Gå til innhold

Er denne kjolen kjerring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 24.4.2016 at 16.26, AnonymBruker skrev:

Ser etter en kjole til konfirmasjon. Jeg ønsker at kjolen skal ha en lys farge, rekke til litt over knærne, ikke være ermeløs, ikke for stor utringing og helst ha en litt løs passform uten å være slaskete. Jeg er slank, men sliter likevel veldig med kroppen min. Har et dårlig forhold til den og føler jeg ser feit ut i figurnære klær selv om jeg bruker str s/36 og aldri kler meg i for små klær. Har ikke spiseforstyrrelser, bare dårlig selvtillit. Og det er jo viktig med en kjole jeg føler meg noenlunde vel i. Vil den skal være enkel, men likevel ikke for kjedelig. Skal ikke på seremonien, kun på festen etterpå. Er 25 år og 170 høy. Blir denne kjolen for kjedelig? Jeg ønsker å være litt anonym og ikke stikke meg ut, samtidig vil jeg jo se ok ut og ikke se ut som en slask. http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/just-female-2311/birch-dress-231311-5603/

Anonymkode: ba60b...caa

Du bruker samme størrelse som jeg gjør og hvis du har fin figur i tillegg blir den bra og faller fint på figuren din. Du bør gå i det som føles riktig for deg. Tenker ikke du stikker deg ut med en slik kjole. Kan ha litt løse krøller og dus sminke, kanskje ha noe rødt tilbehør til? Subtilt og en stille styrke, som en liten hemmelighet. :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så den kjolen litt slaskete (og overpriset) ut. Ville valgt en i et annet stoff og som ser litt mer stram og ordentlig ut. 

Anonymkode: 6c768...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. april 2016 at 21.13, AnonymBruker skrev:

For å være ærlig så den kjolen litt slaskete (og overpriset) ut. Ville valgt en i et annet stoff og som ser litt mer stram og ordentlig ut. 

Anonymkode: 6c768...0e9

Hvis du leser hele tråden ser du at jeg har valgt en helt annen kjole. Linken er litt lenger opp. 

Anonymkode: ba60b...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Auri skrev:

Med en gang tråden går over 1 1/2 side er det dessverre ingen som leser hele tråden :P

Huff, ja og det irriterer meg grenseløst. Skulle ønske man kunne endte som AB. Da kunne jeg lagt ut link av riktig kjole. Jeg har ikke en gang særlig lyst på den første kjolen mer og ihvertfall ikke til den prisen. Kommer den på salg kjøper jeg den kanskje da. 

Anonymkode: ba60b...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var en veldig fin kjole, og absolutt ikke for hverdagslig for en konfirmasjon, det er bare å dresse den litt opp med fine sko og fin veske. Synes f.eks. den var finere enn alle kjolene som ble ramset opp i forrige innlegg her. Men sånn er det, smaken er som baken, alle liker forskjellige ting. Så kjøp den, jobb med tankene rundt kroppen din, og face angsten - kick ass! Om du gråter litt på do er det fortsatt tusen ganger bedre enn å sitte hjemme og mislike seg selv enda mer for at man ikke turte å dra. For da har du i alle fall tatt første steg, selv om det kanskje er vanskelig å komme seg gjennom. Lykke til :) 

Anonymkode: 5a3c5...0b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, siste kommentator her, jeg har ikke fått med meg i det hele tatt at det var mer enn en side her. Beklager!

Anonymkode: 5a3c5...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
Den Sunday, April 24, 2016 at 17.06, deedee_ skrev:

Syns den helt fint kan brukes til konfirmasjon, er ikke middag med kongen hun skal på heller?

Med noen fine gjerne nude pumps, en blazer og gjerne et smykke, så blir det et supert antrekk til konfirmasjon!

Enig. Man må vel ikke alltid være stivpyntet i konf? Jeg kunne lett gått med denne kjolen og nei, deter ingen kjerringkjole. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...