Gå til innhold

Ditt verste dating-minne!!


FayFerner

Anbefalte innlegg

Hadde vinklubb med gode venninner på lørdag og da mimret vi om gamledager, bl.a snakket vi om våre verste dating-minner. Myyyye rart kom opp, mye jeg aldri hadde hørt før, og dessverre måtte jeg dra frem egne minner også, hendelser som jeg gravlagt og erklært døde. Jeg likte best å høre mine venninners fortellinger, lo så jeg fikk vondt. Så derfor hadde det vært morsomt å høre om ditt absolutt verste dating-minne. Personlig så har jeg dessverre flere å ta av, men her er ett av dem:

Datet en kar for mange år siden, i studietia. Jeg hadde siklet på han lenge, han var ufattelig pen. Han ba meg ut da han etterhvert skjønte jeg var keen på ham, og vi datet noen ganger før jeg sa ja til å bli med han hjem en kveld. At han kysset på samme måte som man spiser en smeltende softis, det ignorerte jeg i forelskelsens rus. Og så havnet vi til køys da, og etter at han hadde revet av meg klærne sa han dette, helt ordrett, jeg glemmer det aldri: "Nå kan du glede deg, jeg er en SKIKKELIG hingst i senga". Deretter måkte han meg inn i sengegval med åtte, ni støt mens han lagde noe som lignet på ulvehyl i det han kom. Og dett var dett....da var vi ferdige med ligget liksom....stakkars, tror rett og slett ikke at han visste at damene har en knapp man gjerne bør ta litt på. Han bare lå der etterpå og smilte stolt til meg, som om han ville si "hva var det jeg sa?", jfr hingsten. Da jeg gikk på do etter det FABELAKTIGE ligget, så kom han etter, og da tok han tisselassen sin og slang den oppi vasken og vasket den med såpe!! Han gnukket og gnei. "Hva er det du gjør??", sa jeg, "vasker du tissen din??". "Å, ja", sa han "jeg liker å føle meg ren bare". Han var snill som et lam og mente ikke noe vondt, men jeg husker vagt at da gikk jeg inn i medisinsk sjokk....

Det var ett av mine nightmare memories... Har du noen? Please del det:-)

  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var en stund litt sammen med en gutt som når han snakket mye og ivrig fikk sånn hvit skummasse i begge munnvikene....Blæhhhh! Måtte drikke meg dritings for å klare å kline med ham.... Det ble ikke oss to, for å si det sånn....

Anonymkode: a809f...ed8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en gang på date med en fyr jeg hadde møtt på nettby, definitivt verste daten ever. Han var en skikkelig bodybuilder og konkurrerte som strongman. Jeg er da nerdete og ganske lubben av meg. Jeg måtte grave skikkelig for å få ut av han noe som helst svar om interesser. Musikk? neeei, bare det de spiller der han trener. Film? bare filmer ala Expendables, fordi de var så sterke de mannfolka. Alt annet som ikke hadde noe med å løfte tunge ting eller å dra traktorer var av null interesse. han ville gjerne løfte meg i benkpress da....

Anonymkode: 45e0c...3f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en date med en fyr som drakk seg dritings på noen få timer og deretter dreit seg ut. Bokstavelig talt. 

Det ble med den ene daten..

Anonymkode: d73e7...518

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho ho, morsomme historier, ser det for meg.. :-). Kom på noe som skjedde for over 20 år siden. Jeg hadde lenge vært stormforelsket i byens vakreste gutt, han var rett og slett smellvakker, husker han minnet meg litt om James Dean. Så skjedde det utrolige, at han ble interessert i meg, og så viste det seg at han var dum som et brød, jeg mener, virkelig stokk dum. Vi gikk ut et par ganger, han var jo så pen, og så lå jeg med han....og så viste det seg at i tillegg til å være stokk dum, så hadde han verdens tynneste tynneste lange blyant-tiss. Jeg følte kun litt små-kiling inni der. Hjelpe meg, nei det var en trist opplevelse alt sammen...

Anonymkode: a809f...ed8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en date med en fyr som drakk seg dritings på noen få timer og deretter dreit seg ut. Bokstavelig talt.

Det ble med den ene daten..

Anonymkode: d73e7...518

Bæsjet han på seg?

