Gå til innhold

Prøve noe nytt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i en merkelig situasjon nå. Jeg har en historie med å samle på litt rufsete menn. Alle er veldig kjekke og flotte menn, men alle har slitt med ting og det har vært mye kaos og rot med de mannfolka jeg har endt opp med. Og jeg har blitt såra gang på gang. Jeg har havnet i et mønster der jeg tiltrekkes av slike rufsemenn. Men de er så tiltrekkende med sin litt mørke historie og barske fremferd. Han siste ser ut som en tro kopi av en ung Clint Eastwood. Så der har du typen jeg faller for vanligvis :P

Men nå er jeg bedt ut av en fyr som bare er snill og grei. Aldri noe tull med han. Han ser absolutt bra ut, men på en annen måte. Ikke rufsete slik jeg vanligvis faller for. Bare veldig normal, rolig og sindig kar. Men jeg er fysisk tiltrukket av han. Han har forresten stått pent på sidelinja og sett meg i et kaosforhold med en sånn rufsemann. Og han sa ingen ting. Bare venta til dette gikk over før han ba meg ut.

Og greia nå er at jeg har fullstendig panikk for hele greia. Jeg er kjempestressa fordi det er uvant å få oppmerksomhet fra en "normal" mann. Og jeg er redd for at om jeg går videre med han, så vil jeg kjede meg fordi jeg er vant til kaos og mye action. Tenk om jeg blir å pushe han fordi han er så rolig og sindig? Jeg ønsker jo ikke å bitche ovenfor han. Jeg har faktisk aldri vært så redd før for en date, som det jeg er nå. Så hva pokker gjør man?

Anonymkode: d0392...b37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er åpenbart ikke din type. Ingenting galt med rufsemenn.

Han er enten bare opptatt av kroppen din, eller så tror han at han kan endre/fikse deg. Du er ikke noe prosjekt. Han må innse at du vil kjede deg med streitinger. Og du må følge følelsene dine, i stedet for hva samfunnet forventer av deg.

Anonymkode: aa52e...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i en merkelig situasjon nå. Jeg har en historie med å samle på litt rufsete menn. Alle er veldig kjekke og flotte menn, men alle har slitt med ting og det har vært mye kaos og rot med de mannfolka jeg har endt opp med. Og jeg har blitt såra gang på gang. Jeg har havnet i et mønster der jeg tiltrekkes av slike rufsemenn. Men de er så tiltrekkende med sin litt mørke historie og barske fremferd. Han siste ser ut som en tro kopi av en ung Clint Eastwood. Så der har du typen jeg faller for vanligvis :P

Men nå er jeg bedt ut av en fyr som bare er snill og grei. Aldri noe tull med han. Han ser absolutt bra ut, men på en annen måte. Ikke rufsete slik jeg vanligvis faller for. Bare veldig normal, rolig og sindig kar. Men jeg er fysisk tiltrukket av han. Han har forresten stått pent på sidelinja og sett meg i et kaosforhold med en sånn rufsemann. Og han sa ingen ting. Bare venta til dette gikk over før han ba meg ut.

Og greia nå er at jeg har fullstendig panikk for hele greia. Jeg er kjempestressa fordi det er uvant å få oppmerksomhet fra en "normal" mann. Og jeg er redd for at om jeg går videre med han, så vil jeg kjede meg fordi jeg er vant til kaos og mye action. Tenk om jeg blir å pushe han fordi han er så rolig og sindig? Jeg ønsker jo ikke å bitche ovenfor han. Jeg har faktisk aldri vært så redd før for en date, som det jeg er nå. Så hva pokker gjør man?

Anonymkode: d0392...b37

Du går på date med han.. Som du sier har det jo gått dritt med alle disse rufsemennene som du kaller dem, så de er jo tydligvis ikke din type når alt kommer til alt. Virker på meg som at noe annet er bedre.

Foreløpig virker det ikke som du kjenner denne nye fyren godt nok til å vite om det er mye action og kaos med han heller.

Hva legger du i action/kaos foresten? Er det drama du er ute etter?

Anonymkode: 7d5ab...60d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du går på date med han.. Som du sier har det jo gått dritt med alle disse rufsemennene som du kaller dem, så de er jo tydligvis ikke din type når alt kommer til alt. Virker på meg som at noe annet er bedre.

Foreløpig virker det ikke som du kjenner denne nye fyren godt nok til å vite om det er mye action og kaos med han heller.

Hva legger du i action/kaos foresten? Er det drama du er ute etter?

Anonymkode: 7d5ab...60d

Disse rufsemennene har gjerne levd litt hardt og fått seg noen trøkker. Noe som gjør de mindre følelsesmessig tilgjengelig. Og det har blitt rot og drama. Dessverre. 

Jeg søker ikke bevisst kaos. Jeg vil helst unngå dette. Men jeg kjenner ikke til noe annet heller. 

Han nye her har jeg kjent i noen år. Men ikke supergodt. Han er en del av en større venneflokk. 

