Gå til innhold

Er denne kjolen kjerring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Blondie65 skrev:

Jeg synes det er flott at du utfordrer angsten. Tommel opp.

Sort skjørt med hvit bluse synes jeg var veldig "kontor" til en sånn anledning.

 

Takk. Jeg nekter å la den ødelegge alt for meg. 

Var akkurat "kontor" jeg og tenkte. :) Brukte det mye da jeg jobbet på kontor. Blir for kjedelig, rett og slett. 

Må se mer på linkene dere har vært så snille å legge ut. Titte mer etter kjoler selv også. Ermeløst er jo fint, men jeg liker ikke overarmene mine, så vil ha noe kortermet. Vanskelig altså. Gjerne figursydd/innsvingt, men ikke for trangt siden jeg føler meg feit i trange klær. Skal helst ha litt løs passform, men ikke slaskete eller for oversized. Kresen jeg? :P Og lys farge. Elsker svart, men syns ikke det passer i vårkonfirmasjon. Hvitt, beige, lys rosa, lyseblått eller lys lilla er fint. 

Anonymkode: ba60b...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Jeg nekter å la den ødelegge alt for meg. 

Var akkurat "kontor" jeg og tenkte. :) Brukte det mye da jeg jobbet på kontor. Blir for kjedelig, rett og slett. 

Må se mer på linkene dere har vært så snille å legge ut. Titte mer etter kjoler selv også. Ermeløst er jo fint, men jeg liker ikke overarmene mine, så vil ha noe kortermet. Vanskelig altså. Gjerne figursydd/innsvingt, men ikke for trangt siden jeg føler meg feit i trange klær. Skal helst ha litt løs passform, men ikke slaskete eller for oversized. Kresen jeg? :P Og lys farge. Elsker svart, men syns ikke det passer i vårkonfirmasjon. Hvitt, beige, lys rosa, lyseblått eller lys lilla er fint. 

Anonymkode: ba60b...caa

Hvis du finner en ermeløs du liker fasongen på, kan du ikke ha en bolero over? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte denne og. http://www.boozt.com/no/no/lauren-ralph-lauren/troyla-3-4-sleeve-dress_12670011/12670016?navId=62761&group=listing&position=1400000

egentlig litt for dyr for meg, men det får gå. Er 20% idag, så hjelper jo litt. :) kan jo brukes til mange anledninger også. Lyst på begge to. :) Hvilken syns dere er finest? 

Anonymkode: ba60b...caa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Likte denne og. http://www.boozt.com/no/no/lauren-ralph-lauren/troyla-3-4-sleeve-dress_12670011/12670016?navId=62761&group=listing&position=1400000

egentlig litt for dyr for meg, men det får gå. Er 20% idag, så hjelper jo litt. :) kan jo brukes til mange anledninger også. Lyst på begge to. :) Hvilken syns dere er finest? 

Anonymkode: ba60b...caa

Denne var veldig fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likte denne og. http://www.boozt.com/no/no/lauren-ralph-lauren/troyla-3-4-sleeve-dress_12670011/12670016?navId=62761&group=listing&position=1400000

egentlig litt for dyr for meg, men det får gå. Er 20% idag, så hjelper jo litt. :) kan jo brukes til mange anledninger også. Lyst på begge to. :) Hvilken syns dere er finest? 

Anonymkode: ba60b...caa

Den var lekker! :)

 

Du burde virkelig se på den jeg markerte som min favoritt i listen jeg la ut, utifra den siste du la ut der og fargene du sa du liker tror jeg du kan like den, og den kostet bare 750 :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Auri skrev:

Den var lekker! :)

 

Du burde virkelig se på den jeg markerte som min favoritt i listen jeg la ut, utifra den siste du la ut der og fargene du sa du liker tror jeg du kan like den, og den kostet bare 750 :)

 

Ikke sant? Og disse skoene til. http://www.boozt.com/no/no/vagabond/esther_12726953/12726955?navId=5413&group=listing

Er vel finest med nude sko til nå på våren. 

Ja, den var også fin, men har litt dårlig erfaring med zalando. Syns de er så treige å sende. Og nå har jeg sjansen til å få mitt første ralph lauren-plagg (selv om det er billigserien) på 20%. Kommer på kr 1479, ikke så galt da. Men kommer til å bestille den andre og. Shoppeshoppeshoppeshoppe. :D 

Anonymkode: ba60b...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skoene var lekre! Og jeg er vanligvis fanatisk på å bare ha sorte sko :ler: 

Selv gråter lommeboka mi ved tanken på kjole til over 1000 kr, men har du råd, så kjør på! Så kan jeg late som om jeg overhodet ikke er misunnelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Auri skrev:

De skoene var lekre! Og jeg er vanligvis fanatisk på å bare ha sorte sko :ler: 

Selv gråter lommeboka mi ved tanken på kjole til over 1000 kr, men har du råd, så kjør på! Så kan jeg late som om jeg overhodet ikke er misunnelig :fnise:

Jeg har egentlig ikke råd, men tror jeg må ta meg råd, for jeg likte den så godt. Nå er det jo 20% og, så det hjelper jo litt. Får heller være flink og ikke kjøpe så mye annet fremover. Jeg har også egentlig 1000 som en maksgrense, men falt så veldig for denne, så må nok bli den. Kan jo bruke den på 17.mai også. Lyst på den andre og, men får vente på salg eller rabatt tror jeg. :) 

Virker ganske like vi, for jeg har også stort sett bare svarte sko. Men tror nude blir finere til denne kjolen. 

