Gå til innhold

Overraskelse, dette blir SÅ bra!!


hege73

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Yvonne skrev:

Sånne du tenker på? :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Yvonne, jeg så på de andre linkene du sendte meg, men jeg fant ingen mandel crossanter der. Men de på den linken her, så så de skikkelig jammi ut. Vet du hvor jeg kan få tak i akkurat de på bildet? Og hvor bakeriet ligger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, hege73 skrev:

Yvonne, jeg så på de andre linkene du sendte meg, men jeg fant ingen mandel crossanter der. Men de på den linken her, så så de skikkelig jammi ut. Vet du hvor jeg kan få tak i akkurat de på bildet? Og hvor bakeriet ligger? :)

Aner ikke dessverre, men jeg ville gått innom siden posten nevner dem. De har jo mange caféer i London. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 5 uker til vi reiser og det er 4 uker og 6 dager til gubben får vite om det :duskedame:

*Jeg må huske å kjøpe adapter så vi får pratet med våre søte små mens vi er borte* 

Føles nesten ut som at jeg skal gifte meg på nytt vøtt, det kiler i mange. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en tur til "The Shard"? Dere kan ha et glass champagne på toppen og nyte utsikten? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, hege73 skrev:

Ja, KFC er et must:) Farlig at den ligger så nærme hotellet, er jo bare å ta med en bøtte eller to og knaske på rommet på kvelden. Ser at de er åpent til 2330, passer jo perfekt for nattmat. Hehe (Går ned i vekt for å bli fin til turen, men vips så er jeg oppe igjen etter all maten vi skal spise der :P ) Men vi drar jo for å kose oss:) 

Hva pleier du å bestille når du er der? Kunne tenkt meg noe skikkelig krydra. Har hørt om Nashville hot chicken. DET er første valget! nam nam. 

Det er alt for lett å la seg friste av usunn mat i England, opplevde det selv da jeg var der nå i vinter :ler: Min favoritt på KFC er Tower Zinger burger, jeg elsker at de bruker røstipoteter sammen med kylling. Utrolig usunt, men skikkelig godt, haha. 

En svær bøtte med kylling er også veldig godt :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såg at andre også hadde anbefalt mark & spencer(hvertfall i den andre tråden) og vil signere den! :) Om det er fint vær så vil eg definitivt tatt turen innom der og tatt maten med til ein park! Vil anbefale st james's park, syns den er mykje finare enn Hyde park! 
Skal sjølv til London i sommar og gleeeder meg til M&S haha! Det er eit supermarked med masse oppskårne sandwicher, salater og frukt, og så har dei masse spennande juice og smoothies. Ikkje særlig dyrt heller og ikkje noko fancy, men masse snadder å finne :fnise: Stone & fire i Covent garden har og veldig god pizza! Vi var der to ganger i fjor. 

Anonymkode: c1881...014

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hege73 skrev:

I dag er det 5 uker til vi reiser og det er 4 uker og 6 dager til gubben får vite om det :duskedame:

*Jeg må huske å kjøpe adapter så vi får pratet med våre søte små mens vi er borte* 

Føles nesten ut som at jeg skal gifte meg på nytt vøtt, det kiler i mange. hehe

Det er ikke sunt å være så mye opphengt i hjem og barn at man tar helt av for noen dager i London. Dette blir faktisk for dumt! 

Anonymkode: 89ee1...53b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sunt å være så mye opphengt i hjem og barn at man tar helt av for noen dager i London. Dette blir faktisk for dumt! 

Anonymkode: 89ee1...53b

Er det? Jeg skjønner ts godt, jeg gleder meg masse til vår ferie i England i sommer. Jeg mener det er helt naturlig å glede seg mye til noe man har sett fram til lenge. 

Du må prøve Mother Mash btw ts, hvis du liker potetmos og pølse/pai. Det er litt mer gourmet enn det høres ut som, men skikkelig deilig mat. Man velger type mos først, deretter pølse/pai. Er man glad i pubmat er dette stedet. Veldig godt, passe usunt, og en opplevelse. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sunt å være så mye opphengt i hjem og barn at man tar helt av for noen dager i London. Dette blir faktisk for dumt! 

Anonymkode: 89ee1...53b

Det er jeg helt uenig med deg i. Jeg synes denne tråden er skjønn. Tenk å ha noen man er så glad i, og glede seg så masse til å gjøre noe at det kiler i magen! 

