Gå til innhold

Har Odins Soldater rett til å gå inn i lovløse områder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når det er områder hvor politiet ikke vil gå inn for å opprettholde lov og orden, har ikke da Odins Soldater rett til å gjøre det? Jeg er enig i at man i utgangspunktet ikke skal ta loven i egne hender, men her snakker vi altså om en situasjon hvor politiet har gitt opp. Da er det vel bedre at Odins Soldater gjør det enn at ingen gjør det, og at vi får Sharia? 

Anonymkode: e5791...661

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Hvis det kommer til noen som helst konfrontasjoner - så kommer Odin`s Soldater sikkert til å få skylden.

 Politisk korrekt media og politikere mener sikkert at muslimer / islamister blir "provosert" av "Odin`s folk"

Anonymkode: 5ae68...d73

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi sånne områder i Norge? vet de har det i Japan men tviler på OS er der.

Anonymkode: d0191...caa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes vel ingen belastede områder hvor politiet ikke viser tilstedeværelse. Om det er ille bør man heller tipse politiet fremfor å trekke frem en gjeng stakkarslige gutter med like gensere. 

Anonymkode: 3965e...ad9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes vel ingen belastede områder hvor politiet ikke viser tilstedeværelse. Om det er ille bør man heller tipse politiet fremfor å trekke frem en gjeng stakkarslige gutter med like gensere. 

Anonymkode: 3965e...ad9

Jeg fant den diskriminerende rasisten :fnise:

Anonymkode: 2908c...866

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant den diskriminerende rasisten :fnise:

Anonymkode: 2908c...866

Ja, rart hvordan det er fritt frem å hetse hettegenserrasen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når det er områder hvor politiet ikke vil gå inn for å opprettholde lov og orden, har ikke da Odins Soldater rett til å gjøre det?

Nei, Odins soldater har ikke rett til å gjørde det. Det har forøvrig ingen andre heller, staten har monopol på legitim bruk av vold

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis selv politiet må holde seg unna, hva får deg til å tro at OS har en sjanse i havet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odin Soldater har ihvertfall gjort min by tryggere. Jeg var imot dem i begynnelsen, men de er tydeligvis de eneste menn med stake! Godt at noen har vett til å gjøre helgene tryggere.

Anonymkode: b3890...7f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odins soldater / sons of Odin har fulgt det samme mønsteret til alle lignende "organisasjoner" de siste 30-40 åra. De fronter et syn/løsning, men det blir aldri noe ut av det siden de begynner å krangle internt. Deretter blir det stille og "organisasjonen" dør uten mer om og men. 

Det er bra folk som sliter litt sosialt finner hverandre og gjør noe sammen, men om de virkelig vil gjøre en forskjell burde de drive med veldedig arbeid på dagtid istedenfor. Gå tur med de eldre osv. 

Anonymkode: 3965e...ad9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Odin Soldater har ihvertfall gjort min by tryggere. Jeg var imot dem i begynnelsen, men de er tydeligvis de eneste menn med stake! Godt at noen har vett til å gjøre helgene tryggere.

Anonymkode: b3890...7f4

Hvordan har de gjort byen din tryggere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne høre om et eksempel på et "lovløst område" i Norge. Men nei, de har ikke rett til det, staten har heldigvis monopol på den typen virksomhet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ananas. skrev:

Vil gjerne høre om et eksempel på et "lovløst område" i Norge. Men nei, de har ikke rett til det, staten har heldigvis monopol på den typen virksomhet. 

Jeg også. Jeg sitter simpelthen og fniser ved tanken på at noen tror det er lovløse områder i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lovløs betyr ikke at det er ulovlig å gå der. Det betyr at det er så ille at folk ikke tørr å gå der.

Odins Soldater har ikke lov å gå i privat eiendom.

Anonymkode: d0191...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hele Europa burde ekte soldater settes inn mot disse områdene. Det burde bygges gjerder rundt de infiserte bydelene slik at vi har et sted vi kan internere og seneredeportere befolkningen fra Afrika og Midt Østen. Sånn sett skal vi være "glade" for at de selv har gjort dette forarbeidet for oss :) 

Anonymkode: 6fc40...e31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hele Europa burde ekte soldater settes inn mot disse områdene. Det burde bygges gjerder rundt de infiserte bydelene slik at vi har et sted vi kan internere og seneredeportere befolkningen fra Afrika og Midt Østen. Sånn sett skal vi være "glade" for at de selv har gjort dette forarbeidet for oss :) 

Anonymkode: 6fc40...e31

Kjempeidé! Så må vi selvfølgelig klare å identifisere disse folkene som skal bo innenfor disse områdene, dette for å opprettholde sikkerheten til den øvrige befolkningen i møte med fremmede kulturer. Jeg vet ikke hvordan dette skal gjøres, men kanskje de burde være merket noe som er veldig synlig og som viser nøyaktig hvilke uromomenter vi har med å gjøre. Kanskje de burde være merket med en halvmåne i en eller annen knæsj farge. Dette burde en hver patriotisk nordmann som ikke er landsforræder eller blodrød sosialist si seg enig i. Alle forstår vel at det er viktig å beskytte Folket som bor og hersker i landet fra disse 'infiserte bydelene' (som du kaller dem) og de som bor der.

:ironi::ironi:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, studerende skrev:

Kjempeidé! Så må vi selvfølgelig klare å identifisere disse folkene som skal bo innenfor disse områdene, dette for å opprettholde sikkerheten til den øvrige befolkningen i møte med fremmede kulturer. Jeg vet ikke hvordan dette skal gjøres, men kanskje de burde være merket noe som er veldig synlig og som viser nøyaktig hvilke uromomenter vi har med å gjøre. Kanskje de burde være merket med en halvmåne i en eller annen knæsj farge. Dette burde en hver patriotisk nordmann som ikke er landsforræder eller blodrød sosialist si seg enig i. Alle forstår vel at det er viktig å beskytte Folket som bor og hersker i landet fra disse 'infiserte bydelene' (som du kaller dem) og de som bor der.

:ironi::ironi:

Disse "nye kulturene" dine spiser opp Folkets penger, bringer med seg kriminalitet og sex-terror på industriell skala. Dessuten viser all erfaring og seriøs forskning på gruppe-psykologi at det "multikulturelle" og "fargerike fellesskapet" kun er ønskedrømmer og sosial teori som ikke holdt noe av det de som fabrikerte den lovet oss. Desverre.

 

Jeg ser sammenligningen din og alt det der. Du får komme med et bedre forslag da. For de må ut. Sier seg selv.

Anonymkode: 6fc40...e31

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...