Gå til innhold

Plutselig stille fra den "forelska" daten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datet en mann fra starten av året. Hatt daglig telefonsamtaler, søte meldinger og kjærlighetserklæringer. Vært på weekendtur sammen og hatt det veldig fint. Han ble stormforelsket på første date -noe jeg synes var litt voldsomt, men lot meg omsider rive med.. 

Den siste måneden ble det gradvis litt mindre kontakt. Færre meldinger og lenger mellom telefonene. Han var like hyggelig og sa fortsatt at han gledet seg til å se meg igjen. Vi hadde avtale om å møtes forrige uke, han skulle sjekke kalenderen og komme tlbake til meg, noe han aldri gjorde. Etter flere dager klarer jeg ikke la være å sende en melding og spørre om det går fint med han. Skriver også at jeg blir usikker når det plutselig går så lang tid uten kontakt. Null svar på den meldingen.

Hva skal man gjøre når det plutselig blir stille? Er jo helt merkelig at han som ringte 4 ganger om dagen plutselig går under jorda. Et han ikke interessert er det vel bedre å være ærlig? 

 

Hilsen frustrert 

Anonymkode: 12b32...cb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det samme skjedde med meg nylig, inkludert det med at han skulle sjekke kalenderen og komme tilbake til meg, at jeg ikke hørte fra ham og derfor sendte melding, hvorpå han ikke svarte på den meldingen. Jeg er kjempeforvirra, men har bestemt meg for å bare la det være - jeg har i alle fall ikke tenkt å kontakte ham igjen siden han ikke har svart meg på den forrige meldingen jeg sendte. 

Anonymkode: 4c6e1...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare ringe han og høre hvordan det går da?

Anonymkode: 31141...89c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ikke så lovende ut. Kan virke som et tilfelle av en som faller fort og hardt, for så å miste interessen tilsvarende fort og "hardt". Altså- tror han er stormforelsket i det ene øyeblikket og mister plutselig interessen i det andre øyeblikket. Broren min er sånn og jeg har revet meg i håret gang på gang over hvor håpløs han kan være. Det er jo dødskjipt at han ikke klarer å gi deg en liten beskjed om at han har mistet interessen eller truffet noen andre, han er rett og slett feig hvis du aldri hører fra han igjen. Og en slik fyr er det like greit at man ikke endte opp sammen med, forestill deg hvordan forholdet hadde utspilt seg. 

Hadde jeg vært deg hadde jeg forsøkt å bare gå videre og ikke ha så altfor høye forventninger om å høre fra han igjen.

Anonymkode: 44580...760

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har funnet noe nytt. 

Gå videre.

Anonymkode: d041c...100

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk faktisk melding på messanger nå..  Hadde vært så busy, men jeg hadde rett.. Det hadde dabbet av. Beklager, sorry og unnskyld. 

 Jaja.. Moving on. Fy søren så vanskelig det er å finne en alt klaffer med :/ WARNING: om han går for hardt ut er fallhøyden enorm!

 Kjip lørdag. 

 

Ikke lenger frustrert, bare oppgitt 😳

Anonymkode: 12b32...cb8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp fallhøyden blir stor om han går for hardt ut. Og ofte dabber det av også. Menn kan også forelske seg i forelskelsen som vi damer fort kan gjøre. 

Tempo er dritvanskelig. 

Anonymkode: 6dfc0...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg ts. Du fikk hvert fall beskjed og kan gå våren og sommeren i møte.

Jeg opplever innimellom også å bli "dumpet" av ett eller annet, for en uke siden ble jeg dumpet for et eller annet "uforventet forelskelse ved første blikk" greie. :P Er skikkelig lei. Greit, har ikke verdens beste utseende og kropp og begynner å føle meg som et midlertidlig tidsfordriv. Har meldt meg ut av tinder.

Anonymkode: d041c...100

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er menn dessverre. Bytter damer oftere enn vi bytter tampong. Bare å holde seg unna, bruk tiden på noe mer fornuftig. Skjønner ikke hvorfor menn er så kalde. Men de har kun følelser i tissen såh... 

Anonymkode: 99e5f...5e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er menn dessverre. Bytter damer oftere enn vi bytter tampong. Bare å holde seg unna, bruk tiden på noe mer fornuftig. Skjønner ikke hvorfor menn er så kalde. Men de har kun følelser i tissen såh... 

