg skulle fjerne føflekker på ryggen i dag og en på siden av magen. De måtte jo selfølgelig sys, så nå kan jeg ikke trene på en uke. :bond:

Da blir det ikke noe 2 min planke i alle fall. Får bare håpe jeg ikke er like stiv som før jeg startet med yoga etter en uke med hvile. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive gårsdagens gode ting! Selvom jeg ikke får trent med det første (jeg er så rastløs at jeg holder på å gå på veggen), så kan jeg jo fortsette å skrive dagens gode ting likevel! :jepp:

Hva som var bra i går:
- Jeg fikk malt litt igjen. Da snakker jeg ikke vegger, men hobby-maling. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som var bra i går:
Hadde broren min og niesa på besøk, og niesa mi ville ikke dra hjem igjen. Hun ville sove her. :hjerte:

Hva som var bra i dag:
5 års dagen til meg og min samboer. Fikk endelig vasket håret - med samboers hjelp. :lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med femårsdagen! Om ikke annet blir det mye tid til å tenke på bra ting som har skjedd når treningen utgår:fnise: Får håpe du er back on track så fort ting har grodd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Gratulerer med 5 år! :laugh: Kjedelig med den føflekken, det gjør liksom ting litt tungvint. Uansett, du er nok back on track så fort det gror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, dere! :laugh:

Åh, hadde det bare vært en. Det hadde gjort det så mye lettere. Det er en midt på ryggen, og så er det en som er på kanten av det ene skulderbladet. Hver gang jeg rører den armen så stikker det skikkelig i stingene på skulderbladet. :ler: Gleder meg skikkelig til fredag så jeg får de vekk igjen. Blir spennende å se hvordan jeg klarer meg på jobbintervju med sting i ryggen som gjør at enhver bevegelse jeg gjør ser stiv og rar ut. Ikke minst: Hva skal man ha på seg når man ikke kan ha på seg BH, og det kan ikke være noe som gnikker mot ryggen? :lol:

Jeg gjorde noen knebøy i sted fordi jeg var så lei av å ikke røre meg. Det gikk greit, for jeg holdt jo ryggen helt stabil og jeg trenger jo ikke bøye meg ned eller noe for å gjøre øvelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her var det lenge siden jeg hadde vært innom. Jeg har vært litt utenfor rotasjon på grunn av hjemmeeksamen og jobbing. Kjedelig med treningsbegrensinger, men det ser jo ut til at du klarer deg godt allikevel. Lykke til på jobbintervju! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med hjemmeeksamen, Nori! :hoppe:

I dag skal jeg møte mamma og søsteren min. Mamma kjøpte en fitbit til meg i eksamensgave (som jeg vet jeg har skrevet et sted her inne, bare husker ikke hvor :lol: ) og jeg får den i dag. Gleder meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag fikk jeg fitbit-en av mamma. Så om noen vil legge meg til som venn på fitbit så er det bare å si ifra. :nigo: Så kan vi hente motivasjon fra hverandre ved å se hvor mange skritt vi har gått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det! :nigo:

Hva som var bra i dag:
- Fikk fitbit, to par bukser og en topp av mamma. :hjerte: Jeg trengte virkelig det. Den eneste buksa jeg hadde fra før av (som ikke er treningstights eller yogabukse) har rakna nesten hele veien rundt ved belteholderne og har startet å få hull mellom beina. :lol:

Det har også vært deilig at det har regnet i dag, for grusveien inn til oss får da lagt seg litt og støver ikke like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med Fitbit! Jeg brukte min masse i fjor, og så, uvisst av hvilken grunn, slutta jeg med det, og la den på et lurt sted. Og du vet hva det vil si å legge ting på lure steder....? Borte! Utrolig irriterende. Vurderer å bare bruke den treningsgreia som følger med Samsung'en, men jeg har jo aldri på meg tlf når jeg trener. 

Haha, det hørtes ut som det var på tide å få ny bukse da, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...