Gå til innhold

Unge jenter eldre menn.


Troy

Anbefalte innlegg

Den 1.5.2016 at 14.36, Jerry Lee skrev:

Blir vel LITT for stor aldersforskjell. Syns jeg. Men samtidig mener at man ikke skal fordømme noen om det er snakk om gjensidighet. 

Men greia er at så stor aldersforskjell gir en voldsom maktfordelingsskjevhet, og kan ofte likestilles med overgrep!!!

Min mening.

Helt enig.

 

Til TS. Hvorfor så lav alder?

Anonymkode: 29fa3...e2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange? Yeah right.

Det er faktisk ikke normalt at jenter som er 18-25 liker en som er 40 år eldre. Opplever heller at endel menn som begynner å dra på årene tror at jenter er interessert når de egentlig bare er høflige og vennlige. Noen er kanskje interesserte,men at det er mange som ønsker seg en 40 år eldre mann er vel å mildt sagt overdrive veldig.

Tror det er mer normalt at flere er interessert i noen som er 10-20 år eldre.

Virker kanskje litt som du opprettet denne tråden for å komme i kontakt med jenter i den alderen.

Anonymkode: fd9eb...e5a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange? Yeah right.

Det er faktisk ikke normalt at jenter som er 18-25 liker en som er 40 år eldre. Opplever heller at endel menn som begynner å dra på årene tror at jenter er interessert når de egentlig bare er høflige og vennlige. Noen er kanskje interesserte,men at det er mange som ønsker seg en 40 år eldre mann er vel å mildt sagt overdrive veldig.

Tror det er mer normalt at flere er interessert i noen som er 10-20 år eldre.

Virker kanskje litt som du opprettet denne tråden for å komme i kontakt med jenter i den alderen.

Anonymkode: fd9eb...e5a

Ingen grunn til spydigheter. Når du bruker uttrykk som i siste setningen, spekulerer du bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
Den 25.4.2016 at 13.29, Troy skrev:

Mange jenter er tiltrukket av eldre menn.

Hva er det som ligger bak?

Er selv en kar som har opplevet det noe ganger, men har vel aldri pratet med jentene om dette.

Hmm, er vel heller at det er eldre menn som er tiltrukket av unge jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ingen grunn til spydigheter. Når du bruker uttrykk som i siste setningen, spekulerer du bare. 

Ja,jeg spekulerer. Jeg skrev jo "virker som".

Jeg bare synes det er merkelig å påstå at det er mange jenter på 18-25 som ønsker seg en mann på 60-70,men beklager om det ble oppfattet som at det var spydig.

Anonymkode: fd9eb...e5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,jeg spekulerer. Jeg skrev jo "virker som".

Jeg bare synes det er merkelig å påstå at det er mange jenter på 18-25 som ønsker seg en mann på 60-70,men beklager om det ble oppfattet som at det var spydig.

Anonymkode: fd9eb...e5a

Spekulasjoner er visstnok ikke lov her. 

Men er enig i at det nok ikke er mange jenter som ønsker den aldersforskjellen. Noen få finnes...trist nok pga traumer og/eller Stockholmssyndrom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Spekulasjoner er visstnok ikke lov her. 

Men er enig i at det nok ikke er mange jenter som ønsker den aldersforskjellen. Noen få finnes...trist nok pga traumer og/eller Stockholmssyndrom...

Åja. Ops,ja moderatorene kan gjerne fjerne akkurat den setningen hvis de vil.

Anonymkode: fd9eb...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sunday, May 01, 2016 at 13.06, AnonymBruker skrev:

Det er naturen som ligger bak. Kvinner liker tryggheten og erfaringen en voksen mann bringer med seg.

Æsj.... Nei!

Anonymkode: 2a9a6...2e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja. Ops,ja moderatorene kan gjerne fjerne akkurat den setningen hvis de vil.

Anonymkode: fd9eb...e5a

Tror ikke du var langt unna sannheten med den setningen.

