Gå til innhold

Han avslører sjekketriksene: Slik får de jenter på kroken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel så enkelt som at mange vil ha det de ikke kan få, og tror det de kan få lett ikke er like bra. Denne fyren i atikkelen er ikke spesielt kjekk, men helt vanlig utseendemessig. Så jeg skjønner at han ikke var veldig populær i utgangspunktet. Mens når han begynte å spille "hard to get" var det noen damer som trodde at dette var en spesiell fyr. Jeg synes slike damer er enkle, og er glad jeg ikke selv faller for slike teknikker. Men det kan jo være morsomt å observere slike mekanismer.

Anonymkode: c76f8...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelte menn lærer å dra damer med sjekkebøker, enkelte damer lærer å sjekke menn via cosmopolitan. Intet nytt under solen

Anonymkode: e0871...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel så enkelt som at mange vil ha det de ikke kan få, og tror det de kan få lett ikke er like bra. Denne fyren i atikkelen er ikke spesielt kjekk, men helt vanlig utseendemessig. Så jeg skjønner at han ikke var veldig populær i utgangspunktet. Mens når han begynte å spille "hard to get" var det noen damer som trodde at dette var en spesiell fyr. Jeg synes slike damer er enkle, og er glad jeg ikke selv faller for slike teknikker. Men det kan jo være morsomt å observere slike mekanismer.

Anonymkode: c76f8...883

Det som beskrives her er helt vanlig Mystery method som var populær på tidlig 2000-tallet. Det har ikke noe med sjekketriks å gjøre. Det handler om at personer leser sjekkestoff som gjør de går mer ut (sitter ikke bare i kjelleren og spiller), dusjer/kler seg bedre og møter faktisk damer ute som andre normale menn. Problemet er jo at disse sjekkemetodene lover at enhver mann skal kunne treffe og date en Sports Illustrated modell. Noe som gjør at de fleste mennene skaper seg noen helt uoppnåelige mål.

 

 

Anonymkode: 9173f...c17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som beskrives her er helt vanlig Mystery method som var populær på tidlig 2000-tallet. Det har ikke noe med sjekketriks å gjøre. Det handler om at personer leser sjekkestoff som gjør de går mer ut (sitter ikke bare i kjelleren og spiller), dusjer/kler seg bedre og møter faktisk damer ute som andre normale menn. Problemet er jo at disse sjekkemetodene lover at enhver mann skal kunne treffe og date en Sports Illustrated modell. Noe som gjør at de fleste mennene skaper seg noen helt uoppnåelige mål.

 

 

Anonymkode: 9173f...c17

Om jeg husker rett så var vel mystery methid ganske algoritmebasert. Type: slik skal du åpne, så skal du gjøre sånn og slik, kalibrer verdi med DHV eller DLV alt etter som hva situasjonen krever, bygg komfort med gitte teknikker eller historier så close på en eller annen måte. Alt ispedd litt cocky/funny eller evt. negging og noen hypnoseteknikker fra Ross Jeffries om du ville være skikkelig klein.

Slik det beskrives i namdalsavisa så høres dette mer ut som denne 'naturlig game' vinklingen som har vært populær i det siste tiåret. Denne går sånn ca ut på det du beskriver her.

Anonymkode: e0871...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig.

Mange misforstår og tror kvinner går etter "bad guys".

Det verste en mann kan gjøre mot en kvinne er ikke å banke henne, voldta henne, kontrollere henne, være utro og lignende. Det verste en mann kan gjøre mot en kvinne er å kjede henne.

En "snill mann" er egentlig bare et annet ord for en kjedelig mann. Damer velger først og fremst bort kjedelige menn, mer enn at de aktivt går etter "bad guys".

Anonymkode: a1dd7...370

Jeg hadde ikke tenkt å være anonym på denne, men kom ani knappen. 