Anonymkode: d0392...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Disse rufsemennene har gjerne levd litt hardt og fått seg noen trøkker. Noe som gjør de mindre følelsesmessig tilgjengelig. Og det har blitt rot og drama. Dessverre. 

Jeg søker ikke bevisst kaos. Jeg vil helst unngå dette. Men jeg kjenner ikke til noe annet heller. 

Han nye her har jeg kjent i noen år. Men ikke supergodt. Han er en del av en større venneflokk. 

Anonymkode: d0392...b37

Jeg håper du gir han en sjanse:)  Fortsetter du et langt liv med rufsemenn, drama og kaos, skjer det fort at alt det eneste du vil og drømmer om tilslutt er å bli redda av en snill og grei streiting du kan stole på.

Anonymkode: 61df1...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse rufsemennene har gjerne levd litt hardt og fått seg noen trøkker. Noe som gjør de mindre følelsesmessig tilgjengelig. Og det har blitt rot og drama. Dessverre. 

Jeg søker ikke bevisst kaos. Jeg vil helst unngå dette. Men jeg kjenner ikke til noe annet heller. 

Han nye her har jeg kjent i noen år. Men ikke supergodt. Han er en del av en større venneflokk. 

Anonymkode: d0392...b37

Hvis du ikke er ute etter kaos og drama, så er det jo nettopp han her du bør gå for. Er det det at du er redd for å pushe han til å bli en dramaqueen som resten av dem du har holdt på med?

Selv vil jeg heller ha en mann som har litt mer kontroll over følelsene enn at han alltid trenger å la ting ende i drama, og det er ofte det du finner hos menn som er rolige.

Anonymkode: c2b1b...d95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse rufsemennene har gjerne levd litt hardt og fått seg noen trøkker. Noe som gjør de mindre følelsesmessig tilgjengelig. Og det har blitt rot og drama. Dessverre. 

Jeg søker ikke bevisst kaos. Jeg vil helst unngå dette. Men jeg kjenner ikke til noe annet heller. 

Han nye her har jeg kjent i noen år. Men ikke supergodt. Han er en del av en større venneflokk. 

Anonymkode: d0392...b37

Da tror jeg du har godt av slik en rolig fyr som du beskriver. Tro meg, de kan si i fra de også, hvis det er det du er redd for.

Har verdens snilleste, rolige og kalkulerte bror, men når grensen hans tråkkes over, så setter han andre på plass med en stemme av is.

Anonymkode: 7d5ab...60d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke er ute etter kaos og drama, så er det jo nettopp han her du bør gå for. Er det det at du er redd for å pushe han til å bli en dramaqueen som resten av dem du har holdt på med?

Selv vil jeg heller ha en mann som har litt mer kontroll over følelsene enn at han alltid trenger å la ting ende i drama, og det er ofte det du finner hos menn som er rolige.

Anonymkode: c2b1b...d95

Ja jeg er redd jeg vil pushe frem reaksjoner hos han. Fordi jeg er vant til mye av alt så er jeg redd jeg vil fremprovosere ting. Men jeg vet jo ikke. Jeg aner jo ikke hva jeg går til. Det er skikkelig skremmende :P 

Anonymkode: d0392...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg er redd jeg vil pushe frem reaksjoner hos han. Fordi jeg er vant til mye av alt så er jeg redd jeg vil fremprovosere ting. Men jeg vet jo ikke. Jeg aner jo ikke hva jeg går til. Det er skikkelig skremmende :P 

Anonymkode: d0392...b37

Det handler vel litt om å ta lærdom av sine tidligere feil. Som du sier, så har det aldri fungert med de du har vært involvert med tidligere. Da er ofte løsningen å ta en annen vei/prøve noe nytt, dersom du på sikt ønsker en stabil mann og et trygt forhold.

Er det slike push/pull forhold du har hatt med de tidligere kjærestene dine? Altså at dere krangler, han eller du stikker, så kommer dere tilbake til hverandre, gang etter gang?

Anonymkode: 7d5ab...60d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler vel litt om å ta lærdom av sine tidligere feil. Som du sier, så har det aldri fungert med de du har vært involvert med tidligere. Da er ofte løsningen å ta en annen vei/prøve noe nytt, dersom du på sikt ønsker en stabil mann og et trygt forhold.

Er det slike push/pull forhold du har hatt med de tidligere kjærestene dine? Altså at dere krangler, han eller du stikker, så kommer dere tilbake til hverandre, gang etter gang?

Anonymkode: 7d5ab...60d

Jeg krangler aldri med menn. Men det blir ofte en del frem og tilbake. Voldsomme følelser i sving før en part stikker og så angrer osv. 

Men hva om jeg savner berg- og dalbanelivet? Jeg synes det er slitsomt men jeg har alltid levd slik. Jaja får vel bare ta ting som det kommer. 

Anonymkode: d0392...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg krangler aldri med menn. Men det blir ofte en del frem og tilbake. Voldsomme følelser i sving før en part stikker og så angrer osv. 

Men hva om jeg savner berg- og dalbanelivet? Jeg synes det er slitsomt men jeg har alltid levd slik. Jaja får vel bare ta ting som det kommer. 

