Gå til innhold

Han avslører sjekketriksene: Slik får de jenter på kroken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Disse tre tingene må du ha for å få deg dame

dollar-stack.jpg

phenom-power-631.jpg

homepage-image-fame.jpg

 

Har du disse tre tingene så vil du ende opp med en slik kvinne

Gold-digger.jpg

 

Anonymkode: 7f08c...a59

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Intensjonen er å bli kjent og skape forholds relasjoner til damer jeg liker og er tiltrukket av. 

Som jeg sa jeg er egentlig ikke "usikker" men signalene jeg sender kan nok tolkes dit hen pga kjernen i personligheten min som er introvert. Det er ikke utseendet mitt heller da jeg er ganske fornøyd med det, men sånt har lite å si egentlig da så lenge man ser noenlunde "spiselig" ut. 

Det er flere ting jeg har luket bort allerede, som f.eks tydeligere bruk av stemme, ikke ha hendene i lommene, rett i ryggen  osv. Alt dette er subtile signaler på "usikkerhet" som en kommuniserer i initiativ fasen.  

Det blir spennende å lære og bli bedre, litt frustrerende å vite at alt initiativ må komme fra mannen langt på vei da.
Litt skuffende å registrere at det er så "turnoff" å ha en introvert personlighets profil som bare blir tolket som et svakhetstegn og lite innbydende til å bli bedre kjent.  

Anonymkode: 7e98e...599

Bra :)

Jeg velger ikke bort introverte. Tvert i mot tiltrekkes jeg av de. Men de er flinke sosialt og lader opp alene. Akkurat som meg. Det er heller problemer med å forstå de sosiale kodene som trekker ned. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bra :)

Jeg velger ikke bort introverte. Tvert i mot tiltrekkes jeg av de. Men de er flinke sosialt og lader opp alene. Akkurat som meg. Det er heller problemer med å forstå de sosiale kodene som trekker ned. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Å være introvert drar ikke damer sånn i utgangspunktet. Jeg har behov for mye egen tid og driver mye med tankesporter. 
Å være akademisk og logisk hjernehalv del dominert er ikke en fordel når det kommer til damer og få dem interesserte. 
De tar heller ikke videre initiativ til å bli kjent heller, da en ikke kommuniserer at en er spennende\ eventyrlysten og impulsiv som mannfolk med bra naturlig drag ofte gjør. 

Så det er en enorm utfordring iforhold til egen utvikling jeg står ovenfor - skal ikke være lett.
Har heldigvis ikke noen form for autisme eller den slags.  

Anonymkode: 7e98e...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra :)

Jeg velger ikke bort introverte. Tvert i mot tiltrekkes jeg av de. Men de er flinke sosialt og lader opp alene. Akkurat som meg. Det er heller problemer med å forstå de sosiale kodene som trekker ned. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Jeg har inntrykk av at de fleste som melder seg på slike kurs er litt introverte og kanskje usikre fyrer som bare har lyst til å lære seg å snakke med jenter. Her på KG virker det til å være relativt stor forståelse for at damer synes det er skummelt å ta det første skrittet og det mangler ikke på tips og trikst for hvordan man skal åpne samtaler med menn man liker i tråder som omhandler det. På mange måter er det det disse "sjekkeguruene" også lærer bort, men det virker som om enkelte har lite forståelse for at enkelte menn trenger å lære seg disse tingene. Jeg kjenner to stykker som har vært på slike kurs og de gikk begge inn i seriøse forhold i ettertid.

Anonymkode: e0871...205

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lest boken. Men min kommentar er til de menn her inne som sier de skal bli/har blitt ufine for å få sex. 

Snille menn er ikke kjedelige. Men de synes ikke så godt. De går ikke etter det de vil ha, og da kan man bli redd de ikke gjør det i et forhold også. 

Når det gjelder å hoppe til sengs med bad ass menn, så er det fordi man blir lurt. De lyver og sier de vil satse alt på deg. At det er ekte kjærlighet mm. Selv om man kniper igjen, så bruker de masse teknikker og løgner for å få sin vilje. Klart man føler seg dritt i ettertid da. 

Sex er viktig men det viktigste er tillit. Når tilliten er der vil sexen være unik. 

Det er i min verden en selvfølge at man skal være sitt beste jeg. Dette gjelder uansett. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Vel... Hvis dette er tilfelle, så kan vi vel konkludere med at løgnaktige menn og lettlurte kvinner fortjener det de får? 