Jeg blir litt misunnelig. Gjør du også? For du høres ut som en surpomp.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sunt å være så mye opphengt i hjem og barn at man tar helt av for noen dager i London. Dette blir faktisk for dumt! 

Anonymkode: 89ee1...53b

Enig. Dette ble bare helt merkelig. 

Anonymkode: 5e86e...93d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sunt å være så mye opphengt i hjem og barn at man tar helt av for noen dager i London. Dette blir faktisk for dumt! 

Anonymkode: 89ee1...53b

Kunne ikke vært mer uenig! Herlig tråd, Ts - forstår godt at du gleder deg! :jepp: 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sunt å være så mye opphengt i hjem og barn at man tar helt av for noen dager i London. Dette blir faktisk for dumt! 

Anonymkode: 89ee1...53b

Nå får du gi deg, dette er jo kjempesøtt! Tenk så deilig det er å glede seg så intenst som TS gjør nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Sly skrev:

Nå får du gi deg, dette er jo kjempesøtt! Tenk så deilig det er å glede seg så intenst som TS gjør nå!

...For en tredagerstur til London. Da ender man faktisk bare opp med å bli skuffet. Hyggelig i London, det er ikke det, men man må jo ha litt realistiske forventninger til ting.

Anonymkode: 5e86e...93d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

...For en tredagerstur til London. Da ender man faktisk bare opp med å bli skuffet. Hyggelig i London, det er ikke det, men man må jo ha litt realistiske forventninger til ting.

Anonymkode: 5e86e...93d

Det er da ikke sikkert ts kommer til å bli skuffet... jeg gledet meg like mye jeg, første gangen jeg dro til london. Ble langt ifra skuffet for å si det sånn. 

Anonymkode: 94170...4bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...For en tredagerstur til London. Da ender man faktisk bare opp med å bli skuffet. Hyggelig i London, det er ikke det, men man må jo ha litt realistiske forventninger til ting.

Anonymkode: 5e86e...93d

Man får til mye på 3 dager, det handler mye om god planlegging. ;) 

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sunt å være så mye opphengt i hjem og barn at man tar helt av for noen dager i London. Dette blir faktisk for dumt! 

Anonymkode: 89ee1...53b

Disse tankene kunne du holdt for deg selv. Ingen av oss kjenner trådstarter eller hvordan familieomstendighetene hennes har vært. Ikke alle er heldige med barnepass og lignende, vi vet ingenting om dette og da trenger man ikke å dømme.

Jeg synes det er koselig at trådstarter gleder seg vilt til Londonturen. Jeg var helt i ekstase første gang i London, for det var en fantastisk tur rett og slett. Hun har all grunn til å glede seg her. En ting jeg også synes du bør tenke på er at dette ikke kun handler om 3 dager i London. Dette handler om at en person gjør noe utrolig flott for den hun elsker. To personer som har vært gift i mange år får endelig sin bryllupsreise, og de får pleie kjærligheten helt alene. La henne glede seg over det! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, her hadde det skjedd litt :sjokkbla:

Jeg vet ikke hvordan jeg siterer alle i et og samme innlegg, så jeg svarer bare med denne:)

Begynner med Anonym bruker som mener dette blir for dumt. Det er din mening og jeg respekterer det:) Vi er veldig hjemmekjære folk, men vi liker også å dra på besøk til venner, reise på ferie, ut å spise osv. Men vi gjør det aldri alene. (Altså, uten barn) Sønnen min som nå er 18, har jeg med en annen far. Vi gikk fra hverandre da han var 2 år. Vi hadde delt foreldrerett, og vi byttet på å ha han annen hver uke. Den uka sønnen min ikke var hos meg, var helt forferdelig. Følte at jeg gikk glipp av utrolig mye. Da jeg traff han jeg er gift med i dag og vi fikk barn sammen, så var det naturlig for meg og for han, (for han var også pappa til en som han så altfor lite) at vi skulle være rundt jenta vår hele tiden. Ja vi har hørt andre si at "få dere barnevakt og kom dere ut alene", men vi har liksom ikke hatt behov for det. Gubben har reist på tur til utlandet med jobben flere ganger, reist på tur med kompiser og jeg har reist på venninne tur til syden flere ganger, men en av oss har alltid vært hjemme med unga. Og alt gubben og jeg har gjort sammen, har unga alltid vært med på. Fordi vi har villet det. Men gubben og jeg, vi to har aldri gjort noe sammen, alene. Vi giftet oss da datteren vår var litt over ett år, og vi dro derfor aldri på noen bryllupsreise heller (og som nevnt over, så blir dette vår lille bryllupsreise). Derfor betyr denne 3 dagers turen til London mye for meg. Og jeg vil tro det vil gjøre det for han også, når han får vite om det. Han gleder seg jo som bare det, til den dagen vi liksom skal ut å spise. For han tror jo at vi to skal dra alene, den ene kvelden. Men.. Surprise!!! Vi skal på tur:)

