Gå til innhold

Deres første gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst til å høre om deres første gang. Del deres historier her.

Anonymkode: 9b46a...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har så lyst til å høre om deres første gang. Del deres historier her.

Anonymkode: 9b46a...049

Første gang for hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med hun/han vil høre om første sex

Anonymkode: 9b46a...049

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

regner med hun/han vil høre om første sex

Anonymkode: 9b46a...049

Ts svarer seg selv? Finn deg en hobby. 

Anonymkode: 99c72...440

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får vel være den voksne og gå forbi all kveruleringen over her;

Min første gang var da jeg var 16. Hadde vært sammen med typen i ca 3-4mnd, før ham var jeg totalt ukysset og "meget jomfru". Foreldrene hans skulle ut for kvelden, vi sneik oss inn. Kan huske hvordan vi stod bak garasjen og flyttet oss rundt i takt med at bilen de var i kjørte ut av gårdsplassen. Vi lå og klinte til det fysisk ikke var mer spytt igjen, og så gjorde vi det. Masse tomling frem og tilbake, vi var begge jomfruer på det tidspunktet. Det ble med misjonæren, ingen av oss kom. 

Etter det kom de hjem senere på kvelden, jeg hilste på dem og føk ut døra. Han syklet til togstasjonen med meg bakpå bagasjebrettet og jeg tok toget hjem. Kan huske da jeg gikk det siste stykket hjem og følte meg som en totalt ny person. Det var så mye hormoner og følelser blandet sammen i en fantastisk cocktail.

Anonymkode: 9e471...fe8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Metzili skrev:

Jeg var 14, han var 24. Det var hverken godt eller fint. 

Lol

Anonymkode: 9717d...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15, han i 40 åra. Voldtekt. 

Anonymkode: 7cd1e...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 20 han 26. Kleint og klumsete. 

Anonymkode: 02f80...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 15 han 16, kondom, vondt, det var det.

Anonymkode: 5ba5a...4ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang var jeg 15, på en benk i et overbygd rom i skolegården etter fotballtrening en sen høstkveld hvor jenta jrg hadde blitt sammen med dagen før lurte på om jeg ville bli sugd. Det var både godt og rart og veldig skummelt å bli sugd for første gang, både på grunn av sted men også fordi en annen person plutselig hadde min mest private kroppsdel i munn. Men det gikk fort over at det var unormalt eller rart, og hun ble veldig god til å suge som både hun og jeg likte veldig godt at hun gjorde. Det var henne jeg hadde første samleie med også, det var langt mindre godt enn sugingen men tok seg opp etterhvert det også. Hun hadde nesten mer lyst på sex enn meg faktisk. Dette var på slutten av 90-tallet, foreldrene hennes var veldig opptatt, sp de kom ofte sent hjem. Etter fotballen en kveld hadde vi avtalt at vi skulle møtes hos henne og prøve samleie, da hadde vi vært sammen noen uker og hun sugde meg nesten hver dag. Jeg la meg på senga og hun sugde meg som vanlig, og jeg nøt fullt ut. VAr ikke lengre nervøs i situasjonen. Så la hun seg ved siden av meg og tok av seg buksene mens vi kysset. Jeg fikk av meg treningsbuksa og jeg prøvde å penetrere henne. Hun klynket, jeg klynket, voldsomt mye friksjon, begge ble såre og det ble ikke noe skikkelig samleie. Hun ble veldig skuffet men vi pratet om det og prøvde på nytt noen dager senere. Var ikke så mye bedre men vi prøvde noen ganger til og det ble stadig litt bedre. Til slutt koste vi oss masse og det er veldig fint at jeg traff på akurat henne. Vi hadde en eller annen forståelse for hverandre som jeg ikke helt har funnet igjen i de jeg har datet og vært samboer med siden. 

Anonymkode: 4c79e...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første gang ja. Aahhh det var romantisk. Jeg hadde akkurat fylt 31 år og var lei av å være jomfru, så jeg fikk besøk av en prostituert. Vi elsket hele natten (dvs 1 time for 2000 kr). Det var veldig minneverdig.

Anonymkode: 79f49...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min første gang ja. Aahhh det var romantisk. Jeg hadde akkurat fylt 31 år og var lei av å være jomfru, så jeg fikk besøk av en prostituert. Vi elsket hele natten (dvs 1 time for 2000 kr). Det var veldig minneverdig.

Anonymkode: 79f49...f24

Tenk hvor minneverdig det var for hun. Skjønner ikke hvordan du kan tenne på ei fitte der 100 vis av kuker daglig besøker. 

Anonymkode: 069be...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fest, i skogen utenfor. Han var 18 og jeg 16. Jomfruer begge to. Misjonær. Det hele var bare kleint!! Endte opp med at jeg hadde myggstikk på legger, knær, lår, armer, hals og skuldre. Ikke verdt det, men det var vel bare for å få det unnagjort.

Anonymkode: b10ba...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, April 26, 2016 at 2.13, AnonymBruker skrev:

Jeg var 15, han i 40 åra. Voldtekt. 

Anonymkode: 7cd1e...981

I mine øyne er ikke overgrep sex. Det er et ondt maktmisbruk og kvinnehatsuttrykk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

I mine øyne er ikke overgrep sex. Det er et ondt maktmisbruk og kvinnehatsuttrykk.

Enig med deg, Jerry Lee.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...