Har aldri vært borti menn som har forsøkt å lure meg til sengs. Enten har jeg lyst, eller så har jeg ikke. Jeg krever ingen lovnader om kjærlighet for å ha ONS. Ikke trenger jeg blomster eller å bli spandert på heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har inntrykk av at de fleste som melder seg på slike kurs er litt introverte og kanskje usikre fyrer som bare har lyst til å lære seg å snakke med jenter. Her på KG virker det til å være relativt stor forståelse for at damer synes det er skummelt å ta det første skrittet og det mangler ikke på tips og trikst for hvordan man skal åpne samtaler med menn man liker i tråder som omhandler det. På mange måter er det det disse "sjekkeguruene" også lærer bort, men det virker som om enkelte har lite forståelse for at enkelte menn trenger å lære seg disse tingene. Jeg kjenner to stykker som har vært på slike kurs og de gikk begge inn i seriøse forhold i ettertid.

Anonymkode: e0871...205

Ja det er det det handler om - å lære å ta initiativet på riktig måte. 

Det er lett å sitte der som kvinne tror jeg å kritisere det ene og andre. MEN det er ikke alle menn som er like naturlige med kvinnfolk. Så lenge det er opptil oss menn og da ta ansvaret og initiativet hvis det skal bli noe, så er det i mine øyne positivt at man som mann oppsøker måter å få trent seg på.

Det kommer til å bli en smertefull prosess å gå den veien også. Mye prøving, feiling, pinlige situasjoner ...en berg og dalbane med andre ord. "maktbalansen" er jo ofte slik at en som mann føler at man må kvalifiserer seg ovenfor kvinnfolket i den type situasjoner. Noe som er et dødfødt utgangspunkt.

Hvor feil det blir å skrive lange tekstmeldinger med spørsmål kontra hvordan man egentlig skal tekste.
Hvorfor det blir feil å gi henne langt svar når hun svarer kort tilbake. Her kommuniseres det jo hvor liten verdi hun gir deg kontra hvor mye verdi du gir henne (iform av lange meldinger) uten at hun fortjener det. 

Mye nyttig å lære og forstå ...mye lettere å vite hvordan man skal forholde seg til utviklingen enn å bare tvile hele veien.  

Anonymkode: 7e98e...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 23.4.2016 at 3.06, AnonymBruker skrev:

VG+ har en artikkel om en fyr (Steffen Furberg) som med boken "Kunsten med spillet" "deler egne og andre sjekkeartisters metoder og opplevelser med å sjekke jenter". 

Quote:

"Jeg var den snille typen, som gjorde alt jeg hadde lært man skulle gjøre. Være høflig, kjøpe blomster og spandere. Men jeg endte opp med å bli sett på som en hyggelig person uten tiltrekningskraft". 

Eh, javel ja. Så da bestemte du deg for å bli en falsk person hvis mål er å legge ned flest mulig damer, for å booste egen selvtilitt, fordi hele din verdi ligger i hvor mange damer du klarer å nedlegge og hvor raskt du får dem til sengs? NEWSFLASH: Hvis ingen av damene du var snill med falt for deg, så betyr ikke det at det er noe galt med deg! Det betyr bare at du ikke hadde møtt den rette! 

Jeg kjente jeg ble litt uvel av å lese artikkelen, ikke det at det står noe nytt der, for disse "hemmelige" triksene har jo vært i bruk lenge.

Jeg bare forstår ikke helt - her har vi altså en fyr som i utgangspunktet var snill og grei, som tydeligvis har endt opp med å bli en rundbrenner som legger ned damer i ett kjør, som går inn for å få en dame "hekta" ved bruk av ulike psykologiske teknikker, for så å avvise henne. (For jo, det er jo faktisk det som skjer). 

Er det bare meg som føler at det er noe sykt over denne måten å behandle andre mennesker på? En ting er å møte en dame på byen og ende opp med en ONS, en annen ting er å bevisst kjøre på med en hel haug med planlagte teknikker med det målet å få dama til å falle for deg, for så å ha sex med deg, for at du skal føle deg attraktiv og som en fyr som har draget på damene. 

Før noen spør - ja, jeg har selv vært borti en slik type. Jeg har heldigvis lært leksa og har i ettertid klart å le av det hele, men det var jo først etter månedvis med helvete, har også sagt tydelig til han hva jeg syntes og sagt at jeg syntes synd på han på en måte, fordi han er jo et vrak følelsesmessig og jeg tror neppe han klarer å gå inn i et normalt forhold/relasjon med en kvinne lenger, etter årevis med knulling og bruk av "hvordan få en dame til å spre beina - teknikker". 

