Gå til innhold

- 7-8 IS-krigere har ankommet Stockholm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Avisene skriver nå at beredskapen er høynet i Stockholm etter informasjon om at 7-8 IS-krigere skal ha ankommet byen for å utføre en handling. Terrorfaren skal være stor også i andre svenske byer, deriblant Göteborg.

Nå må noe gjøres, hvis ikke kommer naiviteten vår til å kreve menneskeliv. 

Anonymkode: d88f0...b8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som at politikere mener at økt vold, kriminalitet, voldtekt og terror er en del av vår nye hverdag. Det er ikke noe man skal stille spørsmål ved, det er bare noe som må aksepteres. Utrolig nok.

Anonymkode: 1426b...fd0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avisene skriver nå at beredskapen er høynet i Stockholm etter informasjon om at 7-8 IS-krigere skal ha ankommet byen for å utføre en handling. Terrorfaren skal være stor også i andre svenske byer, deriblant Göteborg.

Nå må noe gjøres, hvis ikke kommer naiviteten vår til å kreve menneskeliv. 

Anonymkode: d88f0...b8d

Hvem tror du som har kartlagt og pekt ut disse "myke" målene i b.la Stockholm? jo de har kommet inn via asylbølgen tidligere...vi har vært heldige som fikk et regjeringskifte med et innvandrer kritisk parti i 2013 - ellers er jeg redd vi hadde hatt lignende tilstander her i Norge. 

 

Anonymkode: 2196d...fda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Denne naiviteten har vel allerede  kostet ganske mange menneskeliv, rundt omkring i Europa...

Anonymkode: 2a055...bc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Virker som at politikere mener at økt vold, kriminalitet, voldtekt og terror er en del av vår nye hverdag. Det er ikke noe man skal stille spørsmål ved, det er bare noe som må aksepteres. Utrolig nok.

Anonymkode: 1426b...fd0

De vil kanskje ha det sånn. Sette folket opp mot hverandre er en god idé når man ønsker å kontrollere dem. 

Anonymkode: d88f0...b8d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.expressen.se/nyheter/uppgift-sapo-satt-i-stabslage-efter-hot/

Enligt Expressens uppgifter kontaktades den svenska Säkerhetspolisen nyligen av den irakiska säkerhetstjänsten som ville varna för att terrordåd kan vara nära förestående i Stockholm. Den irakiska säkerhetstjänsten ska ha uppgett att sju till åtta personer, som beskrevs som IS-terrorister, redan ska ha lyckats ta sig in till Sverige. Målet eller målen för deras planerade terrorattack beskrivs som "mjuka" – det vill säga civila.

Om det går liv må det være grusomt for de som må bære ansvaret for importen av soldater og desertører.

Leste for et par uker siden om et asylmottak som skulle utsettes for protester fra områdets innbyggere, når media var der med gaver og kaker til disse mennene sa den ene av dem: heldigvis er 90% av oss soldater eller politimenn-vi er vant til å slåss.

Anonymkode: 2587a...99a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De vil kanskje ha det sånn. Sette folket opp mot hverandre er en god idé når man ønsker å kontrollere dem. 

Anonymkode: d88f0...b8d

Skulle heller ikke forundre meg om situasjoner som dette er påskudd for å avlyse eventuelle valg, som alá "situasjonen i landet er så anspent at det ikke er forsvarlig med valg", "unntakstilstanden i landet forutsetter at regjeringen blir sittende", osv. 

Anonymkode: 1426b...fd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle heller ikke forundre meg om situasjoner som dette er påskudd for å avlyse eventuelle valg, som alá "situasjonen i landet er så anspent at det ikke er forsvarlig med valg", "unntakstilstanden i landet forutsetter at regjeringen blir sittende", osv. 

Anonymkode: 1426b...fd0

Har det vært snakk om det?

Anonymkode: d88f0...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere, kommer det til å skje noe? Tenkte meg til Stockholm i forbindelse med Eurovision, og jeg har fortsatt tenkt å dra... Men jeg merker at jeg gledet meg mer til dette før terrortrusselen  kom.