Anonymkode: a809f...ed8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på en blind date en gang, vi gikk ut og spiste på restaurant, han snakket bare om seg selv på inn og ut pust, og så etter ca 1 time, var det akkurat som han "så" meg, og da sa han "du er så pen, du, at jeg får helt ståpikk her". Jeg er ikke prippen, men det var bare så ufattelig turn off.

Anonymkode: a809f...ed8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bæsjet han på seg?

Anonymkode: a809f...ed8

Ja  :sjokkbla:

Anonymkode: d73e7...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja  :sjokkbla:

Anonymkode: d73e7...518

Neimen, huff da.........bittelitt kjip den der............

Anonymkode: a809f...ed8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat en date eller noe. Men hadde en kjæreste en gang som jeg var utrolig forelsket i. Vi hadde vært sammen et par måneder og en kveld vi skulle legge oss så så jeg at han hadde knallrøde knær, nesten litt brennmerker på. Spurte han hvordan han hadde fått det. Og så sa han bare "var innom gamlekjæresten og hun hadde ny parkett...Sorry mac, det er sånt som skjer!"

Anonymkode: a809f...ed8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat en date eller noe. Men hadde en kjæreste en gang som jeg var utrolig forelsket i. Vi hadde vært sammen et par måneder og en kveld vi skulle legge oss så så jeg at han hadde knallrøde knær, nesten litt brennmerker på. Spurte han hvordan han hadde fått det. Og så sa han bare "var innom gamlekjæresten og hun hadde ny parkett...Sorry mac, det er sånt som skjer!"

Anonymkode: a809f...ed8

det var dagens beste!

Anonymkode: d9aba...a39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 :laugh:Flott men kan dere ikke fortsette disse postene i den opprinnelige "fortell om dine værste dater " tråden :tongue: Gull tråd og fint å holde alle historiene samlet :erter:

 

Anonymkode: a0d73...606

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste minne må være da jeg trodde at jeg skulle møte en oppegående og vennlig fyr, var ganske ny på datefronten. 

Han er kokk og begynte å servere meg mat og frukter som skulle øke sansene og seksualiteten. Det var ikke mååte på hvor seksuelt hver matbit skulle smake og etterpå kom vi til å ose sex og rive av oss klærne og bli født på ny. 

Jeg prøvde å hinte om at jeg måtte hjem, men han var så sinnsykt intens at han skremte meg. Han stilte seg faktisk foran meg og holdt meg faktisk innesperret i leiligheten i flere timer. Jeg var snill med han fordi jeg følte meg i fullstendig fare og ante ikke hva han kom til å gjøre next, han var så ustabil og rar i oppførselen. Han var helt driiitlei seg når jeg skulle dra og prøvde å åle seg fast i meg. Klarte heldigvis å bestille drosje og sa at jeg hadde avtale med noen som kom til å lure på hvor jeg var.

Aldri opplevd lignende.

Anonymkode: 008a4...7ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Verste minne må være da jeg trodde at jeg skulle møte en oppegående og vennlig fyr, var ganske ny på datefronten.

Han er kokk og begynte å servere meg mat og frukter som skulle øke sansene og seksualiteten. Det var ikke mååte på hvor seksuelt hver matbit skulle smake og etterpå kom vi til å ose sex og rive av oss klærne og bli født på ny.

Jeg prøvde å hinte om at jeg måtte hjem, men han var så sinnsykt intens at han skremte meg. Han stilte seg faktisk foran meg og holdt meg faktisk innesperret i leiligheten i flere timer. Jeg var snill med han fordi jeg følte meg i fullstendig fare og ante ikke hva han kom til å gjøre next, han var så ustabil og rar i oppførselen. Han var helt driiitlei seg når jeg skulle dra og prøvde å åle seg fast i meg. Klarte heldigvis å bestille drosje og sa at jeg hadde avtale med noen som kom til å lure på hvor jeg var.

Aldri opplevd lignende.

Anonymkode: 008a4...7ea

Hjeeeelp, den var ekkel! Sett ham siden??

Anonymkode: a809f...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjeeeelp, den var ekkel! Sett ham siden??

Anonymkode: a809f...ed8

Ja, jeg så han igjen engang men vi har aldri snakket sammen igjen. Er noen år siden. Jeg dater aldri noen hjemme hos dem første gang etter dette (med mindre det er bekjent av en venn eller vi kjenner hverandre). Denne personen var altfor fremmed og jeg skulle aldri møtt han hjemme hos han. Tips.