Hva skal det bli av dagens unge gutter? Jeg blir helt matt. 

NEI - ingen damer VIL ha en drittsekk. De vil ha den de TROR du er, før du avslører ditt ekte jeg, som for å si det rett ut er en drittsekk. 

Anonymkode: d7fca...14d

Ja det er forskrudd.For noen er det desverre det eneste de klarer i håp om å rette opp selvtilliten.Og for de aller bitreste føles det sikkert som en stor personlig seier å kjøre på slik. Dette gjelder forøvrig begge kjønn.

Det de ikke forstår er at de lager ris til egen ræv. Den dagen du er 40+ og ute av stand til å inngå eller opprettholde et normalt og forpliktende forhold,mens alle de jevnaldrende kompisene dine er etablert.ja da er det ikke så kult lenger.Da er det bare patetisk.

Anonymkode: 1b0e6...514

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er forskrudd.For noen er det desverre det eneste de klarer i håp om å rette opp selvtilliten.Og for de aller bitreste føles det sikkert som en stor personlig seier å kjøre på slik. Dette gjelder forøvrig begge kjønn.

Det de ikke forstår er at de lager ris til egen ræv. Den dagen du er 40+ og ute av stand til å inngå eller opprettholde et normalt og forpliktende forhold,mens alle de jevnaldrende kompisene dine er etablert.ja da er det ikke så kult lenger.Da er det bare patetisk.

Anonymkode: 1b0e6...514

Du har nok rett, men du forutsetter at alle menn trenger et forpliktende forhold for å være lykkelige. Tror du blander menn med kvinner.

Om kompisene er forpliktet og etablerte, så finner han nye kompiser som ikke er det. Ser ikke problemet altså.

Anonymkode: e374b...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er forskrudd.For noen er det desverre det eneste de klarer i håp om å rette opp selvtilliten.Og for de aller bitreste føles det sikkert som en stor personlig seier å kjøre på slik. Dette gjelder forøvrig begge kjønn.

Det de ikke forstår er at de lager ris til egen ræv. Den dagen du er 40+ og ute av stand til å inngå eller opprettholde et normalt og forpliktende forhold,mens alle de jevnaldrende kompisene dine er etablert.ja da er det ikke så kult lenger.Da er det bare patetisk.

Anonymkode: 1b0e6...514

det er det det handler om - å lære å ta initiativet på riktig måte. 

Det er lett å sitte der som kvinne tror jeg å kritisere det ene og andre. MEN det er ikke alle menn som er like naturlige med kvinnfolk. Så lenge det er opptil oss menn og da ta ansvaret og initiativet hvis det skal bli noe, så er det i mine øyne positivt at man som mann oppsøker måter å få trent seg på.

Det kommer til å bli en smertefull prosess å gå den veien også. Mye prøving, feiling, pinlige situasjoner ...en berg og dalbane med andre ord. "maktbalansen" er jo ofte slik at en som mann føler at man må kvalifiserer seg ovenfor kvinnfolket i den type situasjoner. Noe som er et dødfødt utgangspunkt.

Hvor feil det blir å skrive lange tekstmeldinger med spørsmål kontra hvordan man egentlig skal tekste.
Hvorfor det blir feil å gi henne langt svar når hun svarer kort tilbake. Her kommuniseres det jo hvor liten verdi hun gir deg kontra hvor mye verdi du gir henne (iform av lange meldinger) uten at hun fortjener det. 

Mye nyttig å lære og forstå ...mye lettere å vite hvordan man skal forholde seg til utviklingen enn å bare tvile hele veien.  

Anonymkode: 7e98e...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knirke skrev:

Vel... Hvis dette er tilfelle, så kan vi vel konkludere med at løgnaktige menn og lettlurte kvinner fortjener det de får? 

Har aldri vært borti menn som har forsøkt å lure meg til sengs. Enten har jeg lyst, eller så har jeg ikke. Jeg krever ingen lovnader om kjærlighet for å ha ONS. Ikke trenger jeg blomster eller å bli spandert på heller.

Menn får belønning for å lyve? Og damer får en kjip opplevelse for å la seg bli lurt? 

Jeg er helt enig i at det er dumt å la seg lure. Men man må jo ha tillit til folk også. Man kan ikke bygge en relasjon på mistillit. 