Anonymkode: ba60b...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var lauren by ralph lauren-kjolen og skoene bestilt. Yeeeey! Ble så ivrig, så glemte å ta det via kickback, men boozt gir bare 2% igjen uansett, så utgjør ikke mer enn 46 kr og trekker de fra momsen før kickback utgjør det enda mindre. Ser nå hvor utrolig mye finere den er enn den første. Greit å ikke forhaste seg. :) 

Anonymkode: ba60b...caa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, DreamOn skrev:

Fin og ikke kjerring, men altfor hverdagslig for en konfirmasjon. Gå for noe mer pyntet ala denne:

 

https://www.zalando.no/closet-sommerkjole-red-cl921c09a-t11.html

Det ble denne i stedet. http://www.boozt.com/no/no/lauren-ralph-lauren/troyla-3-4-sleeve-dress_12670011/12670016?navId=62761&group=listing&position=1400000 Syntes den ble for hverdagslig selv, men håper denne lauren by ralph lauren-kjolen blir bra med nude pumps, smykke og perler i ørene til. Og en fin clutchveske. 

Anonymkode: ba60b...caa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble denne i stedet. http://www.boozt.com/no/no/lauren-ralph-lauren/troyla-3-4-sleeve-dress_12670011/12670016?navId=62761&group=listing&position=1400000 Syntes den ble for hverdagslig selv, men håper denne lauren by ralph lauren-kjolen blir bra med nude pumps, smykke og perler i ørene til. Og en fin clutchveske. 

Anonymkode: ba60b...caa

Veldig godt valg. På 17. Mai kan du jo faktisk dra på med rødt og blått tilbehør her også. F.eks i smykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Blondie65 skrev:

Veldig godt valg. På 17. Mai kan du jo faktisk dra på med rødt og blått tilbehør her også. F.eks i smykker.

Takk. :) veldig glad jeg tok den selv om den egentlig var litt i dyreste laget for meg. Men syns den var så innmari fin og i forhold til den fremstår den andre som en strandkjole. Men må nok ha den også, for jeg likte den og. 

Ja, var akkurat det jeg tenkte, å ha noe rødt, hvitt og blått tlbehør til på 17.mai. Gleder meg sånn til den kommer! Elsket skoene også og jeg er kresen på sko. Digger boozt, de pleier å være raske å sende. 

Anonymkode: ba60b...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Konfirmanten er gutt og jeg tviler på at han bruker kjole. :P hehe! Mente du de kjortlene de har på seg skal jeg ikke i kirken uansett, kun på festen. Har tenkt på et svart klokkeformet knelangt skjørt (som jeg elsker) og hvit bluse også ja, men det bruker jeg så mye ellers også. 

Konfen er om to uker og dresser opp kjolen med smykker og veske om det blir den, ja. Festen skal være i et ikke altfor formelt lokale. Har ikke sett fetteren min sden denne gutten var baby (han har bodd veldig langt unna, men flyttet nærmere nå) så dette blir spennende og litt skummelt for en stakkar med angst. :P men jeg skal klare det. 

Anonymkode: ba60b...caa

Hehe,Nei jeg tenkte på at jentene ofte har på seg hvite kjoler under de hvite kjortlene.Men skal du i konfirmasjonsfest til en gutt har nok fargen på kjolen din mindre å si.Det viktigste er at du velger et antrekk DU trives med,så jeg synes du skal velge denne kjolen.Du blir fin :)

Anonymkode: a185f...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.4.2016 at 17.14, deedee_ skrev:

Syns det høres fint ut jeg! 

 

Den kjolen TS har valgt er MYE finere enn samtlige av disse.... disse er jo kjerring.

Da er jeg kjærring, for jeg hadde valgt flere av disse fremfor kjolen TS snakker om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da var lauren by ralph lauren-kjolen og skoene bestilt. Yeeeey! Ble så ivrig, så glemte å ta det via kickback, men boozt gir bare 2% igjen uansett, så utgjør ikke mer enn 46 kr og trekker de fra momsen før kickback utgjør det enda mindre. Ser nå hvor utrolig mye finere den er enn den første. Greit å ikke forhaste seg. :) 

Anonymkode: ba60b...caa

Det var et bra valg =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...