Gå til innhold

Kunne du ha pult en mann på 50-60 kilo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Okapi skrev:

Jeg er 171 og veier 54 kg. Skal ikke skryte på meg den figuren, men disse karene har noenlunde samme tall.

Men så er de heller ikke skandinaviske menn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Okapi skrev:

Jeg er 171 og veier 54 kg. Skal ikke skryte på meg den figuren, men disse karene har noenlunde samme tall.

Under innveiing før konkurranse. Fett% 4, tørre og sutne. De ligger nok 8 til 11 kg over det dagen kampen går. Det vil si ca 20% mer enn en tynn fyr uten muskler på 50 til 60 kg. Det er mye muskler mer. Det hadde damer lagt merke til.

Anonymkode: 089eb...f3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tøytigern skrev:

 

han på 177 veide 10kg for lite til å være i nederste del av skalaen, rent medisinsk sett. Men nå må man jo se på individuelle forskjeller, også. Som beinbygning og sånne ting. Men en på 170 bør veie rundt 60 kg og en på 177 bør veie rundt 70, for å ha en middels normalvekt.

Så jeg ser for meg at dere er tynne.

Jeg var veldig tynn (!) og da jeg innså at jeg kunne gjøre noe med det så gjorde jeg det :)

Endret av Maus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. En mann må være mellom 84,1 kilo og 87,7 kilo for å  være en ekte mann.

Anonymkode: 097ef...ace

Veier du mannen før du har sex med ham da eller? Ser for meg at det må være slitsomt å gå rundt med badevekten i tid og utide :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Liker menn med muskler. 

Hadde sex med en fyr som var 160 og veide 55 kg. Undervektig. Innhult brystkasse. Den fysiske formen hans var rævva og sexen deretter. Men han hadde en ok personlighet da ;p

Anonymkode: 547ef...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kan ha gjort det faktisk, men hadde ikke med meg vekt, så vet egentlig ikke hvor mye han veide. Glemte å spørre gjorde jeg også :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Så små menn kalles gutter. Har ikke sex med guttevalper. Heller ingen gutter under 170cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks spiste masse og trente masse, men klarte likevel ikke å komme seg over 60 kg. Jeg hadde sex med han i 7 år. Men når jeg ble singel og var på utkikk etter en ny mann så gikk jeg likevel etter de som var litt større. 

Anonymkode: 19db3...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som kvinne 160 og veier 57 kg. Er veldig slank og muskuløs. Må si jeg setter pris på at mannen er 90 kg (og muskuløs han og), for jeg føler meg kvinnelig og petite med en mann som er større. :) 

Anonymkode: d6746...2ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg er 175 cm og veier 58 selv. Han jeg liker er også 175 cm og veier 60 tipper jeg. Synes han er veldig fin og veltrent. 

Anonymkode: efd25...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tiltrekkes generelt ikke av så slanke menn,  men hadde jeg falt for en så tynn mann så hadde jeg jo ilke dumpet han grunnet kropp.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hadde en eks som var 1.85 og var 55-60kg, det var vondt å ha sex med han for hoftebena hans stakk og han var generelt bare skinn og ben. Han så ut som han hadde vært på konsentrasjonsleir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk .Liker at det er noe å ta i og jeg tenner ikke på radmagre menn

Anonymkode: e6320...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det tviler jeg på. Jeg er kraftig og veier 75 kg, så det ville blitt rart å ha sex med en kar som var 15-25 kg lettere enn meg. :fnise:

Anonymkode: 3e4be...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke. Jeg er 188 cm høy og kan i perioder veie 69. Jeg er breidkuldret og atletisk. De fleste jeg har spurt tror at jeg veier 80-95 kg. Man kan være lett uten at det synes

Anonymkode: f87ec...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...