Gå til innhold

Å kle seg i sexy undertøy for behandling av kjekk fysioterapeut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det er ikke slik at når man er i et serviceyrke, så entrer man en aseksuell rolle. Det er flust av forhold, om enn rent seksuelle og kortvarige, som har startet i en profesjonell setting.

Har du noen gang jobbet i helsevesenet? Man entrer faktisk en slags aseksuell rolle der man behandler pasienter. Man møter pasienter i alle former og fasonger og aldre og behandler dem. Som helsepersonell er man fult klar over lover og regler man må følge, og en av disse lovene omhandler forhold med pasienter, da man som helsepersonell har en maktposisjon. Jeg har selv behandlet mange unge menn, men som pasient er de ikke noe mer tennende for meg enn en gammel dame på 85 år uansett hvor heterofil jeg er. Fordi kroppen deres er bare en kropp uansett kjønn, alder, form og fasong. 

Det kan være veldig vanskelig å forstå for de som ikke har jobbet som helsepersonell, men man inntrer en rolle der man ikke tenker seksuelle tanker om pasienter. 

Anonymkode: f027e...871

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang jobbet i helsevesenet? Man entrer faktisk en slags aseksuell rolle der man behandler pasienter. Man møter pasienter i alle former og fasonger og aldre og behandler dem. Som helsepersonell er man fult klar over lover og regler man må følge, og en av disse lovene omhandler forhold med pasienter, da man som helsepersonell har en maktposisjon. Jeg har selv behandlet mange unge menn, men som pasient er de ikke noe mer tennende for meg enn en gammel dame på 85 år uansett hvor heterofil jeg er. Fordi kroppen deres er bare en kropp uansett kjønn, alder, form og fasong. 

Det kan være veldig vanskelig å forstå for de som ikke har jobbet som helsepersonell, men man inntrer en rolle der man ikke tenker seksuelle tanker om pasienter. 

Anonymkode: f027e...871

Ah, så det er derfor vi aldri leser om leger som antaster pasienter, psykologer som må henvise pasienten til en annen behandler pga rollekonflikt samt forhold som begynte i en slik setting, men varer i flerfoldige år.

Takk for oppklaringen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Katten.2.0 skrev:

Ah, så det er derfor vi aldri leser om leger som antaster pasienter, psykologer som må henvise pasienten til en annen behandler pga rollekonflikt samt forhold som begynte i en slik setting, men varer i flerfoldige år.

Takk for oppklaringen!

Leger som antaster pasienter er unntaket enn regelen. Det er ikke sånn de fleste driver med, selv om det nesten virker sånn ut i fra innlegget ditt. Du vil ikke kunne forstå denne rollen som helsepersonell uten å ha vært helsepersonell selv. 

Anonymkode: f027e...871

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leger som antaster pasienter er unntaket enn regelen. Det er ikke sånn de fleste driver med, selv om det nesten virker sånn ut i fra innlegget ditt. Du vil ikke kunne forstå denne rollen som helsepersonell uten å ha vært helsepersonell selv. 

Anonymkode: f027e...871

Jeg er helt enig i at det er unntaket heller enn regelen. Slik er det som regel når de profesjonelle rollene brytes ut av. Dog er det ikke slik at det ikke forekommer, og om fysioen til TS prater med henne på en slik måte som hun legger det fram, vil jeg si at det er mer sannsynlig at han er unntaket kontra regelen.

Kan selvfølgelig være at TS overtolker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg er helt enig i at det er unntaket heller enn regelen. Slik er det som regel når de profesjonelle rollene brytes ut av. Dog er det ikke slik at det ikke forekommer, og om fysioen til TS prater med henne på en slik måte som hun legger det fram, vil jeg si at det er mer sannsynlig at han er unntaket kontra regelen.

Kan selvfølgelig være at TS overtolker.

Så du oppforder TS å gjøre som hun planlegger?

Anonymkode: 7dafe...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du oppforder TS å gjøre som hun planlegger?

Anonymkode: 7dafe...65b

Om hun er sikker på at de er interessert i hverandre, og hun stasher seg litt opp uten å gjøre noe annet direkte, så ser jeg ikke nevneverdig problem med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å dra på meg sexy undertøy til jeg skal til fysioterapeuten min nå i ettermiddag. Har vært betatt av han siden dag en, og vi ler og snakker om alt! Nå vet jeg jo ikke helt om han bare er snill mot meg, eller om han kanskje flørter? Han har virkelig glimt i øyet, og bryr seg om meg. Blir flau og rødmer når han tar på meg!! Han sier ofte hvor flink jeg har vært til å trene på egenhånd, roser meg. Føler han gir meg komplimenter også.n Har normalt bare møtt opp i treningsshorts (tettsittende) og sports-bh til de andre timene, men jeg håper vel kanskje han vil legge mer merke til meg om jeg drar på meg sexy undertøy? Vil han skal se meg!! Hvordan kan jeg fortelle han hva jeg føler, uten å gjøre det hele ubehagelig for begge? Tenk om han føler det samme men ikke tørr si noe pga jobben? Vi snakker om fritidsinteresser, hva vi har gjort den siste uken og han er virkelig interessert i å høre om livet mitt.

Burde jeg gå all in? Vil han skal se meg...

