Gå til innhold

Overraskelse, dette blir SÅ bra!!


hege73

Anbefalte innlegg

På tiden å skrive litt mer og tenkte jeg skulle fortelle dere hva jeg har skrevet på kortene som gubben skal få. Her skal ingenting være hemmelig :fnise:

Det første kortet (som er et lite kort) og som han skal få nesten med en gang vi har satt oss ned på restauranten skal det stå masse kliss, hehe. Hvor glad jeg er i han, hvor godt han har tatt vare på meg osv. Og avslutte med at han er verdens beste og suss, suss. Og det er alt. Etter det later jeg som ingenting. Han vil jo tro at det er alt, og det er meningen. Må kanskje se an stemningen for når jeg skal gi kort nr 2, men planen er å gi han det etter middagen. Og går ting som jeg tror, så vil han sitte der å riste litt på huet av meg og samtidig være litt skuffa. Det takler jeg, hehe. 

Når middagen er ferdig spist, så skal jeg peke på det lille kortet og spørre han om han syns kortet var fint :fnise: Han vil nok garantert si "Ja". Og da vil jeg si samtidig som jeg trekker fram det store kortet si (et dobbelt A4 kort) "Se på denne, kanskje du syns denne er finere" Og så gir jeg han det store. Han vil nok bli overraska, og jo mer overraska, jo bedre er det. Hehe 

På kort nr 2 står det ordrett: 

Okei.. Here we go..

Nå tenker du.. For en dust og for en komplett idiot jeg har gifta meg med.. Herregud for et gjævla surrehue.. Hvordan klarer hun å bestille bord på feil dag?? Og hvorfor ta med unger når vi skulle hatt EN kveld alene.. Og det værste av alt, som skulle være på vår 10'ende bryllupsdag hvor bare vi to endelig skulle koset oss og hatt en kveld sammen. Vi planla jo dette sammen! Ingenting henger på greip her.. Vår date?? Men neida, her sitter vi da.. Du er sikkert kjempe skuffa og litt lei akkurat nå, har jo ødelagt hele dagen din og det skjønner jeg jo.. Dette SKULLE jo være være vår dag som vi gledet oss så mye til. 

Men.. Det er alltid et men.. Husker du forresten at jeg sa til deg for noen mnd siden at ting ikke alltid kommer til å bli som vi har planlagt..? Veeel, today is that day;)

Det er jo en grunn for at vi sitter her i dag vennen min og ikke på fredag. Det er også en grunn for at unga er med i dag og at ting ikke helt ble som "vi" hadde planlagt. Så lille venn, selv om det er "feil" dag, så er det allikevel ikke helt feil. den riktige dagen er i dag serru. Tingen er det at vi aldri skulle ut å spise her på fredag, på vår 10 års bryllupsdag. Du skulle bare tro det.. Alt har vært planlagt og tilrettelagt fra dag 1, og denne dagen i dag har hele tiden vært med i planleggingen. Så.. Det er en grunn for at vi sitter her nå i dag og ikke på fredag. Men det kommer jeg tilbake til:)

Du syns sikkert at jeg har vært litt for mye nazi ang penger de siste mnd? Jeeeeeez... Du skal bruke, bruke, bruke.. Jeg har prøvd å spikke og spare hvert eneste øre for at vi to skal kunne kose oss ekstra mye nå. Hver eneste krone som har kommet inn på sparekontoen har jeg tenkt "Yes, yees, YEEEES", men hvert eneste øre som har gått ut, har jeg nesten hatt lyst til å begynne å grine. Uansett...

