Gå til innhold

Å kle seg i sexy undertøy for behandling av kjekk fysioterapeut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:ler: Jeg synes å huske en liknende tråd for en stund tilbake? Mener å huske den også involverte en fysio (eller var det kiropraktor?) og en smått upassende TS. 

Da jeg leste tråden i går tenkte jeg "Kjør på, det verste som kan skje er at du driter deg litt ut, og han får ei god historie.". Så ble det kanskje sånn også? :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er upassende i undertøy det var derfor han ba deg ta på klærne igjen. Spør om han vil finne på noe en dag istedet for å prøve å få til ting under timen. Bare ta en sjanse og bli ferdig med saken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre milde TS! Du gjorde ikke det? Så sinnsykt flaut, ikke rart han ba deg om å kle på deg igjen :( Han er på jobb! Det må du bare respektere! Det er JOBBEN hans å være høfflig og småsnakke med kundene sine! 

Min fysio er også snakkesalig og smiler mye osv. Dette er SÅ KLART for å holde fokuset mitt unna at han terroriserer meg! Hadde han ikke snakket om alt mellom himmel og jord for å få meg til å fokusere på noe annet enn at det gjør vondt så hadde han gjort en dårlig jobb.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du møter opp på neste time og fremfører en selvlaget kjærlighetsvise (kall den gjerne "Varme hender og varmere smil"). Det vil muligens dytte denne episoden ned fra førsteplassen på lista med pinlige sjekketriks han har vært utsatt for.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, så da ble det litt kleint. Who cares! Du prøvde, det gikk ikke, ingen skade skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hehe, så da ble det litt kleint. Who cares! Du prøvde, det gikk ikke, ingen skade skjedd.

LITT kleint?!? :hoho:

Anonymkode: 75566...6d5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som intet våger, intet vinner!!

Prøv med noe latexundertøy neste gang? Kanskje det ikke falt i smak det du hadde på nå....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kledde forsiktig av meg, han var alt for opphengt i alt annet enn meg til å legge merke til at jeg møtte opp i undertøy og ikke sportstøy.. Når det først gikk opp for han sa han jeg kunne beholde klærne på i dag?? Kan det være han ble fristet av synet, men som mange av dere sier er det ikke ok av han å gjøre noe med saken så lenge han er på arbeid? Komplimentene var like ofte i dag som de andre gangene, samtalen gikk fint og han smilte ekstra stort når timen var over og vi avtalte neste time.

Jeg følte meg uattraktiv når han ba meg kle på meg igjen.. Men han sa enda mye fint og så meg mye inn i øynene? Kan det ikke hende han også føler noe, men må holde igjen på grunn av jobben sin? Vil selvfølgelig ikke han skal miste jobben sin men jeg vil så gjerne han skal røre mer av meg! Når jeg ligger der og hendene hans klemmer kroppen min drømmer jeg meg bort. Må nesten alltid ha øynene igjen ellers blir det for åpenlyst hva jeg tenker.. Hva gjør jeg nå? ):

TS

Anonymkode: e34e7...19d

Unnskyld meg, men gud så innbilsk du er! Jeg mener, er det mulig? Han er på jobb! Han smiler og er hyggelig fordi du er hans pasient. Tro meg, han er slik med alle. Ikke bare med deg. Gi opp før du driter deg mer ut og han ikke vil ha deg som pasient mer. Noe så kleint! :flau: 

 

Endret av LeilaS
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at du kunne fra begynnelsen av spurt om han ville blitt med på en kaffe eller lunsj, utenom jobbsituasjon. Men nå, etter du helt plutselig troppet opp i sexy undertøy for en behandling, så blir det alt for kleint. Jeg ville latt ham gå. Det er plenty of fish in the sea, og sjansen for at denne fisken synes du er loco er ganske stor. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt legitim sak å kle seg i "sexy undertøy" fordi du føler deg vel i det.

Noe annet er det grunnlaget for å kle deg som du nevner her.

Nei. Jeg synes ikke det er greit. Det er ufint. Du spiller på sex for å erte han opp, og han kan faktisk ikke gjøre noe med det. Han må oppføre seg profesjonelt - og det kommer han sikkert til å gjøre. Snu på det da. Hva hadde du ment om en mann som gjorde noe tilsvarende mot sin kvinnelige fysioterapeut? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare fullstendig puteflaut å lese :sprettoy:

Anonymkode: e3ce1...611

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke du er helt gal om du tar på deg et litt mer sexy undertøy, men om jeg ville gjort det? Neppe. Du står i en situasjon som er vanskelig å bedømme; liker han deg ekstra godt, eller er det bare hans måte å være på?

Jeg hadde en fysioterapeut som var veldig hyggelig, roste meg for treningen og snakket med meg om alt og intet. Likte han meg? Sannsynligvis ikke. Han syntes nok jeg var en kul dame hvor praten fløt. Poenget er at mennesker som jobber i helsevesenet er utdannet til å jobbe med mennesker både fysisk og psykisk. Din fysioterpeut kan faktisk være så hyggelig og jovial fordi han ønsker at du skal trene best mulig og bli friskest mulig. Tenk deg om; sjansen for å trene godt er større om du trener i samhold med en fysioterapeut som du virkelig liker, contra en gammel pervogris som ikke smiler. 

Jeg mener ikke at han ikke kan like deg. For all del. Men om han liker deg så vil han ikke like deg bedre om du tar på deg sexy undertøy. Det kan også bli en handling mot sin hensikt. F.eks. "Nå kommer hun hyggelige kvinnen som jeg liker" - "Hvorfor har hun på seg dette undertøyet?? Merker hun at jeg liker henne? Er jeg uprofesjonell??… Mister jeg jobben?" - "Jeg trekker meg unna henne slik at hun ikke misforstår, selv om jeg egentlig liker henne". 

Men for all del(!) be han ut på en uforpliktende kaffe når du er ferdig med behandlingen. 

Masse lykke til!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil invitere ham på noe utenfor jobbsituasjonen, så gjør du det. Med ord. Og så vil jeg anbefale at du bytter behandler, enten han svarer ja eller nei.

Han kan ikke ta noe initiativ overfor deg, uansett standard på undertøyet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk overdriver her i fordømmelsen av TS. Det kan være at TS er ung og litt naiv, men noen ganger kan det være bra i kjærligheten å tørre å ta sjanser og risikere å drite seg ut. Nå til dags i dette landet er det som om de fleste ikke vil ta noen sjanser og være den første til å vise at de liker noen. Og man må for guds skyld ikke tror man er noe fin og spille på sex!

Anonymkode: 164cf...df2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...