Mannen vil ha ett ligg. En ons. Men kan lyve for å få det. De er villige til å la dama tro han vil gå for et forhold for å få et ligg. Det er mer jakt i dette enn å bare dra med seg en villig dame hjem fra byen. 

Det er ufint. Og også noe mange damer opplever. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
Den 4/24/2016 at 2.44, SunnivaOslo skrev:

Ok så da velger man å gå fra å være "snill og jordnær"mann til å bli et rasdhøl som driver med psykologisk spill?Er det liksom valgalternativene vi har med dere menn??

Nei, det er ikke det. Saken er den at flere menn oppelver å bli valgt bort gang på gang, noe som skaper en god dose negative følelser. Så ses det til virkeligheten hvor det oppfattes at flere av de populære mennene regel rett er drittsekker, og det konkluderes med at man må være mer drittsekk for å tiltrekke seg flere damer. Sannheten er den at attraktive menn tiltrekker seg damer enten om de er drittsekker eller snille. Snille menn som ikke er attraktive, og som i tillegg er kresne når det kommer til damens utseende blir taperne i det hele. Damene som faktisk er interessert i dem vil de ikke ha, og derfor forblir de single. 

Fokuset burde ikke være å bli en drittsekk eller badboy. Hvis man vil øke sjansene sine burde man fokusere på å bli mer attraktiv. 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei vi vil ikke ha en bad boy. Men vi vil ha en mann som har tro på seg selv om som kan ta føring. Vi ser etter en beskytter i våre menn og en beskytter er en som tar føring i tøffe situasjoner. Vi ser etter en som gir oss trygghet og som kan verne oss fra utenforstående farer. 

Anonymkode: 26b1f...ad3

Det er derfor bøker som dette faktisk er bra. Det gir sjenerte og introverte menn muligheten til å lære seg ferdighetene og hva som skal til for å komme noen vei med damer. Det er ikke alle som kan ta føring og som kan gi trygghet. Det er også mange menn som ikke vet at det er de som burde ta føringen.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Minesveiper skrev:

Nei, det er ikke det. Saken er den at flere menn oppelver å bli valgt bort gang på gang, noe som skaper en god dose negative følelser. Så ses det til virkeligheten hvor det oppfattes at flere av de populære mennene regel rett er drittsekker, og det konkluderes med at man må være mer drittsekk for å tiltrekke seg flere damer. Sannheten er den at attraktive menn tiltrekker seg damer enten om de er drittsekker eller snille. Snille menn som ikke er attraktive, og som i tillegg er kresne når det kommer til damens utseende blir taperne i det hele. Damene som faktisk er interessert i dem vil de ikke ha, og derfor forblir de single. 

Fokuset burde ikke være å bli en drittsekk eller badboy. Hvis man vil øke sjansene sine burde man fokusere på å bli mer attraktiv. 

Det er derfor bøker som dette faktisk er bra. Det gir sjenerte og introverte menn muligheten til å lære seg ferdighetene og hva som skal til for å komme noen vei med damer. Det er ikke alle som kan ta føring og som kan gi trygghet. Det er også mange menn som ikke vet at det er de som burde ta føringen.

Jeg håper flere menn leser ditt innlegg. Du kommer med gode svar. Du virker å ha skjønt ting. 

Har aldri sagt man ikke skal lese boka. Jeg har jo ikke lest den selv. Men jeg reagerer på innlegg her i denne tråden, og generelt i dette forumet, der menn sier de har lyst å bli drittsekker for å få sex. Jeg tror kanskje dette kan være en bok de bør lese. Og så håper jeg de har vett på å se etter en større premie enn ett eneste ligg :P 

Anonymkode: 26b1f...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, der er jeg ikke enig i deg. Å være en bror, søster, venn og kjærestemateriale er en helt annen rolle enn når vi er ansatt, bekjent. Disse rollene blander du sammen for å utgjøre et poeng om at vi ikke er oss selv.

Vi er oss selv når vi tenker, mener, føler, hva vi gjør, hva vi ikke sier, hva vi sier, hvordan vi forholder oss til ting, hvordan vi psykisk behandler oss selv og andre.

Når vi er på sjekkern så kaller man det å være seg selv i stedet for å spille et game og spill. Jo mer man blir et spøkelse og et game, jo mindre bånd vil man ha til andre mennesker. 