Det har ikke vært lett å planlegge alt alene og det har ikke vært lett å hele tiden passe på å ikke røpe noe. Jeg er jo senil og de siste 3-4 mnd har jeg hele tiden måtte bite meg i tunga hver gang jeg har åpna munnen. Hallo, jeg er jo glemsk sant, og plutselig hadde jeg forsnakket meg eller noe hadde blitt sagt og hele overraskelsen da, hadde jo blitt totalt ødelagt. Samtidig så har jeg hatt sååå lyst til å bare skrike det ut!! Overraskelsen altså.. Men jeg har klart det! Vet også at jeg faktisk har forsnakket meg et par ganger, men tror jeg har klart å vri det unna ganske bra. Så hvert eneste spor jeg har lagt igjen, har jeg måtte slette. Dobbelt sjekka, for så å slette slettede ting. Vært livredd for at du skulle få en liten anelse. Unge og pappa har også visst hele tiden, og de er jo med på dette (og unga er med fordi de ville se reaksjonen din her i dag, hehe) men det har uansett ikke vært lett å holde ting skjult for deg. Ikke for de andre som vet heller.. Men jeg tror jeg har klart det. Jeg tror jeg faktisk har klart å lure deg. Hihi

Men nå er det oss. Nå skal vi to kose oss. DU OG JEG! Vi skal spise masse god mat, blant annet på KFC!! (Men det må bli til frokost, lunsj eller kvelds for middagene har jeg andre planer for, hehe) Vi skal oppleve ting sammen, vi skal shoppe, vi skal kose med ekorn i parken og vi skal få noen uforglemmelige dager sammen. I morgen klokken 1300 lille venn, så sitter du og jeg å holder lanke når Norwegians rute D82805 tar av fra Gardermoen. Bort fra unger, bort fra Oslo og bort fra Norge. Nå er det vår tur og vår reise, helt alene. Bare du og jeg. Vi skal feire vår 10 ende bryllupsdag i mange dager, torsdag til søndag.. Bare oss 2. 

Åpne den lille gaven som jeg har satt foran deg og se hvor du og jeg skal tilbringe de neste dagene våre. Elsker deg for alt i hele verden. Takk for at du er den du er og takk for at du alltid står ved siden av meg. Takk for at du er min. Din wifi for alltid. 

Og by the way... Du har fått fri fra jobben disse dagene da. Sjefen din syntes dette var veldig morsomt da jeg fortalte han om overraskelsen i februar og spurte om du kunne få fri disse dagene. Han ønsket oss forresten en kjempe god tur og sa at dette fortjente du virkelig.

3 uker i dag, så får han dette kortet. Hva syns dere? hehe. Ååååå, som jeg gleder meg til å se reaksjonen hans. :fnise:

Forresten, oppi den lille esken jeg skal sette foran han mens han leser kortet ligger det: Kart over London, fly og hotell billetter og en konvolutt med pund som jeg har fått av pappa som han hadde liggende. Jeg har lagt det sånn at kartet ligger helt nederst, og det første han ser er masse papirer. Når han tar opp den første som ligger på toppen og bretter det ut, så er det flybillettene våre og først da, vet han hvor vi skal:) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!! Han blir sikkert utrolig glad og rørt😄😄  Gleder meg til oppdatering! Du må nesten oppdatere oss når du har gitt han kortet, altså. Spent på hvordan han reagerer 😀

Anonymkode: 59fc6...575

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjett om jeg skal:):) Når vi har kommet hjem etter middagen skal jeg oppdatere dere på alt. Skal ta bilder underveis, og syns gubben det er greit at jeg poster et par av han her så gjør jeg det:):):) Håper jeg får et skikkelig blinkskudd når han leser kortet og åpner gaven :fnise: 

Nå har jeg endelig skjønt hvordan jeg får lagt ut bilder her, så i morgen kommer det er par bilder av hvordan jeg ønsker å bli på håret:) Det er bare så innmari langt steg å klippe det nå som jeg har hår ned på rumpa til helt kort. Men kommer mer tilbake til det i morgen. Gubbelure sitter bare 2 meter fra meg så skriver mer i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hatt lyst hår, bortsett fra de siste 6-7 åra. (Da har jeg farga det mørkt) Det som er med håret mitt, er at fargen detter så fort ut. Den blir stygg, og jeg er skikkelig dårlig til å gå ofte til frisøren for å holde fargen fin. Samtidig så syns de små grå enda bedre:/ Går omtrent aldri med håret løst. Alt sitter i en stor klump på toppen, og det er tørt og slitt. Så jeg har bestemt meg for å klippe det av. Blir det ikke bra, så vokser håret mitt som gress. Men jeg skal høre på frisøren og gjør det hun mener passer meg best. Sier hun at jeg bør beholde litt av lengden så gjør jeg det. Jeg er litt rund i ansiktet så vet ikke om jeg vil kle kort hår. (har bolleskinn, :P ) 

