Gå til innhold

Kunne du ha pult en mann på 50-60 kilo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja.

Jeg kjenner flere som veier i underkant av 60-60 kg som er helt normale menn. What?

Anonymkode: 8bb26...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjærestemannen min er i underkant av 60kg, ( og ca 180 høy) så ja, absolutt. Gjort det rett så ofte i 2 år, og sexen er fantastisk. Han er i mye bedre form og er sterkere enn andre jeg har vært med som har vært mer normalvektige og sett sterkere ut. 

Jeg er lavere og veier mer enn ham, og var tidligere redd for at jeg skulle føle meg stor og mindre "jente" sammen med en mann som er tynnere enn jeg følte med en på min størrelse eller større, men det gjør jeg ikke. Ingen armer føles så trygge som hans, særlig ikke når jeg vet at dersom huset begynner å brenne kan han bare kaste meg over skulderen og løpe ut. Fin er han! :rodmer:

Anonymkode: 3202d...1dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden man spør den andre veien.

Anonymkode: 7d0e7...a8f

Det er stor forskjell på 50 og 60 kg. En mann på 170 som er 60 kg er innenfor normalområdet for BMI, han er med andre ord slank, ikke tynn eller mager. så han kunne jeg hatt sex med. Var han derimot 50 kg, så ville han vært undervektig og ikke like tiltrekkende lenger. Men jeg ville mye heller hatt en undervektig enn en overvektig elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. En mann må være mellom 84,1 kilo og 87,7 kilo for å  være en ekte mann.

Anonymkode: 097ef...ace

Sjefen min der jeg hadde lærlingplass sa en gang: du er ikke skikkelig mann før du bruker 56+ i buksestørrelse 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Snuppi skrev:

Veier du mannen før du har sex med ham da eller? Ser for meg at det må være slitsomt å gå rundt med badevekten i tid og utide :P

hahah noen tar bare ikke humor :fnise:

Anonymkode: 5f54a...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror innlegget du svarte på er ment ironisk. Og det virket som at du tok bokstavelig. 

Anonymkode: 5f54a...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror innlegget du svarte på er ment ironisk. Og det virket som at du tok bokstavelig. 

Anonymkode: 5f54a...d31

Det var ment som ironi fra min side. Det var du som tok det bokstavelig. 

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snuppi skrev:

Det var ment som ironi fra min side. Det var du som tok det bokstavelig

Ok. Da fikk vi det oppklart. 

Anonymkode: 5f54a...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Er selv 181 og varierer mellom 58 og 62 kg, litt avhengig av oppkjøring og treningsmengde. Jeg oppfattes nok som veldig tynn, men driver kondisjonsidrett, langdistanseløping.

Ingen kommentarer på at jeg er sykelig tynn, faktisk at det er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med en som var ca. 1.65 høy og veide 52kg. Selv er jeg 1.70 og veier 65kg, så jeg følte meg helt forferdelig stor når jeg var med han. I tillegg maste han om at jeg var for feit, så det hjalp ikke på den følelsen. Foretrekker nok at menn er litt større. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!  Både exen, og han jeg holder på med nå veier mellom 50-60 kilo. Selv veier jeg 63, kanskje ikke den kroppen jeg synes er mest attraktiv, men heller absolutt ikke noe som hindrer meg i å tenke at begge to er veldig kjekke utseendemessig, pluss helt fantastisk :) 

Anonymkode: ec19f...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse er oppskrytt. Jeg er en mann på 175 cm som veier 62,5 kg og jeg har aldri hatt problemer med at jeg blir nedprioritert hos det motsatte kjønn.

Jeg arbeider forresten i et yrke som ler hver gang noen påstår de har en fysisk tung jobb, og jeg klarer fint å holde følge med selv de største og sterkeste. Det hender faktisk ganske ofte at nyansatte, rett fra styrkerommet på treningssenteret, må gi tapt i løpet av prøveperioden fordi de rett og slett er for svak.

Store muskler kommer av å løfte vekter, vekter som en aldri trenger å løfte i det virkelige liv.

Anonymkode: 09a61...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt 65kg er vel normal vekt, så hvorfor ikke?

Anonymkode: 6fc94...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Liker at mannen er høyere enn meg, og med så lav vekt på den høyden jeg foretrekker ville han sett skremmende mager og uattraktiv ut. Ville fryktet å knuse ham under akten; han ville vært altfor knoklete å ligge på..... 

Anonymkode: e92a5...274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har jeg gjort og kunne fint gjort det igjen. Mennesker er mer enn vekten sin. Virker som det er litt vanskelig for enkelte å fortså. Forresten så er jeg blant de som regnes som overvektig, og jeg har ikke opplevd at partnere har synes jeg var lite tiltrekkende av den grunn.

Anonymkode: 6dd46...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...