Gå til innhold

Vil han bli kvitt meg? Bremsespor i do!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha. Hvor vanskelig er det å holde doen ren da? 

Var hos noen som ga skylda på vannet siden doen var så brun oppi. Jeg helte oppi litt såpe og vips var doen ren. De skjønte ikke hvordan jeg fikk til det der :P 

Anonymkode: 99e4d...e30

:laugh:

Anonymkode: c36e7...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts,  jeg pleier faktisk også å tenke sånn.

"Eh sitter han virkelig å piller seg  i nesa, vil han at jeg skal få avsmak og gå så han slipper å være den som dumper meg nå eller?! "

"Wtf han graver seg i øret, virkelig graver, gjør han det med vilje foran meg?! "

"ÆSJ ligger han her å klør seg i rumpa i søvne mens jeg ligger ved siden av :o Han må gi faen i meg og prøve å ekkle meg ut og dumpe meg! "   

Noen ganger innser jeg at det er jeg som overdriver og overtenker men må innrømme at selv med nykjæresten streifer disse tankene meg. Spesielt når han klør seg i rassen og piller nese!  Kan liksom ikke skjønne hvordan det kan være normalt eller akseptabelt foran en man vil være fin for :angry:

Anonymkode: c36e7...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Den 26.4.2016 at 3.05, AnonymBruker skrev:

Kom hjem til daten og måtte en kjapp tur på toalettet. Det som møter meg er tidenes bremsespor i toalettskåla. Altså..... Unnskyld meg, men han MÅ jo ha sett det når han trakk ned?? Jeg syntes det var dritekkelt, og begynner nå å lure på om han lot det være sånn med vilje for at jeg skulle syntes han var ekkel? Eller er det faktisk mulig å unngå å legge merke til sånt? Titter ikke dere menn i do etter at dere har spylt ned for å sikre at alt er borte??

Anonymkode: b8298...f80

Å huffameg... . :fart2: 

 :rolleyes:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte menn klarer ofte å levere laster på do som er så tunge at dassen tetter seg midlertidig igjen. Da er bremsespor bare litt englestøv som kommer av at lasten klarte å blir presset med den fine pinnen du har ved siden av dassen. 

Anonymkode: b8edd...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så fin på det. Ja, bremsespor er ekkelt, men om det var det verste med daten din -og noe som faktisk får deg til å vurdere hele opplegget med han-, så er du rimelig kravstor!

Anonymkode: 2e86d...e69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neinei, helt seriøst. Når du spyler, spruter vannet så mye som 3 meter. 

Anonymkode: 4b122...1d7

Da er driteren montert feil slik at den spyler oppover i stedet for ned. :regn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha. Hvor vanskelig er det å holde doen ren da? 

Var hos noen som ga skylda på vannet siden doen var så brun oppi. Jeg helte oppi litt såpe og vips var doen ren. De skjønte ikke hvordan jeg fikk til det der :P 

Anonymkode: 99e4d...e30

Jif er rene magien, vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann tror det er slik det skal være. For det har aldri vært vasket der hjemme hos dem. Jeg holdt på å le høyt da faren ville bytte ut doen fordi den var så brun nederst. Hadde vel vært bedre å vaske skikkelig en gang i blant enn å bytte do ofte fordi man ikke bruker mer enn dobørsten.

Anonymkode: e2b95...871

Bytte ut doen??  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hjemme kan bremsespor glatt passere umerket inntil neste dobesøk. Fordi vi lukker dolokket før vi skyller opp, så slipper vi alt dovannet utover gulv og vegger. I hvert fall mindre av det... Og dolokket må være lukket med små barn i hus, punktum. 
Så løfter ikke jeg på lokket etter dobesøk, har ikke jeg peiling på om det er noe der eller ikke. Men, så har vi her i huset for vane å legge papir i skåla før det braker løs. Det er klart det vaskes bort når det oppdages, da. 

Jeg mener man bør tåle bremsespor, men bare så lenge det fjernes når det oppdages (og da av personen som lagde dem). En mann (og kvinne) bør ta en titt i doskåla før hvert dobesøk, om de ikke gjør det etter dobesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.4.2016 at 13.41, lunamuna skrev:

 Fordi vi lukker dolokket før vi skyller opp, så slipper vi alt dovannet utover gulv og vegger. I hvert fall mindre av det... 

Vent nå litt, dere skyller opp?

Med all denne hysteriaen om dovann over hele badet (til og med på tannbørsten) får det meg til å tro at mange har blitt bedratt av rørleggeren og doen skyller feil vei.

Bedritent tema i know, men måtte bare få sagt det. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Martine-1337 skrev:

Vent nå litt, dere skyller opp?

Med all denne hysteriaen om dovann over hele badet (til og med på tannbørsten) får det meg til å tro at mange har blitt bedratt av rørleggeren og doen skyller feil vei.

Bedritent tema i know, men måtte bare få sagt det. :laugh:

Haha! Godt poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Den 27.4.2016 at 9.34, AnonymBruker skrev:

Min mann tror det er slik det skal være. For det har aldri vært vasket der hjemme hos dem. Jeg holdt på å le høyt da faren ville bytte ut doen fordi den var så brun nederst. Hadde vel vært bedre å vaske skikkelig en gang i blant enn å bytte do ofte fordi man ikke bruker mer enn dobørsten.

Anonymkode: e2b95...871

:fnise: seriøst ?

Den 27.4.2016 at 10.17, chisandra skrev:

Ja, det tror jeg på. Det er menn i et nøtteskall, det - legger skikkelig slue planer for å bli kvitt oss. Så han tenkte nok at hvis han gikk på dass før du kom, presset ut en passelig mengde og lot det ligge igjen solide striper, så ville han bli kvitt deg.

Du skal ikke se bort fra at han har planlagt over tid også, ved å innta mat dagene i forveien som han VET vil skape denne type avføring som klistrer seg godt fast i doskålen. 

:skratte:

:hoho:

Den 27.4.2016 at 13.21, AnonymBruker skrev:

Du er vel fra Oslo?

Anonymkode: 350d7...c40

Er de mer fisefine der da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært værre hvis det var brune bremsespor i trusa hans vel....

Anonymkode: fe3ec...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man når man oppdager dette? Fjerner man det selv?

Jeg fant en gang en stor kabel, tørkepapir og sur urin i skåla hos daten. Han hadde gått på badet for å dusje etter å ha bæsjet på toalettet. Jeg ble kjempekvalm, men ordnet opp selv. Sa ingenting. 

Anonymkode: 9394b...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...