Du har nok et lite poeng, men samtidig så må en også forstå at mange kvinner vet ikke hvordan de skal eskalere og ta en relasjon fremover. Når gutten mangler selvtillit og er usikker tror de ofte at han ikke er interessert. Det var defor jentene som likte meg ikke gjorde noe. De visste ikke hva de skulle gjøre, og de visste heller ikke om jeg var interessert i dem. Det hele ble en suppe med usikkerhet fra begge parter hvor det til slutt rant ut i ingenting :P Heldigvis for kvinnene ligger intiativ byrden hos menn, og på et eller annet tidspunkt møtte kvinnene som likte meg menn som kunne eskalerte relasjonen for dem. Sant, de kommer billigere unna fordi de ikke trenger å lære seg den ferdigheten. En veldig normal adferd hos kvinner er at de gjør seg tilgjengelige for mannen de liker. Så er det opp til mannen å handle på det. Handler han ikke på det mister han damen til en konkurrent som vet hvordan han skal gå fram. 

Flere av mennene er ikke "kjedelige", de bare vet ikke hvordan de skal eskalere relasjonen fordi de mangler erfaring og fordi de er usikre. Kvinner blir usikre på menn som er usikre, noe som kanskje er hoved grunnen til at kvinner foretrekker menn som er selvsikre. Samtidig foretrekker de menn som kan lese situasjonen og henne. Sykt irriterende for en kvinne når mannen misforstår totalt hva hun vil fordi han ikke er sosialt kompetent.

 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg husker rett så var vel mystery methid ganske algoritmebasert. Type: slik skal du åpne, så skal du gjøre sånn og slik, kalibrer verdi med DHV eller DLV alt etter som hva situasjonen krever, bygg komfort med gitte teknikker eller historier så close på en eller annen måte. Alt ispedd litt cocky/funny eller evt. negging og noen hypnoseteknikker fra Ross Jeffries om du ville være skikkelig klein.

Slik det beskrives i namdalsavisa så høres dette mer ut som denne 'naturlig game' vinklingen som har vært populær i det siste tiåret. Denne går sånn ca ut på det du beskriver her.

Anonymkode: e0871...205

Det er ikke alle som er helt oppdatert på sjekkematerialet nei :P Jeg har en bachelorgrad i et fag som har med adferd å gjøre og har alltid vært interessert i kjønnsdynamikken mellom menn og kvinner. Mystery-method er i stor grad bygget på ideer rundt evolusjonsbiologi. Teorier om survival og reproduksjon. Tror han hadde utdanning innen biologi, men husker ikke helt.

I dag er vel alt mer konsept basert. Teknikker og rutiner er utgått på dato. Jeg synes det er fint jeg at materiale ligger der ute. For de som er sjenerte og ikke vet hvordan de skal gå fram kan det være et godt vertøy til å bygge opp sine egne sosiale ferdigheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg hadde ikke tenkt å være anonym på denne, men kom ani knappen. 

Du har nok et lite poeng, men samtidig så må en også forstå at mange kvinner vet ikke hvordan de skal eskalere og ta en relasjon fremover. Når gutten mangler selvtillit og er usikker tror de ofte at han ikke er interessert. Det var defor jentene som likte meg ikke gjorde noe. De visste ikke hva de skulle gjøre, og de visste heller ikke om jeg var interessert i dem. Det hele ble en suppe med usikkerhet fra begge parter hvor det til slutt rant ut i ingenting :P Heldigvis for kvinnene ligger intiativ byrden hos menn, og på et eller annet tidspunkt møtte kvinnene som likte meg menn som kunne eskalerte relasjonen for dem. Sant, de kommer billigere unna fordi de ikke trenger å lære seg den ferdigheten. En veldig normal adferd hos kvinner er at de gjør seg tilgjengelige for mannen de liker. Så er det opp til mannen å handle på det. Handler han ikke på det mister han damen til en konkurrent som vet hvordan han skal gå fram. 

Flere av mennene er ikke "kjedelige", de bare vet ikke eskalere de skal eskalere relasjonen fordi de mangler erfaring og fordi de er usikre. Kvinner blir usikre på menn som er usikre, noe som kanskje er hoved grunnen til at kvinner foretrekker menn som er selvsikre. Samtidig foretrekker de menn som kan lese situasjonen og henne. Sykt irriterende for en kvinne når mannen misforstår totalt hva hun vil fordi han ikke er sosialt kompetent.

