Gå til innhold

Har du deltatt på adopsjonsforberedende kurs?


Hans RBUP

Anbefalte innlegg

Er det noen her som nylig har deltatt på adopsjonsforberedende kurs? Jeg er prosjektmedarbeider ved Regionsenter for barn og unges psykiske helse (RBUP) og holder på med en evaluering av kursene, etter oppdrag av BUFDIR. I den forbindelse hadde jeg satt stor pris på om du hadde hatt mulighet til å ta kontakt med meg for å komme med innspill! Du kan enten ringe meg på tlf. 22 58 60 02 (mellom kl. 8-16), sende meg en mail på [email protected] eller sende meg en privat melding her på forumet. Jeg setter stor pris på all hjelp! :)

Endret av Hans RBUP
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Den Wednesday, April 27, 2016 at 13.09, Hans RBUP skrev:

Er det noen her som nylig har deltatt på adopsjonsforberedende kurs? Jeg er prosjektmedarbeider ved Regionsenter for barn og unges psykiske helse (RBUP) og holder på med en evaluering av kursene, etter oppdrag av BUFDIR. I den forbindelse hadde jeg satt stor pris på om du hadde hatt mulighet til å ta kontakt med meg for å komme med innspill! Du kan enten ringe meg på tlf. 22 58 60 02 (mellom kl. 8-16), sende meg en mail på [email protected] eller sende meg en privat melding her på forumet. Jeg setter stor pris på all hjelp! :)

Du blir rapportert, denne typen innlegg er regelbrudd og noe du burde vite om du gar en slik stilling. 

Anonymkode: 2d526...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir rapportert, denne typen innlegg er regelbrudd og noe du burde vite om du gar en slik stilling. 

Anonymkode: 2d526...4da

Hei.

Det er fint at du rapporterer når du ser regelbrudd. Denne henvendelsen er klarert med Kvinneguiden på forhånd. Som du kan se under brukernavnet står det "firmabruker".

Mynona, mod. 

Endret av Mynona
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. april 2016 at 13.09, Hans RBUP skrev:

Er det noen her som nylig har deltatt på adopsjonsforberedende kurs? Jeg er prosjektmedarbeider ved Regionsenter for barn og unges psykiske helse (RBUP) og holder på med en evaluering av kursene, etter oppdrag av BUFDIR. I den forbindelse hadde jeg satt stor pris på om du hadde hatt mulighet til å ta kontakt med meg for å komme med innspill! Du kan enten ringe meg på tlf. 22 58 60 02 (mellom kl. 8-16), sende meg en mail på [email protected] eller sende meg en privat melding her på forumet. Jeg setter stor pris på all hjelp! :)

Hvordan fikk du den jobben? Hvordan utdannelse har du? :D

Anonymkode: f1df2...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det ikke bedre å ta kontakt med adopsjonsforeningene som arrangerer kursene?  De er da vel interesserte i slik tilbakemelding. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hvorfor ligger denne tråden på topp?

Anonymkode: 208be...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

fyttikatta, nå har jeg sett det og ...

Anonymkode: 44094...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4. august 2016 at 4.25, AnonymBruker skrev:

fyttikatta, nå har jeg sett det og ...

Anonymkode: 44094...050

Sett hva?

vi har valgt å ikke adoptere etter å ha sett hvor ødeleggende den norske systemet er.

Anonymkode: b8a40...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fjernes ikke denne tråden?

Anonymkode: 83a44...b97

Hvorfor skal den det? Dette er avklart med KG på forhånd som mod @Mynona skriver! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...