K23

Anonymkode: e34e7...19d

Er fysioterapeuten opptatt av å beholde sin bevingning som fysioterapeut og dermed jobben, så lar han seg ikke påvirke enten du kommer i det mest sexye du tror du kan kle deg i, eller i filler. Begriper ikke hva du innbiller deg? Fysioterapeuter står i en behandlingssituasjon til sine pasienter på lik linje med alle som jobber med mennesker. 

Anonymkode: a75ac...587

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre ham "må jeg bytte behandler om jeg vil på date med meg?" når timen er ferdig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

vet han er singel og vært det i 3 år det har vi snakket om faktisk! ja jeg tror jeg bare gjør det!!

Anonymkode: e34e7...19d

Hehe. Ingen fare å ta på deg sexy undertøy? Sjekk han opp på facebook istedet bare? Så slipper du å gjøre det pinlig mellom dere hvis det ikke går din vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg er helt enig i at det er unntaket heller enn regelen. Slik er det som regel når de profesjonelle rollene brytes ut av. Dog er det ikke slik at det ikke forekommer, og om fysioen til TS prater med henne på en slik måte som hun legger det fram, vil jeg si at det er mer sannsynlig at han er unntaket kontra regelen.

Kan selvfølgelig være at TS overtolker.

Alt det TS skriver her er da ikke flørting. At hun vet sivilstanden til fysioen sin er ikke flørting. Jeg visste også sivilstanden til ergoterapeuten min som jeg var hos i 2 timer hver uke i 15 uker. Man blir godt kjent når man tilbringer noen timer sammen, men det betyr ikke noe spesielt. 

Tviler på at en fysio vil risikere å miste autorisasjonen sin uansett. 

Anonymkode: f027e...871

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvor tåpelig kan en være.   Han kan faktisk miste autorisasjonen sin - men du kanskje ikke bryr deg om det.  

Anonymkode: 93b7c...7cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kleint, stakkars mann. Han er hyggelig fordi han er på jobb, that's it.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Neket skrev:

Du får spørre ham "må jeg bytte behandler om jeg vil på date med meg?" når timen er ferdig. 

Kan garantere dere en ting, forsøker ts eller andre på noe i den retning ts tenker, så vil pasient/behandlerforholdet bli avsluttet, fra fysioterapeutens side. Det er nesten så en kan lure på hvor dum ts og dere andre klarer å gjøre dere. 

Anonymkode: a75ac...587

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til du er ferdig med behandlinger hos han, så kan du heller spørre om han vil finne på noe en dag før du går siste gangen.

Må ellers si at mange i den type stillinger ER veldig hyggelig. Det er jo en del av jobben dems å få pasientene til å føle seg komfortable og slappe av. Så det kan være at det du tar som interesse er slik han er mot alle, enten de er 60 eller 20.

Anonymkode: e7cfa...8ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kledde forsiktig av meg, han var alt for opphengt i alt annet enn meg til å legge merke til at jeg møtte opp i undertøy og ikke sportstøy.. Når det først gikk opp for han sa han jeg kunne beholde klærne på i dag?? Kan det være han ble fristet av synet, men som mange av dere sier er det ikke ok av han å gjøre noe med saken så lenge han er på arbeid? Komplimentene var like ofte i dag som de andre gangene, samtalen gikk fint og han smilte ekstra stort når timen var over og vi avtalte neste time.

Jeg følte meg uattraktiv når han ba meg kle på meg igjen.. Men han sa enda mye fint og så meg mye inn i øynene? Kan det ikke hende han også føler noe, men må holde igjen på grunn av jobben sin? Vil selvfølgelig ikke han skal miste jobben sin men jeg vil så gjerne han skal røre mer av meg! Når jeg ligger der og hendene hans klemmer kroppen min drømmer jeg meg bort. Må nesten alltid ha øynene igjen ellers blir det for åpenlyst hva jeg tenker.. Hva gjør jeg nå? ):

TS

Anonymkode: e34e7...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lar dette ligge. Ikke gjør noe. 

 

Anonymkode: 359be...a21

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herrejemini for en uerfaren kvinne du er TS.

Du driter deg loddrett ut , ydmyker deg selv, jeg blir flau av å lese dette.  

Anonymkode: fde4b...39b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kledde forsiktig av meg, han var alt for opphengt i alt annet enn meg til å legge merke til at jeg møtte opp i undertøy og ikke sportstøy.. Når det først gikk opp for han sa han jeg kunne beholde klærne på i dag?? Kan det være han ble fristet av synet, men som mange av dere sier er det ikke ok av han å gjøre noe med saken så lenge han er på arbeid? Komplimentene var like ofte i dag som de andre gangene, samtalen gikk fint og han smilte ekstra stort når timen var over og vi avtalte neste time.

Jeg følte meg uattraktiv når han ba meg kle på meg igjen.. Men han sa enda mye fint og så meg mye inn i øynene? Kan det ikke hende han også føler noe, men må holde igjen på grunn av jobben sin? Vil selvfølgelig ikke han skal miste jobben sin men jeg vil så gjerne han skal røre mer av meg! Når jeg ligger der og hendene hans klemmer kroppen min drømmer jeg meg bort. Må nesten alltid ha øynene igjen ellers blir det for åpenlyst hva jeg tenker.. Hva gjør jeg nå? ):

TS

Anonymkode: e34e7...19d

Du må enten være helt blåst eller så sitter du bare og tuller med oss. Velg selv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...