Gå til innhold

Vil han bli kvitt meg? Bremsespor i do!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom hjem til daten og måtte en kjapp tur på toalettet. Det som møter meg er tidenes bremsespor i toalettskåla. Altså..... Unnskyld meg, men han MÅ jo ha sett det når han trakk ned?? Jeg syntes det var dritekkelt, og begynner nå å lure på om han lot det være sånn med vilje for at jeg skulle syntes han var ekkel? Eller er det faktisk mulig å unngå å legge merke til sånt? Titter ikke dere menn i do etter at dere har spylt ned for å sikre at alt er borte??

Anonymkode: b8298...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Titter ikke dere menn i do etter at dere har spylt ned for å sikre at alt er borte??

Nei.

Anonymkode: d881d...c6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Hvordan badet til folk ser ut, sier mye om dem - i mine øyne.. Bremsespor i do? Ikke en person jeg vil være sammen med..

Anonymkode: a0f96...647

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mannfolk er "skikkelig mannfolk", og gir blanke i hvordan det ser ut etter dem i do. Andre mannfolk ser ikke etter om det er rent etter de har trekt ned. Første gang jeg så toalettet til kjærestemannen min ble jeg vitterlig ikke imponert, og jeg sa ikke fra i håp om at han bare hadde misset det og tok det når han gikk på toalettet neste gang. Men nei, han var bare giddeløs. Så sa i fra på en grei måte, og nå sørger han alltid for at toalettet ser rent ut etter seg. Hadde det ikke vært for at vi allerede hadde vært sammen en stund, hadde nok det vært en dealbreaker! Sånt er nasty. 

Anonymkode: a2836...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja er det bæsj, promp og tiss uke igjen nå. Nå dukker det vel opp bæsjetråder som perler på en snor fremover. 

Anonymkode: db2f4...d18

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han legger ikke merke til det fordi han bokstavelig talt driter i det.

Ekte mannfolk tar hensyn til folk rundt seg. Dette forteller mer om hvordan han virkelig er, enn den han viser deg for å få seg litt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kom hjem til daten og måtte en kjapp tur på toalettet. Det som møter meg er tidenes bremsespor i toalettskåla. Altså..... Unnskyld meg, men han MÅ jo ha sett det når han trakk ned?? Jeg syntes det var dritekkelt, og begynner nå å lure på om han lot det være sånn med vilje for at jeg skulle syntes han var ekkel? Eller er det faktisk mulig å unngå å legge merke til sånt? Titter ikke dere menn i do etter at dere har spylt ned for å sikre at alt er borte??

Anonymkode: b8298...f80

Har en hastverk, så er det fullt mulig å unngå å legge merke til det. Har opplevd det selv faktisk....

Anonymkode: e5364...2a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst er det viktig å få avklart her om "bremsesporet" i toalettskåla var over eller under vannflaten. Hvis det var under så skjønner jeg ikke oppstyret. Det som er av bremsespor under vannflaten i klosettet vil løse seg opp av seg selv og du kan trekke ned senere. Så er det rent. Evt helle en dæsj klor oppi. Ikke vits å bruke dobørsten her. Skitne og grise den til unødig.

Er bremsesporet derimot over vannflaten i klosettet så skjønner jeg ts reagerer. Det må taes vekk med en gang, ellers tørker det og blir vanskelig å få vekk..

Anonymkode: b3844...bcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er vel at lokket lukkes mens man spyler ned for å unngå mest mulig "svevestøv" på badet. Det hender at man ikke har tid til å sjekke etterpå, eller glemmer det fordi du er spent på besøket som skal komme snart :)

Anonymkode: 24146...972

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. april 2016 at 5.17, AnonymBruker skrev:

Først og fremst er det viktig å få avklart her om "bremsesporet" i toalettskåla var over eller under vannflaten. Hvis det var under så skjønner jeg ikke oppstyret. Det som er av bremsespor under vannflaten i klosettet vil løse seg opp av seg selv og du kan trekke ned senere. Så er det rent. Evt helle en dæsj klor oppi. Ikke vits å bruke dobørsten her. Skitne og grise den til unødig.

Er bremsesporet derimot over vannflaten i klosettet så skjønner jeg ts reagerer. Det må taes vekk med en gang, ellers tørker det og blir vanskelig å få vekk..

Anonymkode: b3844...bcf

Ehhh nei. Det må vaskes bort. 

Så mange folk som har brune toalettskåler (under vann). Det er latterlig enkelt å holde doen ren. Så når en person ikke engang klarer det, så er de ant ubrukelig på flere områder. Normal hygiene er et minstekrav. 

Anonymkode: 99e4d...e30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ehhh nei. Det må vaskes bort. 

