Gå til innhold

Til jentene her: Hvis du var på f.eks. Butikken, og fikk spm. om å selge sokkene du hadde på deg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 400 kr,-. 

Hvordan ville du reagert? Ville du sagt ja? Nei? blitt sint fordi du fikk spørsmålet?

Anonymkode: 1ed4e...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sagt nei og sett overbærende på stakkaren.

Anonymkode: 88323...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med rare tråder på KG i dag?

Er det du som produserer dem, ts?

Anonymkode: 3b0de...1ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom føttene mine var helt nystelte, og sokkene var akkurat tatt på.. Så ja ;-) Hvorfor ikke! Men dersom noen ville ha mine svette jobbsokker som jeg har hatt på meg i 10 t + så nei! 

Anonymkode: a4a11...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Eurob0y skrev:

hvis det ikke var han, men en vanlig mann.

 

1 minutt siden, Eurob0y skrev:

jeg har bare lagd en. 

Altså denne.

Anonymkode: 3b0de...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis jeg hadde glemt lommeboka og var et stykke hjemmefra. Hvis jeg hadde med lommeboka eller var på nærbutikken; nei! Tror jeg ville blitt fryktelig satt ut av et sånt spørsmål uansett egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på måten han hadde henvendt seg til meg på. Sokker har jeg mye av så kunne solgt de for 400 om han car hyggelig og respektfull, men ville løpt om han hadde en creepy og seksuell fremtoning.

Anonymkode: 1fab3...4aa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne 4-500 for mine sokker. Du får de ekstra godt illeluktende, svette, skitne og utvasket. Samt med ett hull på tåen. Jeg har vel tre fire par liggende du kan få kjøpe når jeg har møkket de til. :D

Anonymkode: 946e5...c2c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nok muligens tenkt mitt, men på en annen side er jeg ofte blakk, så why not! :laugh: Synes det er verre med disse som selger brukte truser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det spørsmålet hadde nok satt meg litt ut, og jeg hadde nok vurdert situasjonen til om det kanskje var noen menn i hvite frakker som var på let etter deg :)

Anonymkode: 9e156...bae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg ikke gjort det for nå har jeg penger. Blitt satt ut av spørsmålet kanskje. 

Om spørsmålet kom da jeg var blakk student kunne jeg nok vurdert det. Da var 400 kr mye :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tipper jeg hadde ledd og sagt at du kunne få dem gratis. Så fremt du oppførte deg som folk når du spurte, og ikke stod der og pulte meg (eller sokkene mine) med blikket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...