Gubben syns jeg bør prøve kort, men han er usikker på om lyst vil kle meg. Men jeg har jo alltid vært lys før, så det er jeg ikke redd for. Hvordan jeg vil bli til slutt vet jeg ikke før onsdagen vi skal ut å spise, men lys skal jeg iallefall bli:)

Her er bilder av klippen jeg kunne tenkt meg:)

(Bildene fant jeg på google) 

korthår.png

korthår1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er vi på bryllupsdagen 3 juni 2006. meg med lyst hår og gubbelure. Jeg fjerner disse bildene etterhvert. 

 

*slettet*

Endret av hege73
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Gatwick expressen. Er det sånn at jeg må kjøpe billetter noen dager før, eller holder det at jeg kjøper det kvelden før vi reiser? 

Gikk inn der nå, men jeg skjønte ingenting. Skal de streike også? Noen som vet hvor lenge de skal streike? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, hege73 skrev:

Den Gatwick expressen. Er det sånn at jeg må kjøpe billetter noen dager før, eller holder det at jeg kjøper det kvelden før vi reiser? 

Gikk inn der nå, men jeg skjønte ingenting. Skal de streike også? Noen som vet hvor lenge de skal streike? 

Biletter kan du kjøpe når du ankommer. 

Anonymkode: c1881...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birti

Herrigud, så herlig! Og jeg blir så glad av at du gleder deg sånn! London om våren er strålende! :D

Jeg var i London i vinter med noen venninner, og da spiste vi burger og anna digg junk på en restaurant som heter Meat Liqour. Ligger like ved House of Fraiser i en av gatene bak Oxford Street - kan anbefales! (Med mindre dere ikke er glade i litt støy til maten - de hadde ganske høy musikk, og det er jo ikke for alle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med god planlegging! Du kjenner vel mannen din best - at han klarer å glede seg over overraskelser og respondere på dem. (Han jeg er gift med er ikke det helt store fyrverkeriet, og hver gang jeg har overrasket ham med noe, får jeg kanskje et lite smil tilbake, men ikke noe mer... selv om han setter pris på det, altså, han er bare ikke en veldig ivrig person, for å si det mildt).

Ville bare si en ting, siden du nevner Gatwick express: Da vi skulle hjem fra sist London-tur for noen uker siden, gikk ikke Gatwick express! Det sto en liten plakat ved stasjonen, om at alle måtte ta et rutetog i stedet, fra en annen stasjon. Hadde vi hatt dårlig tid, ville vi ikke ha rukket flytoget. Det står sikkert på nettsiden til Gatwick Express dersom det er arbeid på toglinjen akkurat de dagene dere skal reise.

God tur, dere kommer til å få det fantastisk! :)

 

Anonymkode: 383e2...e54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Biletter kan du kjøpe når du ankommer. 

Anonymkode: c1881...014

Ja, jeg tror faktisk at jeg kommer til å gjøre det. Hørte at det var litt dyrere og køen kunne være lang, men siden at det sto at de skulle streike 18 mai på siden deres, så er det like greit å ikke kjøpe noe nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Birti skrev:

Herrigud, så herlig! Og jeg blir så glad av at du gleder deg sånn! London om våren er strålende! :D

Jeg var i London i vinter med noen venninner, og da spiste vi burger og anna digg junk på en restaurant som heter Meat Liqour. Ligger like ved House of Fraiser i en av gatene bak Oxford Street - kan anbefales! (Med mindre dere ikke er glade i litt støy til maten - de hadde ganske høy musikk, og det er jo ikke for alle)

Hihi, har tusen sommerfugler i magen :fnise: Sa til gubben i går at det nesten føltes som at vi skulle gifte oss på nytt fordi jeg gledet meg såå liksom til den middagen. Hehe, er jo turen med han jeg gleder meg til da :fnise:

Han sa han gledet seg til å være alene med meg noen timer, hehe. Tenkte at "shit", han vil jo først bli drit skuffa da. Her kommer jeg slepende på "hundre" unger liksom, hehe. 