Anonymkode: 2e456...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere, kommer det til å skje noe? Tenkte meg til Stockholm i forbindelse med Eurovision, og jeg har fortsatt tenkt å dra... Men jeg merker at jeg gledet meg mer til dette før terrortrusselen  kom.

Anonymkode: 2e456...e15

Gøteborg er nærmere Norge. Store mål her også. 17. mai. Museene. Vigelandsparken. Konserter som Iron Maiden, Elton John, Rihanna og Justin Bieber. http://www.nettavisen.no/nyheter/slar-alarm-om-akutt-terrorfare-i-goteborg/3423214623.html

Eurovision i Stockholm vil sikkert være strengt bevoktet, og svensk politi er bevæpnet. Jeg tviler på at det vil stå utplassert antiterrorpoliti på Karl Johan den 17. mai. Jeg er meget bekymret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ops2 skrev:

Gøteborg er nærmere Norge. Store mål her også. 17. mai. Museene. Vigelandsparken. Konserter som Iron Maiden, Elton John, Rihanna og Justin Bieber. http://www.nettavisen.no/nyheter/slar-alarm-om-akutt-terrorfare-i-goteborg/3423214623.html

Eurovision i Stockholm vil sikkert være strengt bevoktet, og svensk politi er bevæpnet. Jeg tviler på at det vil stå utplassert antiterrorpoliti på Karl Johan den 17. mai. Jeg er meget bekymret.

Enkelte nordmenn våkner ikke før det smeller kraftig i Norge. Så jeg har tenkt å holde meg og mine unna de mest potensielle målene og store folkemengder for jeg vil ikke betale prisen for andres dumhet, naivitet og ''godhet''.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 26.4.2016 at 10.34, AnonymBruker skrev:

 Denne naiviteten har vel allerede  kostet ganske mange menneskeliv, rundt omkring i Europa...

Anonymkode: 2a055...bc0

Ja og de ansvarlig bør være så voksne at de tar dette ansvaret. Sommeren kommer hvor unge kvinner skal ut i lyse sommerkjoler, de innvandringslystige må ta ansvaret og passe dem i dette etterhvert farlige halvåret. Unge kvinner med sommerjobb i institusjoner må kjøres og hentes. Parkene og gatene i sentrum må passes. Det blir en travel sommer for de med samvittighet og moral! Og de som ikke tar sitt ansvar alvorlig-ja da vet vi hvem de er.

Anonymkode: 2587a...99a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja og de ansvarlig bør være så voksne at de tar dette ansvaret. Sommeren kommer hvor unge kvinner skal ut i lyse sommerkjoler, de innvandringslystige må ta ansvaret og passe dem i dette etterhvert farlige halvåret. Unge kvinner med sommerjobb i institusjoner må kjøres og hentes. Parkene og gatene i sentrum må passes. Det blir en travel sommer for de med samvittighet og moral! Og de som ikke tar sitt ansvar alvorlig-ja da vet vi hvem de er.

Anonymkode: 2587a...99a

De ansvarlige kommer ikke til å hjelpe en dritt - tvert imot. Men de kommer til å pepre et hvert offer for overgrep og trakassering med at svenske/norske menn er like ille. 

Anonymkode: ec1dc...b7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet etterretningen at 7-8 krigere har ankommet?

Og hvis den virkelig vet det, hvorfor blir ikke disse krigerne arrestert?

Anonymkode: 7a68e...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet etterretningen at 7-8 krigere har ankommet?

Og hvis den virkelig vet det, hvorfor blir ikke disse krigerne arrestert?

Anonymkode: 7a68e...27e

Nysgjerrig på det samme. Skjønner at de kan være vanskelige å finne, men politiet har jo sagt at de vet hvem disse krigerne er. Selv om terrortrusselen ikke er bekreftet, bør jo disse krigerne tas, uavhengig av om de har tenkt å slå til nå eller senere.

Anonymkode: 2e456...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...