Anonymkode: 99e5f...5e8

Eller du blir brukt som noe midlertidlig til en ny dukker opp. Han jeg datet sist varte i hele 4 måneder, men dumme meg tenkte ikke at han fortsatt var på Tinder. Trodde det var åpenlyst og at man ikke trengte å si at man var såpass eksklusive etter så lang tid. Jeg smådater ikke noen i fire måneder, liksom. Og joda, her kom det visstnok noe bedre opp og da ble jeg bare skjøvet bort. Sorry, er litt skuffa, bare en uke siden så klager litt. 

 

Skal aldri godta å date noen så lenge uten å ha det eksklusive helt i orden først ;) 

Anonymkode: d041c...100

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller du blir brukt som noe midlertidlig til en ny dukker opp. Han jeg datet sist varte i hele 4 måneder, men dumme meg tenkte ikke at han fortsatt var på Tinder. Trodde det var åpenlyst og at man ikke trengte å si at man var såpass eksklusive etter så lang tid. Jeg smådater ikke noen i fire måneder, liksom. Og joda, her kom det visstnok noe bedre opp og da ble jeg bare skjøvet bort. Sorry, er litt skuffa, bare en uke siden så klager litt. 

 

Skal aldri godta å date noen så lenge uten å ha det eksklusive helt i orden først ;) 

Anonymkode: d041c...100

Det som er dumt er at menn lyver, så man kan ikke stole på de. Menn på Tinder er bare kåte, umoralske horebukker. Dårlige mennesker rett og slett, som mangler moral. 

Anonymkode: 99e5f...5e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk mus og da går han videre til neste 

Anonymkode: 2aa1e...9f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk mus og da går han videre til neste 

Anonymkode: 2aa1e...9f9

Ok. Får begynne å bruke å kaste dem jeg også, da :)

Anonymkode: d041c...100

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring. De som skal sjekke i kalenderen = ikke gidd å ta kontakt noe mer. Har skjedd altfor ofte. Mann 35. 

Anonymkode: 6378d...2bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som en veldig "ordentlig" mann når jeg leser tråder som dette. 

Anonymkode: 9be27...3af

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mister jo litt motet etter noe sånt.. Føles litt uverdig når man selv må dra ut av han at han ikke er interessert, hva skjedde med å være voksen mann i 40 åra 🙈

Ikke unormalt at vi begge på sjekke kalenderen. Har krevende jobber og bor i forskjellige byer, men uansett. 

Hadde på magefølelsen at dette var "too much" fra starten, og det stemte. Bare så innmari typisk at de mister interessen når dama blir interessert. 

Orker ikke mer spill og tull. Kjenner jeg suger på dating. Ikke er jeg needy eller for kjapp til å gi ut "godsakene" heller, burde jo fått et par poeng for det.. Men neida.

Godt det finnes noen "ordentlige" menn der som AB over :) 

 

 

Anonymkode: 12b32...cb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd det samme selv nå nylig, skikkelig vanskelig og jeg sliter nå med å stole på menn merker jeg. Han var superinteressert i over to måneder, men etter at vi begynte å ha sex gikk det 1,5 uke før han hadde mistet interessen. 3 dager før han dumpa meg hadde jeg fått en lang melding om at han savnet meg og skulle ønske jeg var der. 

Anonymkode: bf343...b95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 og opplever det selv, gang på gang på gang... TInder har gjort oss alle til "værsegodneste" generasjonen. Det er så altfor enkelt å finne en ny, mer spennende også. Selv er jeg dessverre ikke slik, jeg ønsker ekte kjærlighet, men den kan jeg tydeligvis se langt etter.... Men vi er tydeligvis mange, jeg føler meg ikke alene, det er en trøst :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, celinus skrev:

Jeg er 40 og opplever det selv, gang på gang på gang... TInder har gjort oss alle til "værsegodneste" generasjonen. Det er så altfor enkelt å finne en ny, mer spennende også. Selv er jeg dessverre ikke slik, jeg ønsker ekte kjærlighet, men den kan jeg tydeligvis se langt etter.... Men vi er tydeligvis mange, jeg føler meg ikke alene, det er en trøst :)

Ikke bare Tinder, men internett i seg selv. Plutselig er vi ikke lenger bare omgitt av nabodamer/menn, men det detter inn bilder og filmer av mennesker i hele landet og hele verden. Så sitter man der fint på gjerdet sitt, og venter på noe bedre. For noe bedre er jo der, og der, og der og ikke minst DER. Så holder man noen på gress, i tilfelle den "bedre" ikke dukker opp, men når den gjør, så er det enkelt å dumpe, for man har jo de bare som sikkerhet anyways.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...