Gå til innhold

Fortell om øyeblikket du visste at han/hun var den rette


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87

Når jeg skriver "den rette" så mener jeg ikke nødvendigvis på den måten, sånn: DEN RETTE-den rette. Men den du ønsker å være med for alltid, eller i alle fall, en lang-lang tid. 

Var det et tidspunkt der du innså at det var ingen andre du ville ha, og at det kun var ham/henne? Fortell hvordan du oppdaget det, hva som utløste det, sa du det til partneren? 

:biggrin: 

Edit: Ikke at det skjer på et øyeblikk, men da du innser at det har skjedd, da du innser at denne personen: det er ham! (det er henne!). 

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det kom ikke på et øyeblikk. Det var ikke sånn at jeg bare helt plutselig falt for han. Med oss var det heller ikke noe kjærlighet ved første blikk. Altså, jeg hadde nylig kommet ut av er forhold. Det hadde bare gått en måned da jeg møtte han som nå er samboeren min. Jeg hadde dermed absolutt ikke noe nytt forhold i tankene, og var heller ikke interessert i han da jeg møtte han. Men så ble vi godt kjent og bare i løpet av et par uker hadde jeg falt helt for han og han for meg, og det bare klikka mellom oss. Vi er veldig like på mange punkt og utfyller hverandre på de punktene vi ikke er like. Som to puslespillbrikker. Jeg er den han vil dele resten av livet med og motsatt. Vi har et fantastisk forhold og jeg har aldri elsket noen så høyt som jeg elsker han.

Anonymkode: 9fcce...9ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker faktisk det nøyaktige øyeblikket jeg skjønte at jeg hadde valgt helt riktig. Jeg har et veldig tydelig minne fra en gang han satt på gulvet og klødde hunden min bak ørene og måten de så på hverandre fikk meg til å tenke "Åh, han elsker hunden min. Jeg elsker ham!" :ler: 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren min ble kjent på nettet, jeg merket helt fra begynnelsen hvor like vi var. Vi hadde god kjemi, samme humor, han forstod meg og jeg følte lett jeg kunne åpne meg for han. Vi møttes etter 5 mnd. og det har liksom bare blitt oss, for alt klaffer 100%, jeg kan ikke tenke meg at noen kan passe meg bedre enn han egentlig. Jeg visste ikke helt fra vi begynte å skrive at han var den rette, men jeg tenkte at dette er en fyr jeg håper jeg blir interessert i,for dette kan bli veldig bra! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, av mange grunner, avstand blant annet, hadde vi hatt en lang periode fra første kvelden vi rotet sammen til vi kunne møtes. Den første natten vi var sammen etter å ha lengtet i ukesvis, tenkte jeg at denne mannen skal jeg dele livet med ❤️ Han var så herlig og være nær! Og han er akkurat like herlig i dag, fem år etterpå! Han har alt jeg kunne drømt om i en mann! 

Anonymkode: 2aa84...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde vært sammen i 2-3 måneder og han var veldig bestemt på at jeg var Kvinnen i hans liv, mens jeg var litt mer usikker. Så en kveld er vi i senga og koser oss, når jeg plutselig får krampe i leggen. Det var helt jævlig vondt og jeg skrek og vridde meg og hans reaksjon var å smile stolt - helt til jeg klarte å stønne frem "krampe.."... Og så begynte vi begge å skrattle! Og da tenkte jeg at når vi kunne le sammen av noe som hadde så stor pinlighets-potensiale, så var dette definitivt noe som var verdt å ta vare på :) Og 11 år senere er vi fortsatt sammen.

Anonymkode: 8c35a...5e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg innså at jeg faktisk var for gammel til å stå foran en jente og føle noe sånt for første gang, som jeg gjorde. Det hadde jeg aldri forventet. Den jenta måtte bare bli min.

Anonymkode: bb1e4...f20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter første møte (helga) vi møttes etter å ha jobbet natt sammen i 12 dager. Vi begge følte det bare var så rett, men ingen av oss hadde trodd det kom til å bli oss mens vi jobbet sammen pga omstendighetene. Vi snakket mye sammen og fikk god kjemi fra første samtale og det ble en del småflørting på jobb. Jeg savnet han i sekundet da han reiste. Nå skal vi snart bli samboer og håper å få barn sammen:))

Anonymkode: 0b1b6...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lager du alltid sånne tråder? :P

Anonymkode: 239a8...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bare vært sammen en mnd da jeg merket at noe ikke var som det skulle, jeg måtte ta en graviditetstest. 

Var utrolig nervøs og han insisterte på å se på resultatet sammen med meg. Tusen tanker fløy gjennom hodet på meg, jeg hadde gått på p piller og vi hadde vært sammen kun en mnd. Jeg har tatt abort en gang og visste at det kom jeg aldri til å klare å gjennomføre igjen. 