Tusen takk for tips, skriver det ned:) Alt junk er digg:):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Du virker som verdens søteste!! <3 Jeg fikk tårer i øynene av kortet du skal gi mannen din, og jeg blir så og si ALDRI rørt. London er fantastisk :) Håper jeg en dag blir en like god kone som deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig å lese gjennom tråden din:hoppendeglad: Kjenner jeg blir skikkelig gira sjøl nesten, gleder meg til du overrasker han! du måå oppdatere oss etterpå:fnise:!! Har vært i London før på våren/tidlig sommer, og det var helt fantastisk! flotte gater, fine farger, god temperatur, utallige restauranter og koselige puber!:hjerter: Ikke minst er menneskene så utrolig koselige og vennlige der! Tror dere kommer til å få det superdupert!!:hjerter: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Artig med god planlegging! Du kjenner vel mannen din best - at han klarer å glede seg over overraskelser og respondere på dem. (Han jeg er gift med er ikke det helt store fyrverkeriet, og hver gang jeg har overrasket ham med noe, får jeg kanskje et lite smil tilbake, men ikke noe mer... selv om han setter pris på det, altså, han er bare ikke en veldig ivrig person, for å si det mildt).

Ville bare si en ting, siden du nevner Gatwick express: Da vi skulle hjem fra sist London-tur for noen uker siden, gikk ikke Gatwick express! Det sto en liten plakat ved stasjonen, om at alle måtte ta et rutetog i stedet, fra en annen stasjon. Hadde vi hatt dårlig tid, ville vi ikke ha rukket flytoget. Det står sikkert på nettsiden til Gatwick Express dersom det er arbeid på toglinjen akkurat de dagene dere skal reise.

God tur, dere kommer til å få det fantastisk! :)

 

Anonymkode: 383e2...e54

Tusen takk:) Ja det gjør vi helt sikkert:):) Weeee:)

Det som er med gubben er at det alltid er han som overrasker oss med noe. Han elsker å overraske og å gi. Hvis jeg har noe på gang, så klarer jeg aldri å holde meg, og overraskelsen blir avslørt omtrent før den ble til. Fordi jeg er så ivrig liksom. Så hva som har klart meg å holde på denne overraskelsen så lenge, vet jeg ikke. Har hatt lyst til å si det hver dag, hehe. Jeg vet at han kommer til å dette av stolen, han kommer ikke til å tro at det er reelt. Han vil tro at jeg kødder! Haha Men han fortjener det så innmari. Han hjelper alt og alle og er så snill og god mot alle han møter. Ja, han kommer til å elske denne overraskelsen:) Vil nok bli litt sjokka først tror jeg, og kanskje detter det ikke så mye ut av kjeften hans de første minuttene. Men når det går opp for han, så tror jeg han vil elske det:):) (skal få sønnen til å filme han når han får kortet, men jeg aner ikke om det går an å legge ut en video av det her?)

Jeg håper at Gatwick expressen går som normalt igjen når vi reiser. Hadde tenkt å få shoppa litt på torsdagen også før butikkene stengte. Regna ut at hvis fly og tog går som normalt, ville vi være på hotellet rundt 1630. Finne noe digg mat, så shoppe til det stenger og god middag etterpå. Er dritt hvis alt bli forsinka, mister jo verdifull tid, hehe. Takk for tips, jeg skal sjekke toget både til og fra flyplassen før vi drar:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Caroline91 skrev:

Du virker som verdens søteste!! <3 Jeg fikk tårer i øynene av kortet du skal gi mannen din, og jeg blir så og si ALDRI rørt. London er fantastisk :) Håper jeg en dag blir en like god kone som deg :) 

Åååååå :hjerte::hug: Tusen takk for kjempe koselige ord!:) Jeg ble helt varm inni meg da jeg leste kommentaren din:) Tusen takk! Du kommer garantert til å bli en kjempe god kone :hjerte: Og jeg kommer til å leve lenge på de fine ordene dine :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91
4 minutter siden, hege73 skrev:

