Gå til innhold

Kunne du ha pult en mann på 50-60 kilo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei ass. Ikke en dame på 50-60 kg heller.

Anonymkode: 8fdd1...fa9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk om en kjekk mann som må være i 60 kilosklassen ;)

Anonymkode: d98e3...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden man spør den andre veien.

Anonymkode: 7d0e7...a8f

Synes du vi har for få "kunne du ha pult"-tråder? :Gjesp:

Anonymkode: bb789...970

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. En mann må være mellom 84,1 kilo og 87,7 kilo for å  være en ekte mann.

Anonymkode: 097ef...ace

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke det. Eller om mannen min hadde gått ned i vekt til denne vekten kunne jeg så klart hatt sex med han, men jeg hadde ikke tent på en fremmed mann med denne vekten eller inngått ett forhold med han. Samboeren min veier 100 kg da, så hadde vært litt rart om han skulle halvere vekten sin. Jeg veier jo 55 kg, samer vant til en stor mann. :) (muskler, ikke fett)

Anonymkode: edff4...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. En mann må være mellom 84,1 kilo og 87,7 kilo for å  være en ekte mann.

Anonymkode: 097ef...ace

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg vet det sikkert er teit, men jeg hadde ikke klart å ligge med en mann som er mindre enn meg sjøl :ler:

Uansett, 50-60 kg på en gjennomsnittlig høy mann (180+) er jo forferdelig lite. Det hadde ikke vært attraktivt for meg i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden man spør den andre veien.

Anonymkode: 7d0e7...a8f

Jeg lurer litt på om denne mannen må være kortvokst eller dverg? For hvis ikke sliter han såpass med avmagring, at da ville han vel neppe orket å pule noen i det hele tatt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i den vektklassen hadde jeg ikke noe problem med å få verken kjærester eller ligg, men skal innrømme at det er enda enklere 20 kg senere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maus skrev:

Da jeg var i den vektklassen hadde jeg ikke noe problem med å få verken kjærester eller ligg, men skal innrømme at det er enda enklere 20 kg senere :)

Hvor lang er du? Hadde vært interessant å vite hvor lange menn er når de veier 50kg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg lurer litt på om denne mannen må være kortvokst eller dverg? For hvis ikke sliter han såpass med avmagring, at da ville han vel neppe orket å pule noen i det hele tatt...

Jeg kjenner en fyr som er rundt 170, han sliter med å komme over 55 kg. Men han er både energisk og litt sexy, så ja det kunne jeg. (Jeg er lavere enn han, men veier noen kg mer.)

Anonymkode: b8708...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Tøytigern skrev:

Hvor lang er du? Hadde vært interessant å vite hvor lange menn er når de veier 50kg. :)

Jeg er 177 og veide 55kg.

Endret av Maus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Tøytigern skrev:

Hvor lang er du? Hadde vært interessant å vite hvor lange menn er når de veier 50kg. :)

Jeg er 171 og veier 54 kg. Skal ikke skryte på meg den figuren, men disse karene har noenlunde samme tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en fyr som er rundt 170, han sliter med å komme over 55 kg. Men han er både energisk og litt sexy, så ja det kunne jeg. (Jeg er lavere enn han, men veier noen kg mer.)

Anonymkode: b8708...8dd

 

21 minutter siden, Maus skrev:

Jeg er 177 og veide 55kg.

 

16 minutter siden, Okapi skrev:

Jeg er 171 og veier 54 kg. Skal ikke skryte på meg den figuren, men disse karene har noenlunde samme tall.

Altså, dere på rundt 170 veier rundt regnet 5 kg mindre enn det nederste området av skalaen, men han på 177 veide 10kg for lite til å være i nederste del av skalaen, rent medisinsk sett. Men nå må man jo se på individuelle forskjeller, også. Som beinbygning og sånne ting. Men en på 170 bør veie rundt 60 kg og en på 177 bør veie rundt 70, for å ha en middels normalvekt.

Så jeg ser for meg at dere er tynne.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...