Anonymkode: 61f63...ed0

Jeg blander ikke rollene. Tvert imot påpeker jeg at de er ulike roller der vi er annerledes alt etter hvilken rolle vi har. Hva vi tenker, mener, føler, osv. avhenger i stor grad av rollen. I kjæresterollen føler en noe annet enn i ansattrollen, f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mening er at jeg heller vil ha en ekte person enn en som er superduper på å sjekke.

Problemet er vel at det er han som er flink til å sjekke er han som tar kontakt med deg, ikke han andre.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minesveiper skrev:

Nei, det er ikke det. Saken er den at flere menn oppelver å bli valgt bort gang på gang, noe som skaper en god dose negative følelser. Så ses det til virkeligheten hvor det oppfattes at flere av de populære mennene regel rett er drittsekker, og det konkluderes med at man må være mer drittsekk for å tiltrekke seg flere damer. Sannheten er den at attraktive menn tiltrekker seg damer enten om de er drittsekker eller snille. Snille menn som ikke er attraktive, og som i tillegg er kresne når det kommer til damens utseende blir taperne i det hele. Damene som faktisk er interessert i dem vil de ikke ha, og derfor forblir de single. 

Fokuset burde ikke være å bli en drittsekk eller badboy. Hvis man vil øke sjansene sine burde man fokusere på å bli mer attraktiv. 

Det er derfor bøker som dette faktisk er bra. Det gir sjenerte og introverte menn muligheten til å lære seg ferdighetene og hva som skal til for å komme noen vei med damer. Det er ikke alle som kan ta føring og som kan gi trygghet. Det er også mange menn som ikke vet at det er de som burde ta føringen.

Nettopp det du skriver med "snille"menn som ikke er attraktive og som ikke tillegg er kresne...DER har du det! Disse mennene synes synd på seg selv men har mulighet for dame,de bare vil ikke ha de damene som "tilbyr"seg også går de etterpå og hevder at INGEN damer.vil ha dem😂 kan dere ikke bare være ærlige da?si det som det er?sannheten er at 100%av mennene vil ha 50%av damene,de resterende damene er ikke verdt dritt under skoene deres engang! Så dere må slutte å lyve og.hevde det er vanskelig for dere mtp dating når "ingen"damer er bra nok for dere.....

Dessuten det er merkelig at menn må understreke at de er såkalt snille,burde ikke det være en selvfølge?skal dere ha medalje for å ikke være voldelige liksom?

Jeg bare håper menn som bruker og kaster kvinner innser at dette er mennesker,mennesker med følelser,mennesker som mister troa på seg selv og kjærligheten. Det er trist å tenke på egentlig😯

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Minesveiper skrev:

Nei, det er ikke det. Saken er den at flere menn oppelver å bli valgt bort gang på gang, noe som skaper en god dose negative følelser. Så ses det til virkeligheten hvor det oppfattes at flere av de populære mennene regel rett er drittsekker, og det konkluderes med at man må være mer drittsekk for å tiltrekke seg flere damer. Sannheten er den at attraktive menn tiltrekker seg damer enten om de er drittsekker eller snille. Snille menn som ikke er attraktive, og som i tillegg er kresne når det kommer til damens utseende blir taperne i det hele. Damene som faktisk er interessert i dem vil de ikke ha, og derfor forblir de single. 

Fokuset burde ikke være å bli en drittsekk eller badboy. Hvis man vil øke sjansene sine burde man fokusere på å bli mer attraktiv. 

Det er derfor bøker som dette faktisk er bra. Det gir sjenerte og introverte menn muligheten til å lære seg ferdighetene og hva som skal til for å komme noen vei med damer. Det er ikke alle som kan ta føring og som kan gi trygghet. Det er også mange menn som ikke vet at det er de som burde ta føringen.

Problemet med alt sjekkestoffet/materiale er at det tiltrekker seg menn som hadde hatt det bedre av å være hos en psykolog eller annen terapaut før de satte ut på en reise i sjekkingens verden. Dessuten så lover mange av guruene at du skal kunne plukke opp supermodeller. Før var den hellige gral å sjekke opp en stripper.

Anonymkode: 9173f...c17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok rett, men du forutsetter at alle menn trenger et forpliktende forhold for å være lykkelige. Tror du blander menn med kvinner.

Om kompisene er forpliktet og etablerte, så finner han nye kompiser som ikke er det. Ser ikke problemet altså.

Anonymkode: e374b...3ff

Regner med du er ganske unge siden du ikke ser problemet. De fleste 40+ menn som er evige playere er ganske ensomme.Å få nye venner i voksen alder er mye vanskeligere enn da man var 20.