Til dere andre:) Tusen takk for fine og søte tilbake meldinger:):):) Dere skjønner meg virkelig:) Tusen takk :hjerte: Setter utrolig stor pris på hjelp og det fine dere skriver :) Jeg har fått så utrolig mange gode råd fra dere, hvor vi burde spise, hva vi bør oppleve og alt dere nevner skriver jeg ned og sjekker:) Lista har blitt lang, hehe, men som dere sier, planlegging er jo mye av turen for at vi skal få gjort det vil har lyst til på disse dagene. Jeg har hatt god tid til å planlegge, finne steder, og når overraskelsen er avslørt så vil gubben og jeg gå igjennom alt dere har foreslått og han få komme med hva han ønsker og så tar vi det derifra. Jeg vil selvfølgelig fortelle alt, :fnise: Så vi kommer til å utnytte hvert eneste sekund vi har alene, kan jo bli mange år til neste gang, hehe. Hører jo nesten daglig fra datteren min at hun så gjerne ville blitt med, så neste tur er det nok med unger igjen ja:) Denne turen kommer til å bli helt spesiell for oss :hjerte: 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit as, hvor flaks kan man ha? :ohmy:

Kortene som er ferdig påskrevet, kart over london og litt annet småting hadde jeg stappa i en liten pose og gjemt i et skap i stua som ALDRI blir brukt. Ikke av gubben iallefall. Der ligger juleduker og der lå der noen gamle men, nye barnebøker som vi har hatt siden datteren var liten. Kjekt å ha hvis hun plutselig skulle i bursdag og vi ikke hadde noe å gi liksom. Så igjen, helt bakerst, innerst mot veggen lå posen. Alle dukene lå foran, så det var ikke mulig å se. Og hvorfor skulle han inn der nå, siden han aldri har vært der før. 

På fredag skrev jeg på det siste kortet han skal få. Der overraskelsen står. Ble akkurat ferdig med det da datteren min kom hjem fra skolen. Putta tinga i posen, inn i skapet og datteren dobbeltsjekka at pappa ikke kunne se noe. 

Pappa (min pappa), fikk betennelse i foten så vi kjørte han på legevakta søndag. Mandag ringte han meg og lurte på om jeg kunne gå i butikken å kjøpe litt melk til han. Jeg hadde hele tiden tenkt at den posen med kortene skulle ligge her til overraskelses dagen, men på mandag så var det noe som gjorde at jeg tok med alt til pappa. Aner ikke hvorfor. 

Men i dag tidlig vettu.. Da jeg kommer ned trappa så står skapet åpent og alt ligger på gulvet. Duker og de barnebøkene :ohmy: WTF!!! Datteren min ser på meg sjokkert, og jeg på henne. Jeg hadde ikke fortalt henne at jeg hadde tatt med posen til besten på mandagen så hun var rimelig svett der hun sto. Spurte gubben hvorfor han har gjort det der. Og han sa at "Jo, skolen hadde bedt om at alle unga skulle ta med gave til loddsalg til 17 mai, og de skulle leveres i dag, og da kom jeg på de bøkene vettu" :ohmy: OMG!!! Hvor flaks kan man ha liksom!!! Og så sier han "Jeg fant en tom Norli pose her, det passet bra" :fnise:Fikk hvisket til datteren at jeg hadde tatt med kortene til besten på mandag, så ingen fare. Da lo vi godt :fnise:

Hadde ikke pappa fått betennelse i foten, så hadde han gått i butikken selv. Og gubben hadde vist om turen! Flaks eller?  

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen sommerfugler i magen samtidig som jeg har begynt å grue meg til å fortelle at jeg har tatt "feil" dag. Vet han vil bli skuffa for det, men litt skuffa i et par timer tåler han vel, hehe. :fnise:

4 uker igjen. Gubben sa til meg i går at han syns dagene går så fort.. Åhh, jeg kunne ikke vært mer uenig, syns de går sinnsykt treigt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...