Så mange folk som har brune toalettskåler (under vann). Det er latterlig enkelt å holde doen ren. Så når en person ikke engang klarer det, så er de ant ubrukelig på flere områder. Normal hygiene er et minstekrav. 

Anonymkode: 99e4d...e30

Min mann tror det er slik det skal være. For det har aldri vært vasket der hjemme hos dem. Jeg holdt på å le høyt da faren ville bytte ut doen fordi den var så brun nederst. Hadde vel vært bedre å vaske skikkelig en gang i blant enn å bytte do ofte fordi man ikke bruker mer enn dobørsten.

Anonymkode: e2b95...871

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann tror det er slik det skal være. For det har aldri vært vasket der hjemme hos dem. Jeg holdt på å le høyt da faren ville bytte ut doen fordi den var så brun nederst. Hadde vel vært bedre å vaske skikkelig en gang i blant enn å bytte do ofte fordi man ikke bruker mer enn dobørsten.

Anonymkode: e2b95...871

Hahaha. Hvor vanskelig er det å holde doen ren da? 

Var hos noen som ga skylda på vannet siden doen var så brun oppi. Jeg helte oppi litt såpe og vips var doen ren. De skjønte ikke hvordan jeg fikk til det der :P 

Anonymkode: 99e4d...e30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 26.4.2016 at 3.05, AnonymBruker skrev:

Kom hjem til daten og måtte en kjapp tur på toalettet. Det som møter meg er tidenes bremsespor i toalettskåla. Altså..... Unnskyld meg, men han MÅ jo ha sett det når han trakk ned?? Jeg syntes det var dritekkelt, og begynner nå å lure på om han lot det være sånn med vilje for at jeg skulle syntes han var ekkel? Eller er det faktisk mulig å unngå å legge merke til sånt? Titter ikke dere menn i do etter at dere har spylt ned for å sikre at alt er borte??

Anonymkode: b8298...f80

Serr? Du tror han forsøker å bli kvitt deg ved å drite i doen sin og ikke bruke dokost når han drar ned? Sikker på at du ikke er litt paranoid, nå?

Vil han bli kvitt en date så klarer han nok det uten å passivt agressivt møkke ned badet sitt med vilje...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det viktigste er vel at lokket lukkes mens man spyler ned for å unngå mest mulig "svevestøv" på badet. Det hender at man ikke har tid til å sjekke etterpå, eller glemmer det fordi du er spent på besøket som skal komme snart :)

Anonymkode: 24146...972

Svevestøv? :blink:

Nå har jeg hørt det, også.

Ab, du har støv på hjernen, as.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tøytigern skrev:

Svevestøv? :blink:

Nå har jeg hørt det, også.

Ab, du har støv på hjernen, as.

Neinei, helt seriøst. Når du spyler, spruter vannet så mye som 3 meter. Små små dråper. Jeg lukker ALLTID dolokket!

Anonymkode: 4b122...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neinei, helt seriøst. Når du spyler, spruter vannet så mye som 3 meter. Små små dråper. Jeg lukker ALLTID dolokket!

Anonymkode: 4b122...1d7

Det er jo en selvfølge ja :) ingen vits å spre dritten utover hele badet og seg selv. 

Anonymkode: 99e4d...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå dette noe å lage en tråd av. Uhell og forglemmelser skjer. Get over it

Anonymkode: 37fea...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
Den 26.4.2016 at 3.05, AnonymBruker skrev:

Kom hjem til daten og måtte en kjapp tur på toalettet. Det som møter meg er tidenes bremsespor i toalettskåla. Altså..... Unnskyld meg, men han MÅ jo ha sett det når han trakk ned?? Jeg syntes det var dritekkelt, og begynner nå å lure på om han lot det være sånn med vilje for at jeg skulle syntes han var ekkel? Eller er det faktisk mulig å unngå å legge merke til sånt? Titter ikke dere menn i do etter at dere har spylt ned for å sikre at alt er borte??

Anonymkode: b8298...f80

Ja, det tror jeg på. Det er menn i et nøtteskall, det - legger skikkelig slue planer for å bli kvitt oss. Så han tenkte nok at hvis han gikk på dass før du kom, presset ut en passelig mengde og lot det ligge igjen solide striper, så ville han bli kvitt deg.

Du skal ikke se bort fra at han har planlagt over tid også, ved å innta mat dagene i forveien som han VET vil skape denne type avføring som klistrer seg godt fast i doskålen. 

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det hender da at jeg har oversett bremsespor selv om jeg feks har hatt det litt travelt. og jeg er kvinne og overhodet ikke uhygenisk på noen måte. Men for hans skyld håper jeg han klarte å skremme deg. Stakkars mann.

Anonymkode: 5982d...e84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...