Anonymkode: d0392...b37

Jeg tror nå alle har et litt berg- og dalbaneliv til tider. Det ville du nok få med han her og. Uenigheter og klinsjer oppstår i alle forhold, selv med rolige og sindige folk.

For meg så virker det som du ønsker at det her skal fungere, samtidig som du tenker litt for mye på "hva hvis det går dårlig", og det bidrar til å gjøre deg redd for å møte han. Jeg tror vel kanskje det her er et av de valgene i livet du alltid vil tenke tilbake til hvis ikke du gir det en sjanse, men kan hende jeg tar feil.

Anonymkode: 7d5ab...60d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nå alle har et litt berg- og dalbaneliv til tider. Det ville du nok få med han her og. Uenigheter og klinsjer oppstår i alle forhold, selv med rolige og sindige folk.

For meg så virker det som du ønsker at det her skal fungere, samtidig som du tenker litt for mye på "hva hvis det går dårlig", og det bidrar til å gjøre deg redd for å møte han. Jeg tror vel kanskje det her er et av de valgene i livet du alltid vil tenke tilbake til hvis ikke du gir det en sjanse, men kan hende jeg tar feil.

Anonymkode: 7d5ab...60d

Takk. Tror du er inne på noe her. Skal huske på dette innlegget underveis :) 

Anonymkode: d0392...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 4/27/2016 at 8.34, AnonymBruker skrev:

Ja jeg er redd jeg vil pushe frem reaksjoner hos han. Fordi jeg er vant til mye av alt så er jeg redd jeg vil fremprovosere ting. Men jeg vet jo ikke. Jeg aner jo ikke hva jeg går til. Det er skikkelig skremmende :P 

Anonymkode: d0392...b37

Kan jeg spørre om hva som er så farlig med at du skulle pushe frem noen reaksjoner hos han? 

Anonymkode: 5d846...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om hva som er så farlig med at du skulle pushe frem noen reaksjoner hos han? 

Anonymkode: 5d846...c3e

Tja jeg ønsker ikke å være pushy, bitchy eller endre noen.

Personlig er jeg en del armer og bein og jeg er styrt av impulser. Han virker alltid å ha kontroll og ro.

Anonymkode: d0392...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja jeg ønsker ikke å være pushy, bitchy eller endre noen.

Personlig er jeg en del armer og bein og jeg er styrt av impulser. Han virker alltid å ha kontroll og ro.

Anonymkode: d0392...b37

Syns nå han høres ut som en skikkelig mannemann jeg da. Det å endre noen andre sin personlighet, er bort i mot umulig, så det bør du neppe være redd for. Er nok litt som deg, og var i lag med en lignende type. Alltid snill, rolig og grei, men kunne samtidig heve stemmen og være streng når han så behov for det. Vi hadde også våre krangler, han kunne bli sint som en okse, og vi løste kranglene i senga etterpå :fnise:

Hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg gått rett på date. Er du sikker på at du vet akkurat hvordan han er, før du har blitt kjent med han?

Anonymkode: 5d846...c3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir date ;) 

Jeg har jo kjent han en stund. Vi har felles interesser. Og der jeg engang slet, så var han ved min side og støttet meg hele veien. Uten å bli lei. Det likte jeg :) 

Vi har vel kanskje vært på et par nestendater før tror jeg. Møtt hverandre for en kaffe ol i forbifarten. 

Anonymkode: d0392...b37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir date ;) 

Jeg har jo kjent han en stund. Vi har felles interesser. Og der jeg engang slet, så var han ved min side og støttet meg hele veien. Uten å bli lei. Det likte jeg :) 

Vi har vel kanskje vært på et par nestendater før tror jeg. Møtt hverandre for en kaffe ol i forbifarten. 

Anonymkode: d0392...b37

Bra! Han høres ut som et bra catch. Det å støtte hverandre ser jeg på som det viktigste i et forhold, så det tyder bra. Lykke til :)

Anonymkode: c2b1b...d95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vært ute med han. Og jeg var virkelig villig til å gi han en sjanse, men ga opp. Han sier jo ingen ting. Han bare satt der. Han bruker så lang tid på å veie sine ord at jeg ble helt stressa. Jeg prøvde til og med å sjenke han ved å kjøpe noen øl til han. Strøk han lett over låret og så han i øya. Her er jeg liksom. Men han var like rolig og kontrollert. Og stille. 

Jeg er veldig impulsiv og holder et høyt tempo i alt jeg gjør. Han er bare rolig og stille. Ingen reaksjoner på noe. 

Så frustrerende fordi han er en så flott fyr. Snill, stødig, hjelpsom, fysisk aktiv. Og han ser bra ut. Men jeg må ha noe respons tilbake. Jeg må se at han har følelser og engasjement. Men nope. Helt stille. 

Anonymkode: d0392...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bil han skal slape deg litt rundt? Det virker som denne nye "mannen" i ditt liv er alt annet enn en "snill mann". Han virker som han har til på plass og er ekte "alfa" om vi skal bruke det uttrykket.

Anonymkode: 42e8d...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...