Gå til innhold

Jenters syn på penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du ofte flue på veggen når jenter er samlet siden du vet dette så sikkert?

Anonymkode: be06c...659

Overbevist. Kvinner snakker faen ikke sant om dette her, for dere liker å se dere selv på den pidestallen mannfolka setter dere på

Anonymkode: 87105...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange av dere kvinner har vist fram lillefingeren når dere skal beskrive en mann til venninne deres?

Anonymkode: 67a1e...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Ja. Har aldri målt omkrets av en penis før, men kort er den jo iallefall. Hadde ikke ledd.
2) Tykkelse og lengde er best i en bra kombo. Men kort og tykk er bedre enn lang og tynn.
3) Har ingen formening om det. Har visstnok hatt sex både med omskjært og ikke omskjært, men har egentlig ikke tenkt over det/lagt merke til det.

Anonymkode: 10c47...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overbevist. Kvinner snakker faen ikke sant om dette her, for dere liker å se dere selv på den pidestallen mannfolka setter dere på

Anonymkode: 87105...846

Sånn som du gjør mener du? :skratte:Kvinner får kjeft fra dere menn på dette forumet hver eneste bidige dag. Vi er skyld i hver minste ting. Vi blir ikke satt på noen som helst pidestall, men blir alltid fortalt at vår mening er feil fordi den ikke er hva dere menn mener at vi egentlig mener. Dritt lei av dere hele gjengen. Stikk fra dette forumet eller begynn å la oss kvinner her inne få si vår mening uten at dere hver eneste gang skal fortelle at den er feil. Tråden heter "Jenters syn på penis", ikke "Menns syn på hva kvinner egentlig mener".

Anonymkode: d069d...efb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn som du gjør mener du? :skratte:Kvinner får kjeft fra dere menn på dette forumet hver eneste bidige dag. Vi er skyld i hver minste ting. Vi blir ikke satt på noen som helst pidestall, men blir alltid fortalt at vår mening er feil fordi den ikke er hva dere menn mener at vi egentlig mener. Dritt lei av dere hele gjengen. Stikk fra dette forumet eller begynn å la oss kvinner her inne få si vår mening uten at dere hver eneste gang skal fortelle at den er feil. Tråden heter "Jenters syn på penis", ikke "Menns syn på hva kvinner egentlig mener".

Anonymkode: d069d...efb

Om jeg setter kvinner på en pidestall? Neppe. Er ikke ment som noe kjeft heller. Jeg sier bare at flerparten av dere kvinner digger stor kuk kontra en gjennomsnittlig eller mindre en. At mange av dere her prøver å lure TS til å tro noe annet er uærlig. Mannfolk forguder dere kvinner, og dere vet det så jævlig godt selv og ikke minst utnytter det for det det er verdt.

Anonymkode: 87105...846

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg setter kvinner på en pidestall? Neppe. Er ikke ment som noe kjeft heller. Jeg sier bare at flerparten av dere kvinner digger stor kuk kontra en gjennomsnittlig eller mindre en. At mange av dere her prøver å lure TS til å tro noe annet er uærlig. Mannfolk forguder dere kvinner, og dere vet det så jævlig godt selv og ikke minst utnytter det for det det er verdt.

Anonymkode: 87105...846

Nei, flerparten av kvinner digger ikke stor kuk. Det vet du absolutt ingen verdens ting om. Ikke uttal deg på vegne av alle kvinner. Spesielt når du ikke er en. Vi liker forskjellige ting, akkurat som dere menn gjør. Jeg kan godt tillegge ALLE menn mange stygge egenskaper basert på media og statistikk, men så vet jeg jo vitterlig godt at dette ikke gjelder alle menn eller flesteparten. Hadde vi blitt så forgudet av menn som du sier hadde ikke dette forumet vasset ned i kjærlighetssorg, utroskap- eller mishandlingstråder.

Anonymkode: d069d...efb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, flerparten av kvinner digger ikke stor kuk. Det vet du absolutt ingen verdens ting om. Ikke uttal deg på vegne av alle kvinner. Spesielt når du ikke er en. Vi liker forskjellige ting, akkurat som dere menn gjør. Jeg kan godt tillegge ALLE menn mange stygge egenskaper basert på media og statistikk, men så vet jeg jo vitterlig godt at dette ikke gjelder alle menn eller flesteparten. Hadde vi blitt så forgudet av menn som du sier hadde ikke dette forumet vasset ned i kjærlighetssorg, utroskap- eller mishandlingstråder.

Anonymkode: d069d...efb

Du trenger ikke å skamme deg over å like stor kuk. Det er helt fair. Men vær ærlig i det minste. Og at kvinner velger menn som ikke vil dem godt er jo ikke noe nytt...

Anonymkode: 87105...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med peniser i ulike lengder og omkretser og det har i grunnen aldri vært det som har avgjort om sexen har vært bra eller ikke for min del. Den beste elskeren jeg har hatt var "dårligere" utrustet enn penis i HI. Jeg blir svett når jeg tenker på all den deilige sexen vi hadde høyt, lavt og midt i mellom :)

Jeg har aldri diskutert en partners/elskers penis med venninner som noe hevder alle kvinner gjør i et innlegg her. Jeg ville synes det var et svik. Jeg har diskutert sex (god/dårlig) med venninner, men det har aldri skjedd at det har vært om en partner jeg har hatt over tid. Det ville jeg synes var direkte pinlig å dele med venninner. Jeg har aldri ledd av noens penis i noen sammenheng. Det skyldes jo nettopp at størrelsen ikke hos meg er av betydning.

Jeg har aldri hatt sex med en omskåret mann, så jeg har inget sammenligningsgrunnlag og kan derfor ikke konkludere med om jeg foretrekker det ene fremfor det andre. 