Åååååå :hjerte::hug: Tusen takk for kjempe koselige ord!:) Jeg ble helt varm inni meg da jeg leste kommentaren din:) Tusen takk! Du kommer garantert til å bli en kjempe god kone :hjerte: Og jeg kommer til å leve lenge på de fine ordene dine :hug:

Bare hyggelig! Vel fortjent:kose:❤ Jeg ble oppriktig glad av å lese om den fine overraskelsen din. Gleder meg til å høre hvordan det går😊😊 Har nesten lyst til å prate med deg på pm eller mail:fnise:  Dette er den fineste tråden jeg har sett her inne, og til de som sier noe annet: Vær heller glad på deres vegne!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, FrkPedersen skrev:

Så artig å lese gjennom tråden din:hoppendeglad: Kjenner jeg blir skikkelig gira sjøl nesten, gleder meg til du overrasker han! du måå oppdatere oss etterpå:fnise:!! Har vært i London før på våren/tidlig sommer, og det var helt fantastisk! flotte gater, fine farger, god temperatur, utallige restauranter og koselige puber!:hjerter: Ikke minst er menneskene så utrolig koselige og vennlige der! Tror dere kommer til å få det superdupert!!:hjerter: 

Hehe, ja gjett om jeg skal:) På film om jeg klarer å få lagt det ut her. Hvis ikke skal jeg få fiska det på en annen måte, gjennom youtube eller noe. Får gubben til å laste det ned på youtube (han har en youtube konto som han har lagd ting på) så legger jeg linken her :lur: Her skal alt dokumenteres. Haha. Tenkte akkurat på.. Sønnen min skal få i oppgave å filme mesteparten. Fra da vi er på vei til å møte gubben utenfor jobben, da jeg forteller at jeg har tatt feil dag, så det lille kortet, så overraskelse kortet. HAHAHA, dævver! Det hadde vært drit kult da! :fnise:Og så morsomt for dere å se også, for dere er jo på en måte med på dette dere og, hehehe:) 

Åååååå, gleder meg jo ikke akkurat mindre av det du sier heller :hoppendeglad:Nå vil jeg at tiden skal gå FOOOOORT!!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare takke alle dere som er her inne og støtter meg, hjelper meg og skravler med meg :hug:  Skal vite at det er utrolig godt å ha noen å prate med om dette, da de hjemme har fått munnkurv. hehe. Og samtidig så er dere jo så glade på mine/våre vegne. Setter utrolig stor pris på dere :hjerte: Og derfor vil jeg gjøre litt tilbake. Som nevnt over, få ting på film så dere får sett overraskelsen dere også:)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Caroline91 skrev:

Bare hyggelig! Vel fortjent:kose:❤ Jeg ble oppriktig glad av å lese om den fine overraskelsen din. Gleder meg til å høre hvordan det går😊😊 Har nesten lyst til å prate med deg på pm eller mail:fnise:  Dette er den fineste tråden jeg har sett her inne, og til de som sier noe annet: Vær heller glad på deres vegne!!! <3

Awww, søta :hjerte: Prater gjerne med deg på mail eller pm:) Har FB også:) Men du må ikke nevne overraskelsen på pm, eller mail. hehe. Vi har felles hjemme mail, og når jeg får pm herifra, så går det på vår felles mail og da ser gubben det også.

Kanskje legge hverandre til på fb, så kan vi bruke messenger, for der leser han ikke, hehe. Er jo livredd for at han skal få vite noe. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91
1 minutt siden, hege73 skrev:

Awww, søta :hjerte: Prater gjerne med deg på mail eller pm:) Har FB også:) Men du må ikke nevne overraskelsen på pm, eller mail. hehe. Vi har felles hjemme mail, og når jeg får pm herifra, så går det på vår felles mail og da ser gubben det også.

Kanskje legge hverandre til på fb, så kan vi bruke messenger, for der leser han ikke, hehe. Er jo livredd for at han skal få vite noe. :) 

Gjerne legg meg til på Facebook :-) Eller du kan jo skrive ditt navn på PM til meg, så sender jeg deg en forespørsel ^^ Lover å ikke svare på pm 😊❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...