Anonymkode: 008a4...7ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 :laugh:Flott men kan dere ikke fortsette disse postene i den opprinnelige "fortell om dine værste dater " tråden :tongue: Gull tråd og fint å holde alle historiene samlet :erter:

 

Anonymkode: a0d73...606

Hallo minner om dette ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Anonymkode: a0d73...606

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, FayFerner skrev:

Hadde vinklubb med gode venninner på lørdag og da mimret vi om gamledager, bl.a snakket vi om våre verste dating-minner. Myyyye rart kom opp, mye jeg aldri hadde hørt før, og dessverre måtte jeg dra frem egne minner også, hendelser som jeg gravlagt og erklært døde. Jeg likte best å høre mine venninners fortellinger, lo så jeg fikk vondt. Så derfor hadde det vært morsomt å høre om ditt absolutt verste dating-minne. Personlig så har jeg dessverre flere å ta av, men her er ett av dem:

Datet en kar for mange år siden, i studietia. Jeg hadde siklet på han lenge, han var ufattelig pen. Han ba meg ut da han etterhvert skjønte jeg var keen på ham, og vi datet noen ganger før jeg sa ja til å bli med han hjem en kveld. At han kysset på samme måte som man spiser en smeltende softis, det ignorerte jeg i forelskelsens rus. Og så havnet vi til køys da, og etter at han hadde revet av meg klærne sa han dette, helt ordrett, jeg glemmer det aldri: "Nå kan du glede deg, jeg er en SKIKKELIG hingst i senga". Deretter måkte han meg inn i sengegval med åtte, ni støt mens han lagde noe som lignet på ulvehyl i det han kom. Og dett var dett....da var vi ferdige med ligget liksom....stakkars, tror rett og slett ikke at han visste at damene har en knapp man gjerne bør ta litt på. Han bare lå der etterpå og smilte stolt til meg, som om han ville si "hva var det jeg sa?", jfr hingsten. Da jeg gikk på do etter det FABELAKTIGE ligget, så kom han etter, og da tok han tisselassen sin og slang den oppi vasken og vasket den med såpe!! Han gnukket og gnei. "Hva er det du gjør??", sa jeg, "vasker du tissen din??". "Å, ja", sa han "jeg liker å føle meg ren bare". Han var snill som et lam og mente ikke noe vondt, men jeg husker vagt at da gikk jeg inn i medisinsk sjokk....

Det var ett av mine nightmare memories... Har du noen? Please del det:-)

  

Synes dette er positivt jeg da. Jeg skyller meg også nedentil etter sex, og foretrekker at mannen også vasker seg, så er vi rene og pene til evt morgensex. :) 

 

Men igjen, fortsett gjerne i den tråden som allerede finnes her.

Anonymkode: a34ca...2c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat en date eller noe. Men hadde en kjæreste en gang som jeg var utrolig forelsket i. Vi hadde vært sammen et par måneder og en kveld vi skulle legge oss så så jeg at han hadde knallrøde knær, nesten litt brennmerker på. Spurte han hvordan han hadde fått det. Og så sa han bare "var innom gamlekjæresten og hun hadde ny parkett...Sorry mac, det er sånt som skjer!"

Anonymkode: a809f...ed8

Den skjønte jeg ikke:p Ny parkett?

Anonymkode: 1c972...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes dette er positivt jeg da. Jeg skyller meg også nedentil etter sex, og foretrekker at mannen også vasker seg, så er vi rene og pene til evt morgensex. :) 

 

Men igjen, fortsett gjerne i den tråden som allerede finnes her.

Anonymkode: a34ca...2c8

Er nok forskjell på å skylle seg nedentil og å vaske seg nedentil, og det å gnukke og gni MED SÅPE. :P 
Jeg kom frem til at det måtte være poenget til TS, for som du sier en liten vask etter sex er vel helt vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rainstorm skrev:

Er nok forskjell på å skylle seg nedentil og å vaske seg nedentil, og det å gnukke og gni MED SÅPE. :P 
Jeg kom frem til at det måtte være poenget til TS, for som du sier en liten vask etter sex er vel helt vanlig. 

Etter sex pleier vi å ligge helt utslitt og kose til vi sovner, og har gjerne sex igjen når vi våkner eller midt på natten igjen uten noen dusj imellom. Men blir det suging eller slikking så foretrekker jeg at man skyller først.

Anonymkode: 28d4d...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...