Jeg antar at jeg ville synes det var like revnende likegyldig som størrelse på utstyret ;)

Anonymkode: 6bf47...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at menn fokuserer på størrelsen er jo åpenbart fordi kvinner foretrekker noe større. Å sammenligne det med kjønnslepper blir for dumt. Ingen gutter diskuterer kjønnslepper seriøst seg imellom, men å diskutere og latterligjøre mindre peniser er et stort samtaleevne for jenter.

Anonymkode: 87105...846

Bare når de blir avvist eller dumpa har jeg hørt det. De vil egentlig ha akkurat den pikken ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4/24/2016 at 21.38, AnonymBruker skrev:

Lurer på et par ting jeg håper dere jenter/damer kan svare på :)

1) Syns dere 13 cm lang og 12,5/13 cm bred penis er lite? Hadde dere ledd av en sånn penis?
2) Er tykkelse mye viktigere enn lengde?
3) Hva syns dere om omskjært penis? Bedre enn ikke omskjært?

Anonymkode: aebf9...f88

1 Oooolala :P:bolledeig:

2 Ja i grunnen

3 Har aldri prøvd, men ser ikke noe problem med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Coronas skrev:

1 Oooolala :P:bolledeig:

2 Ja i grunnen

3 Har aldri prøvd, men ser ikke noe problem med det

Hah, hva mener du med "Ooolala"? For lite?

Anonymkode: aebf9...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4/24/2016 at 21.38, AnonymBruker skrev:

Lurer på et par ting jeg håper dere jenter/damer kan svare på :)

1) Syns dere 13 cm lang og 12,5/13 cm bred penis er lite? Hadde dere ledd av en sånn penis?
2) Er tykkelse mye viktigere enn lengde?
3) Hva syns dere om omskjært penis? Bedre enn ikke omskjært?

Anonymkode: aebf9...f88

1 Oooolala :P:bolledeig:

2 Ja i grunnen

3 Har aldri prøvd, men ser ikke noe problem med det

 

 

Perfekt og super deilig :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 24.4.2016 at 21.38, AnonymBruker skrev:

Lurer på et par ting jeg håper dere jenter/damer kan svare på :)

1) Syns dere 13 cm lang og 12,5/13 cm bred penis er lite? Hadde dere ledd av en sånn penis?
2) Er tykkelse mye viktigere enn lengde?
3) Hva syns dere om omskjært penis? Bedre enn ikke omskjært?

Anonymkode: aebf9...f88

Penisen din er noe kortere enn gjennomsnittet, men det skal du ikke bry deg om. Du er ikke alene om det. Tykkelsen er akkurat passe. Hvis du opplever at noen ler av penisen din, bare dropp vedkommende og gå!

Jeg har ingen erfaring med omskårne peniser, men jeg kan ikke tenke meg at det er noen forskjell i bruk når det kommer til sex.

(En penis blir målt i omkrets, ikke i bredde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Penisen din er noe kortere enn gjennomsnittet, men det skal du ikke bry deg om. Du er ikke alene om det. Tykkelsen er akkurat passe. Hvis du opplever at noen ler av penisen din, bare dropp vedkommende og gå!

Jeg har ingen erfaring med omskårne peniser, men jeg kan ikke tenke meg at det er noen forskjell i bruk når det kommer til sex.

(En penis blir målt i omkrets, ikke i bredde)

Ok. Har du hatt sex med folk på den størrelsen da? 

Og omkretsen på penisen min er 15 cm, målte isted. Lite?

Anonymkode: aebf9...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ledd av noen som forveksler bredde med omkrets heller! neida, penis er bra men selsikkerhet er bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest New Girl

Lengde, omkrets og utseende på penis er ikke noe jeg tenker på rett og slett. Med kjemi og kommunikasjon fikser man det meste som har med sex å gjøre, uavhengig av hvordan penis ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Har du hatt sex med folk på den størrelsen da? 

Og omkretsen på penisen min er 15 cm, målte isted. Lite?

Anonymkode: aebf9...f88

Det har jeg. Men det er ikke slik at jeg går med målebånd. Heller ikke vurderer jeg en manns penis før jeg ligger med ham. Det er lyst og spenning som avgjør det. Den minste, erigerte penisen jeg har hatt nærkontakt med, var ca. 8-9 cm. Grunnen til at jeg vet det, er at da jeg holdt rundt den, stakk hodet et par centimeter ut av åpningen mellom tommel og pekefinger. Håndflaten min måler ca. 7,5 cm tvers over.

!5 cm omkrets er ganske mye. Diameteren er nesten 5 cm, tilnærmet 4,8 for å være nøyaktig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Arabella skrev:

Det har jeg. Men det er ikke slik at jeg går med målebånd. Heller ikke vurderer jeg en manns penis før jeg ligger med ham. Det er lyst og spenning som avgjør det. Den minste, erigerte penisen jeg har hatt nærkontakt med, var ca. 8-9 cm. Grunnen til at jeg vet det, er at da jeg holdt rundt den, stakk hodet et par centimeter ut av åpningen mellom tommel og pekefinger. Håndflaten min måler ca. 7,5 cm tvers over.

!5 cm omkrets er ganske mye. Diameteren er nesten 5 cm, tilnærmet 4,8 for å være nøyaktig.

 

Og hvordan var det å ha sex med 8-9 cm penisen? Veldig kort?

Anonymkode: aebf9...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan var det å ha sex med 8-9 cm penisen? Veldig kort?

Anonymkode: aebf9...f88

La meg si det slik, mannen var meget flink til å kompensere for mangelfull penisstimulering. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...