Gå til innhold

Ditt verste dating-minne!!


FayFerner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 26. april 2016 at 1.29, AnonymBruker skrev:

Den skjønte jeg ikke:p Ny parkett?

Anonymkode: 1c972...97a

Han mente vell at siden hun hadde fått ny parkett så måtte de ta seg et nummer på den, så det var derfor han hadde fått brannsår på knærne. Om parketten var ny eller gammel så ville han blitt rød på knærne uansett. Men det var ordrett sånn han sa det til meg. Jeg var stormforelsket i han, så det var en hjerteskjærende ting å si, jeg var knust. Men han var ikke mye å samle på, en velsignelse å gjøre det slutt.....En gang var vi og handlet matvarer i butikken. Da vi kom hjem dro han plutselig opp 3 store pakker Norvegia fra jakkelomma som han hadde stjålet, fordi han syntes det var så gøy. Han hadde god råd, nyutdannet jurist og greier...Herregud, for en idiot han var.

Anonymkode: a809f...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

.En gang var vi og handlet matvarer i butikken. Da vi kom hjem dro han plutselig opp 3 store pakker Norvegia fra jakkelomma som han hadde stjålet, fordi han syntes det var så gøy. Han hadde god råd, nyutdannet jurist og greier.

Anonymkode: a809f...ed8


Haha! I all verden! Store barn små gleder altså... *rister på hodet og slår meg i pannen* :a034:

Anonymkode: a0d73...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:


Haha! I all verden! Store barn små gleder altså... *rister på hodet og slår meg i pannen* :a034:

Anonymkode: a0d73...606

Han var helt kokkelimonke i hodet.........Turde etterhvert ikke handle ett eneste brød på butikken med han på slep...

Anonymkode: a809f...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...