Anonymkode: fe2ba...363

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ung, beg av 20 åra. Over gjennomsnittet attraktiv og har ikke problemer med å finne meg en "deilig" mann på min alder. Men jeg foretrekker sex med eldre menn. Han jeg har sex med er gift, og barn. Og 15 år eldre. Men jeg elsker følelsen av en erfaren mann. Det er så spennende, og jeg elsker måten han dominerer meg på i senga. 

Anonymkode: 86624...0d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ung, beg av 20 åra. Over gjennomsnittet attraktiv og har ikke problemer med å finne meg en "deilig" mann på min alder. Men jeg foretrekker sex med eldre menn. Han jeg har sex med er gift, og barn. Og 15 år eldre. Men jeg elsker følelsen av en erfaren mann. Det er så spennende, og jeg elsker måten han dominerer meg på i senga. 

Anonymkode: 86624...0d4

Noe du kunne tenke deg å oppleve mer av?  ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du var langt unna sannheten med den setningen.

Anonymkode: fe2ba...363

Litt enig...jeg er usikker. Uansett burde det kanskje ikke vært uttalt her?!

Men hva vet vel jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åja. Ops,ja moderatorene kan gjerne fjerne akkurat den setningen hvis de vil.

Anonymkode: fd9eb...e5a

Syns jeg faktisk ikke de skal. Nevnte det kun for at du ikke skulle ta det lenger, bli slettet og utestengt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj.... Nei!

Anonymkode: 2a9a6...2e3

Det er nok litt sannhet i det. Instinkter som fortsatt ligger i oss alle med tanke på overlevelse.

Survival of the fittest...eller deromkring. Fra tidenes morgen da kvinner knyttet seg/solgte seg til en sterk mann for beskyttelse og mat. For å overleve, altså.

Og da gjerne en pike i puberteten eller like over, og en voksen erfaren mann med styrke og kunnskap nok til å overleve.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Troy skrev:

Noe du kunne tenke deg å oppleve mer av?  ;-)

 

Og du bare fortsetter å fiske etter unge damer, ser jeg.

Anonymkode: fe2ba...363

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt yngre kvinner veldig på godt voksne menn.

Se hvor vakkert det kan være:

cdn.funteenpics.com/thumbs/original/194/110720/11.jpg

Anonymkode: c8f22...2b8

Endret av Ann Christin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest FruKG

Når jeg var ung så var det at de hadde erfaring og visste hva de ville (også litt at jeg fikk noen fine gaver).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ung, beg av 20 åra. Over gjennomsnittet attraktiv og har ikke problemer med å finne meg en "deilig" mann på min alder. Men jeg foretrekker sex med eldre menn. Han jeg har sex med er gift, og barn. Og 15 år eldre. Men jeg elsker følelsen av en erfaren mann. Det er så spennende, og jeg elsker måten han dominerer meg på i senga. 

Anonymkode: 86624...0d4

Hvordan møttes dere? Viisste du at han er gift før dere begynte?

Anonymkode: 09c5e...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ung, beg av 20 åra. Over gjennomsnittet attraktiv og har ikke problemer med å finne meg en "deilig" mann på min alder. Men jeg foretrekker sex med eldre menn. Han jeg har sex med er gift, og barn. Og 15 år eldre. Men jeg elsker følelsen av en erfaren mann. Det er så spennende, og jeg elsker måten han dominerer meg på i senga. 

Anonymkode: 86624...0d4

15 år eldre er jo noe helt annet enn 40 år eldre. Ingen som reagerer på en slik aldersforskjell,men de reagerer nok mer på at du har sex med en gift mann.

Anonymkode: fd9eb...e5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.5.2016 at 14.10, Troy skrev:

Jeg tenker på menn i 60 - 70 årene og jenter på 18 til 25, altså en forskjell på 40 - 50 år... 

Det skjer vel ikke så ofte. De fleste jenter mener 10 til 20 år eldre, når de snakker om eldre menn. De fleste eldre menn går også fra å være sexy eldre til bare gammel, et sted mellom 45 og 60. 

Anonymkode: 39934...3f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...