Gå til innhold

Unge jenter eldre menn.


Troy

Anbefalte innlegg

Mange jenter er tiltrukket av eldre menn.

Hva er det som ligger bak?

Er selv en kar som har opplevet det noe ganger, men har vel aldri pratet med jentene om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Troy skrev:

Mange jenter er tiltrukket av eldre menn.

Hva er det som ligger bak?

Er selv en kar som har opplevet det noe ganger, men har vel aldri pratet med jentene om dette.

Hva legger du i "eldre menn"? Altså, hvor stor aldersforskjell er det du snakker om...?

Anonymkode: 939cf...8d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i "eldre menn"? Altså, hvor stor aldersforskjell er det du snakker om...?

Anonymkode: 939cf...8d3

Lurer jeg på, og. Og i hvilke aldersgrupper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i "eldre menn"? Altså, hvor stor aldersforskjell er det du snakker om...?

Anonymkode: 939cf...8d3

Jeg tenker på en mann i på nesten 60 og jente jenter i slutten av tenårene. aldersforskjell på neste 40 år

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Troy skrev:

Jeg tenker på en mann i på nesten 60 og jente jenter i slutten av tenårene. aldersforskjell på neste 40 år

Oi, da! Det ble i overkant voldsomt, ja. 😡

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Troy skrev:

Jeg tenker på en mann i på nesten 60 og jente jenter i slutten av tenårene. aldersforskjell på neste 40 år

ÆSJ NEI!!

Jeg har vært borti sånne som deg som innbiller seg slikt og det er jævla ekkelt!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nøste~ skrev:

ÆSJ NEI!!

Jeg har vært borti sånne som deg som innbiller seg slikt og det er jævla ekkelt!!

Det var jo ikke det jeg spurte om... vet at mange ikke liker det, og skjønner det.

Men hva hvorfor liker mange det??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nøste~ skrev:

ÆSJ NEI!!

Jeg har vært borti sånne som deg som innbiller seg slikt og det er jævla ekkelt!!

Hmm... mener du det er TS som er 40 år eldre enn jenta? Vet vi at det er segselv han prater om? Da har i så fall ikke jeg fått med meg det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Troy skrev:

Jeg tenker på en mann i på nesten 60 og jente jenter i slutten av tenårene. aldersforskjell på neste 40 år

Okei, litt større aldersforskjell enn jeg har erfaring med. Men hvis jeg skal svare generelt, så kan jeg i hvert fall si at ja - jeg kan synes at godt voksne menn er attraktive. Men jeg kan like gjerne tenke det samme om noen på min egen alder, eller som er litt yngre enn meg. Så det går i hovedsak på person. Altså, alderen blir mer en "til tross for" enn "på grunn av". Så hvis jeg synes en mann som er tjue år eldre enn meg er attraktiv, så er det litt sånn... han er kjekk til tross for at han er så pass mye eldre. Sånn sett er vel ikke akkurat alderen noe fortrinn, men heller noe jeg kan se forbi hvis fyren av andre grunner har kvaliteter som jeg liker.

Anonymkode: 939cf...8d3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Troy skrev:

Jeg tenker på en mann i på nesten 60 og jente jenter i slutten av tenårene. aldersforskjell på neste 40 år

Veldig sjeldent jeg hører om tiltrekninger med så stor aldersforskjell; tror faktisk ikke jeg har hørt om noen. Har du noen eksempler?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Troy skrev:

Jeg tenker på en mann i på nesten 60 og jente jenter i slutten av tenårene. aldersforskjell på neste 40 år

Du skriver at det er mange. Det kan det umulig være.

Anonymkode: fe2ba...363

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nøste~ skrev:

ÆSJ NEI!!

Jeg har vært borti sånne som deg som innbiller seg slikt og det er jævla ekkelt!!

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Troy skrev:

Det var jo ikke det jeg spurte om... vet at mange ikke liker det, og skjønner det.

Men hva hvorfor liker mange det??

Det er ikke "mange" som liker det. Det er svært unormalt med 40 år imellom. 

Men for å svare - de det gjelder har som regel noen farskomplekser. 

Anonymkode: 98525...b1d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med så stor aldersforskjell kan det regnes som en fetisj, og blir dermed like vanskelig å forklare som at noen vil ha sex med trær eller sykler.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Troy skrev:

Mange jenter er tiltrukket av eldre menn.

Hva er det som ligger bak?

Er selv en kar som har opplevet det noe ganger, men har vel aldri pratet med jentene om dette.

Daddy issues? Har opplevd det selv et par ganger, men neimen om jeg vet hvorfor. Ei var datra til en eks, og det ble så ubehagelig at jeg måtte bryte forholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Troy skrev:

Det var jo ikke det jeg spurte om... vet at mange ikke liker det, og skjønner det.

Men hva hvorfor liker mange det??

Jeg nekter å tro at mange liker det, ikke unge jenter som har vettet i behold. Menn på 60 er gamlinger og innskrumpa men de tror ofte de ser så my bedre ut enn det de gjør. Dessuten er de på siste halvdel av livet og det er heller ikke interessant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Med så stor aldersforskjell kan det regnes som en fetisj, og blir dermed like vanskelig å forklare som at noen vil ha sex med trær eller sykler.

Ja. Kjente ei en gang som pulte bilen sin. Spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Daddy issues? Har opplevd det selv et par ganger, men neimen om jeg vet hvorfor. Ei var datra til en eks, og det ble så ubehagelig at jeg måtte bryte forholdet. 

Har hørt det begrepet der før, men hva er egentlig daddy issues?

Og et spørsmål til om jeg får lov... hvor stor aldersforskjell var det snakk om? Altså, datteren til en eks... og hvis jenten når en viss alder, slutter det å være ubehagelig da? Gitt at det ikke er snakk om datteren til en eks liksom...

Anonymkode: 939cf...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ja. Kjente ei en gang som pulte bilen sin. Spesielt.

Og det skal vi liksom tro på?

Anonymkode: fe2ba...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt det begrepet der før, men hva er egentlig daddy issues?

Og et spørsmål til om jeg får lov... hvor stor aldersforskjell var det snakk om? Altså, datteren til en eks... og hvis jenten når en viss alder, slutter det å være ubehagelig da? Gitt at det ikke er snakk om datteren til en eks liksom...

Anonymkode: 939cf...8d3

Tja... ikke lett å forklare rett ut fra hodet. Du får google. Men ofte er det ei jente uten far som vil ha "farstryggheten" fra en voksen mann. Eller ei som faktisk har blitt misbrukt av far og utvikler et slags Stockholmssyndrom til egen far eller en annen voksen mann. 

Dere med mer greie på dette må gjerne rette på meg og/eller utdype.

Eks var ti år eldre enn meg, jeg var 37 og datter 15. Ville ikke sluttet å være ubehagelig all den tid jeg var sammen med mor.  Så..måtte dessverre bryte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...