Gå til innhold

Å kle seg i sexy undertøy for behandling av kjekk fysioterapeut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å dra på meg sexy undertøy til jeg skal til fysioterapeuten min nå i ettermiddag. Har vært betatt av han siden dag en, og vi ler og snakker om alt! Nå vet jeg jo ikke helt om han bare er snill mot meg, eller om han kanskje flørter? Han har virkelig glimt i øyet, og bryr seg om meg. Blir flau og rødmer når han tar på meg!! Han sier ofte hvor flink jeg har vært til å trene på egenhånd, roser meg. Føler han gir meg komplimenter også.n Har normalt bare møtt opp i treningsshorts (tettsittende) og sports-bh til de andre timene, men jeg håper vel kanskje han vil legge mer merke til meg om jeg drar på meg sexy undertøy? Vil han skal se meg!! Hvordan kan jeg fortelle han hva jeg føler, uten å gjøre det hele ubehagelig for begge? Tenk om han føler det samme men ikke tørr si noe pga jobben? Vi snakker om fritidsinteresser, hva vi har gjort den siste uken og han er virkelig interessert i å høre om livet mitt.

Burde jeg gå all in? Vil han skal se meg...

K23

Anonymkode: e34e7...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo snoke litt på nett for å finne ut om han er singel. 

Om han er det er det vel bare å pynte seg ;)

Anonymkode: acc42...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare krampaktig. Hadde han vært så tent så hadde han allerede gjort et fremstøt. Naken hud teller mer for menn enn sexy undertøy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ai, nei, det syns jeg ikke du skal gjøre. Liker han deg, så liker han deg - helt uten at du trenger å gjøre stemningen kelint ved å putte på deg sexy tøy. Husk at dette er jobben hans, og du betale for en tjeneste. 

Be han heller med ut på kaffe! Utenom arbeidstiden hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinners desperasjon etter oppmerksomhet kjenner ingen grenser. :P

Anonymkode: 02a86...976

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da driter du deg ut!

Anonymkode: 7dafe...65b

Det er da mange kvinner som bruker sexy undertøy uansett? 

Tror ikke det er snakk om strømper og hofteholdere her, bare noe flatterende.

Jeg er enig i at det neppe gjør noe stort utslag, men å si at hun "driter seg ut" blir for dumt. På det verste legger han ikke noe i det, antakelig. 

Anonymkode: acc42...923

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør om på situasjonen:
Du har en jobb som krever mye kroppskontakt med andre mennesker. Du har en mannlig kunde som du begynner å tro legger an på deg. En dag møter han opp i en eller annen form for mannlig tanga for å imponere.

Ville du bedt han ut på middag eller følt det ukomfortabel? Siste tilfellet hadde nok vært meg. 

Anonymkode: 4277c...289

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på jobb og er behandleren din. Er han profesjonell, vil han ikke ha noe seksuelt forhold til sine pasienter

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinners desperasjon etter oppmerksomhet kjenner ingen grenser. :P

Anonymkode: 02a86...976

Basert på èn bruker på et forum?

Anonymkode: 1da0c...e75

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri i verden sagt noe mens jeg var pasient hos vedkommende. Aldri i livet, tenk så pinlig om han blir forskrekket og bare viste seg å være hyggelig mot deg, og så tolker du det sånn....!

Å komme i sexy undertøy til en terapeut er flaut. Det viser jo med all tydelighet at her har du planlagt å skulle virke forførerisk, og det taler tydelig for seg. Pinlig for han, dersom han er f.eks. samboer og opptatt. Dessuten - og dette kan ikke understrekes nok - er han det minste profesjonell, holder han seg laaaangt unna pasientene sine på den måten. Leger kan bli straffet for det, vet ikke om det gjelder fysioterapeuter også?

Det du KAN gjøre, hvis interessen holder seg, er å vente til du ikke er hans pasient lenger, og så kontakte han f.eks. via sms. Evt søke han opp på Facebook. Men vent til du ikke lenger er pasient hos han.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han heter vel ikke tilfeldigvis Ola....?

Anonymkode: 21c9f...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest chisandra

Ts, her kan du risikere å drite deg loddrett ut hvis du overdriver. Husk at han er på jobb, og er han seriøs - hvilket han sannsynligvis er - så innleder han ingenting til deg. Den oppmerksomheten du får, småpludringa, det tilhører jobben hans.

Vent til du er ferdig hos han, og gjør eventuelt fremstøt da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare se reaksjonen hans! Kanskje dersom han reagerer positivt kan jeg spørre om han vil være med på en kopp kaffe en dag. Kjenner ingen andre som går til han, derfor vet jeg ikke om han er sånn mot andre også - eller om det faktisk er noe i det. Han sier selv han er sjenert av seg!! Når han smiler lyser det opp dagen min og jeg gleder meg alltid til å se han igjen. Jeg vet han er ledig på markedet, det har vi snakket om(;

Kan han gjøre noe galt som noen av dere sier hvis det er jeg som tar første steget? Forstår om han misbruker stillingen sin for å oppnå noe, men om jeg ønsker det?

Burde jeg flørte med han i dag? Hva sier jeg? 

hilsen ts

Anonymkode: e34e7...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han heter vel ikke tilfeldigvis Ola....?

Anonymkode: 21c9f...1fa

nei han heter absolutt ikke Ola!! har du også en fysioterapeut som er kjekk?

Anonymkode: e34e7...19d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo snoke litt på nett for å finne ut om han er singel. 

Om han er det er det vel bare å pynte seg ;)

Anonymkode: acc42...923

vet han er singel og vært det i 3 år det har vi snakket om faktisk! ja jeg tror jeg bare gjør det!!

Anonymkode: e34e7...19d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...