Testen var positiv og han ser på meg med tårer i øynene og sier "Tenk, vi skal bli foreldre". 

All nervøsitet var som blåst bort og jeg tenkte at denne mannen, han skal jeg dele livet mitt med. Vi har nå to barn og er sammen på femte året, like forelsket den dag i dag 😁

Anonymkode: 1f1a6...2be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lager du alltid sånne tråder? :P

Anonymkode: 239a8...46d

Haha! :fnise: 
Fordi jeg gleder meg lett av andres lykke, og hva er vel lykkeligere enn forelskelse og det øyeblikket man innser at man har funnet den rette!? :rodme: 

Det er liksom få ting det er så koselig å lese om som slike ting som dette! Og siden jeg ikke finner andre tråder om det, så lager jeg mine egne. Det er jo ikke SÅ mange. :sjenert: 

Så er jeg heldigvis ikke den eneste som gleder seg av å lese slike klisse-historier! :popcorn:

#suckerforromance #klissklass #kjærleik #forelskaiforelskelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Rainstorm skrev:

Haha! :fnise: 
Fordi jeg gleder meg lett av andres lykke, og hva er vel lykkeligere enn forelskelse og det øyeblikket man innser at man har funnet den rette!? :rodme: 

Det er liksom få ting det er så koselig å lese om som slike ting som dette! Og siden jeg ikke finner andre tråder om det, så lager jeg mine egne. Det er jo ikke SÅ mange. :sjenert: 

Så er jeg heldigvis ikke den eneste som gleder seg av å lese slike klisse-historier! :popcorn:

#suckerforromance #klissklass #kjærleik #forelskaiforelskelsen

Haha det er bra! Ingenting negativt med det altså, jeg liker selv å lese sånne. :laugh: Har bare lagt merke til det! 

Jeg kan jo selv komme med et bidrag! Husker faktisk ikke helt men, jeg mener å huske at jeg tenkte det en gang vi bare hadde vært inne å bakt brownies. Fikk en sånn følelse av at vi passa så utrolig bra sammen. Klisslike med like dårlig humor, og jeg tenkte bare at sånn vil jeg ha det for resten av livet :) 

Anonymkode: 239a8...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skjønt det litt etter litt :) men en ting som jeg ble veldig rørt av tidlig var at han han kjøpt mat han viste jeg likte som han selv ikke liker :) kan virke som en liten ting ,men han gjør sånne små ting hele tiden som gjør meg veldig glad. Å en dag vi satt i solen og ikke sa så mye, men smilte hver gang vi så på hverandre. 

Anonymkode: 2e9e0...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha det er bra! Ingenting negativt med det altså, jeg liker selv å lese sånne. :laugh: Har bare lagt merke til det! 

Jeg kan jo selv komme med et bidrag! Husker faktisk ikke helt men, jeg mener å huske at jeg tenkte det en gang vi bare hadde vært inne å bakt brownies. Fikk en sånn følelse av at vi passa så utrolig bra sammen. Klisslike med like dårlig humor, og jeg tenkte bare at sånn vil jeg ha det for resten av livet :) 

Anonymkode: 239a8...46d

Awwww! Sant, nå føler jeg meg bra av din lykke! :nigo:

Jeg skjønte med en gang hva du siktet til, fordi jeg husker jo at jeg har laget noen sånne i det siste! Men så sjekka jeg da, nå, siden "alltid" virka så ofte. :sjenert::sjokkert: 
Og jeg blei litt sjokkert over meg selv. 6 tråder lignende denne i løpet av de to siste månedene! Helledussan. :rodme::fnise: 
Men ja, godt det er flere som liker å lese dem! Skulle vært flere som lagde dem, skulle egentlig ønske jeg fant en lignende på 100 sider eller noe sånt. 

... Kanskje jeg også må innrømme at jeg er litt kjærestesyk. :sjenert: :rodmer: :ph34r: (Shhhh.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så at han var 100% lojal. Var litt usikker i starten for han er en som liker å flørte og var kompiser av han som advarte meg da jeg møtte han på en ferietur.  I tillegg har jeg i likhet med andre opplevd flere som ikke er lojale. Går ikke bare på å være utro, men at jeg vet at jeg blir prioritert høyest.

Anonymkode: 0e081...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg mistet henne.

Anonymkode: 3e245...875

:( 

 

Anonymkode: 494a2...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror flere kan være rett for deg. Men den personen jeg ble sammen med, da jeg følte det var den rette, var en med morsomme vitser, og vi var på bølgelengde. Jeg ble imponert. Fascinert. Hver dag var et eventyr. 

Nå krangler vi bare så jeg vet ikke helt jeg.

Anonymkode: 494a2...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...