Gå til innhold

KaDusts aktivitetshjørne.


KaDust

Anbefalte innlegg

Håper første dag i ny jobb gikk fint! :D Selv hadde jeg første dag på sommerjobb nr. 2 i dag, sjette sommeren på rad jeg er der - og kjære vene, jeg er lei allerede:fnise: Men, heldigvis er det forhåpentligvis siste sommeren ever jeg kommer til å være der! 
Ser ut som du har stålkontroll på treninga også, forresten! Trener du stort sett hjemme, eller også  noe på studio?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk greit. Fikk ikke gjort så mye annet enn å hilse på folk og bli med på et par møter. :lol: Stillingstittelen min er visst Business Analyst.

Jeg gjør begge deler. Mest hjemme! Yoga er hjemme, generell styrketrening er hjemme, men lengre styrkeøkter hvor jeg kjører hardere på tar jeg på studio sammen med samboer da jeg trenger hjelp med siste reps når jeg kjører hardt på. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes fancy ut! 😇

Det er så kjekt det,med å trene med samboer. Så deilig og kjekt med hjelp både på den og den øvelsen. Desverre vil ikke min melde seg inn på senteret jeg trener fordi det er for langt borte (10-15min å gå).så vi tar prøvetimer her og der sammen innimellom for å trene sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10-15 min å gå, langt? :lol: Det tar 45 minutter å gå til vårt treningssenter. 5 min med bil, da!

I går trente jeg 20 minutter med yoga. Ellers har jeg falt ut av squat challengen. Det siste jeg gjorde var vel dag 6? Og så tror jeg dag 7 var hviledag? Så da er jeg vel på dag 8. Får dobbeltsjekke etterpå.

Nå drar jeg på camping og blir der ut helga! Da gidder jeg rett og slett ikke oppdatere her (tror jeg), for det er så knotete på telefon. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! :nigo: Kult at samboeren din vil være med å trene på senteret med deg! Min har fått trening litt i halsen pga meg, hoho! Det var jommen ikke lett å huske den squat-greia, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha blir fort surr når det er så mange dager med samme øvelse... :P 
Nyt camping :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Akkurat nå, Nordavind skrev:

KaDust er tilbake 😃

Kaaaanskje, kanskje det bare er en annen bruker i forkledning? :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det 10k skritt, og nå skal jeg ta en 20 min yoga økt før jeg går og legger meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ikke trene i dag, men jeg har slitt så utrolig med hodepine i hele dag. Tror det kommer av en dårlig natt med søvn. Uansett, jeg tok en 30 minutters økt med yoga og gikk en tur etterpå, og vips så var hodepinen borte. :strix:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke 10k skritt i dag. Jeg orket rett og slett ikke etter begravelse og alt det der. Har presset meg til å gå 10k de to forrigegående dagene når jeg egentlig ikke orket det da heller.

Blir 10k i morgen da! + litt styrke med egenvekt og yoga. Gleder meg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så fint å ha deg tilbake på KG! Håper du har hatt det fint! Så utrolig kult at hodepinen forsvant med yoga. Vi har begynt å ta yoga før sengetid for å sove bedre, og det funker overraskende godt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er utrolig hvor mye yoga egentlig gjør! Skal gjøre det før jeg legger meg i dag jeg og, for en god nattesøvn. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært utrolig fysen i det siste, usikker på hvor det kommer fra sånn egentlig. Har dog klart å videreføre fysenheten på potetgull og annet snop over til sandwicher. Nå skal jeg jaggu lage meg en svær sandwich som jeg skal kose meg med. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Skal på trening i kveld. Når jeg kommer hjem skal jeg skrive ned økten her, så får vi se om jeg klarer å holde liv i tråden denne gangen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...