Disse 40-åringene kan selvsagt begynne å henge med 25-årige gutter,men de vil uansett fremstå som temmelig patetiske.

Anonymkode: 1b0e6...514

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheiheihei.

Hei.

Hallo.

Vet dere hva? Det kan sies hva hvemsomhelst vil, men "metodene" som han her gutten forteller om, de fungerer jo. Er det noen som tror han lyver? Så hvorfor late som om noe annet er tilfelle? Teori og beregninger er en ting, velprøvd praksis noe helt annet.

Vi har sett det alle sammen. Hvem i klassen på ungdomsskolen er de første til å bli populær hos jentene? De greie skolelysene eller de tøffe guttene? Hvem debuterer først seksuelt? Hvorfor går majoriteten av norske menn rundt og grunner på, hvorfor har han der jævelen dame. Hun er lei seg fordi han flyr rundt med andre mens hun sitter hjemme. Og jeg som er så snill jeg er og blir aleine. - Det der er faktisk en vanlig erfaring.

Har dere vært inne på ssb.no og sammenliknet levekårsstatistikkene: menn som blir fedre og eller lever i forhold, og anslagene for vold i nære relasjoner? Den ene går nedover og nedover, den andre er - tro det eller ei - stabil. Så kan konklusjonen bli at kvinner liker snille menn, når konebankerne er like populære som alltid?

Men hvis kvinner ikke liker å bli bedratt, og ikke liker å bli mishandlet, hva er det egentlig som foregår?

Kvinner "velger" menn de blir tiltrukket av. Slike og slike egenskaper og attributter - det tiltrekker. Og det kan være noe annet enn det hun påstår at hun vil ha. Kjærligheten er designet til å overstyre fornuften. Og der står du. For - hva hjelper det å være verdens flotteste fyr, egentlig, hvis du ikke klarer å få kvinna interessert i begynnelsen? Hvis du ikke sier og gjør det rette, da holder ikke interessen lenge nok til at hun finner ut av at du er den rette. 

Hva er galt med strategien "snill mann" - sånn rent bortsett fra at den ikke virker?

Strategien er uhyre manipulativ. Ikke sant: blomster, middager - alt mulig. Fordi hun skal gi han sex og et forhold som premie. Han gir henne alt, bare ikke seg sjøl. Bare ikke motet til å ta henne med og gjøre ting. Her har hun stått timesvis og dollet seg, og når de møtes: "Nå skal vi gjøre det du vil, hva vil du gjøre? Jeg betaler" - han har ikke en gang tatt seg bryet med å planlegge aktivitet for daten! Men han prøver å kjøpe henne.

Å være tafatt kommer men ingen veg med. Dessverre er det sånn med menn at vi står der med metoder som vi ikke kommer noen veg med, mens andre får hele kaka. Det hadde jo vært bedre om også "skikkelige" menn gjorde noe riktig og ikke overlot hele markedet til "badboysen."

 

Og bare glem det med penger og fame. Det er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse 40-åringene kan selvsagt begynne å henge med 25-årige gutter,men de vil uansett fremstå som temmelig patetiske.

Nei og nei så forferdelig. Tenk å komme overens på tvers av aldre da!

Godt sagt, aldersfascisten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med alt sjekkestoffet/materiale er at det tiltrekker seg menn som hadde hatt det bedre av å være hos en psykolog eller annen terapaut før de satte ut på en reise i sjekkingens verden. Dessuten så lover mange av guruene at du skal kunne plukke opp supermodeller. Før var den hellige gral å sjekke opp en stripper.

Anonymkode: 9173f...c17

Det er jeg faktisk ikke enig i. Psykologer og teraputer vet i utgangspunktet lite om hvilken adferd som trigger attraksjon hos mennesker da det ikke er deres felt. De har lite praktisk erfaring med å sjekke sammenlignet med en som har jobbet med dette,  og de har heller ikke studert sjekking like intensivt. Det psykologer kan hjelpe med er ideer om hvordan man opprettholder et godt selvbilde og hvordan man skal bygge selvtillit. Dog, dette er allerede integrert i de aller fleste sjekkeskoler fordi man vet at dette er en av nøklene til suksee. Dessuten så bygger man fort opp selvtilliten når man gjør seg noen positive erfaringer. Problemet med en psykolog er at de ikke kan hjelpe deg med de sosiale dynamikkene og hvordan de fungerer. Dvs hvordan du skal handle i gitte situasjoner. Det er ikke deres felt. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...