 

Dette innlegget fortjener en pris. Du satt gode ord på akkurat det jeg føler, og sikkert mange andre menn. Ingenting er gratis for oss menn. Derfor er også dating, og det å komme på date, mer arbeid for en mann.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minesveiper skrev:

Det er ikke alle som er helt oppdatert på sjekkematerialet nei :P Jeg har en bachelorgrad i et fag som har med adferd å gjøre og har alltid vært interessert i kjønnsdynamikken mellom menn og kvinner. Mystery-method er i stor grad bygget på ideer rundt evolusjonsbiologi. Teorier om survival og reproduksjon. Tror han hadde utdanning innen biologi, men husker ikke helt.

I dag er vel alt mer konsept basert. Teknikker og rutiner er utgått på dato. Jeg synes det er fint jeg at materiale ligger der ute. For de som er sjenerte og ikke vet hvordan de skal gå fram kan det være et godt vertøy til å bygge opp sine egne sosiale ferdigheter. 

Avatar, neg, m.m er tatt rett ut fra Mystery og gamle Masf. I dag har du litt mer forgreininger Roosh V red pill, RSD "bro culture", Gode Vibber (norsk vri på tingene) eller andre rene mystery kloner Alle bruker en form for rutiner eller teknikker. Den beste nturlige playeren forteller den samme historien om den gangen han var på guttetur i Himalaya. Han bruker samme øyekontakt og slye smil til dame etter dame.

Det som er litt snodig er at Norge var et av landene som hadde en ganske sterk pick up trend på 2000-tallet i forhold til andre land. Det slo an ganske bra i landet.

 

 

Anonymkode: 9173f...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren jeg har blitt skeptisk til menn. Han skal jobbe hardt for å få min interesse den dag i dag.

Anonymkode: e99c8...491

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er morsomt at enkelte kvinner skriker at dette er juks. Skjønner godt at kvinner vil ha en "ekte" fyr som sjarmerer de i senk, ikke en som måtte lese se til det. Men nå vet dere hvordan det føles for oss menn når vi ser dere uten sminke. Dere jukser minst like mye dere også, men det er plutselig urettferdig når menn har fått verktøy til å øke sin attraktivitet.

Vit at det ikke er noen der ute som skylder dere et forhold, ikke skylder dere noe som helst. Om dere er så dumme at dere ikke klarer skille en "ekte"mann fra en som har lest seg til det, så er det synd for dere. Da får dere slutte å ha med menn å gjøre, om dere føler dere lurt.

Anonymkode: e374b...3ff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Antisosial adferd som å være i kontakt med politiet eller å bruke narkotika er overraskende gode indikatorer på hvor mye sex en mann har. Hvorfor velger kvinner slike menn? Dersom kvinner hadde valgt disse "nice guy"-ene ville ikke strategien hans fungert.

 

Vil egentlig "nice-guy"-ene ha kvinner som går kriminelle og narkotikabrukere? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er morsomt at enkelte kvinner skriker at dette er juks. Skjønner godt at kvinner vil ha en "ekte" fyr som sjarmerer de i senk, ikke en som måtte lese se til det. Men nå vet dere hvordan det føles for oss menn når vi ser dere uten sminke. Dere jukser minst like mye dere også, men det er plutselig urettferdig når menn har fått verktøy til å øke sin attraktivitet.

Vit at det ikke er noen der ute som skylder dere et forhold, ikke skylder dere noe som helst. Om dere er så dumme at dere ikke klarer skille en "ekte"mann fra en som har lest seg til det, så er det synd for dere. Da får dere slutte å ha med menn å gjøre, om dere føler dere lurt.

Anonymkode: e374b...3ff

Vet ikke hva slags jenter du ser rundt om kring, egentlig. Men jeg klarer fint å gjenkjenne jenter med og uten sminke. Så av eb eller annen grunn føler jeg at dette er sagt mest for å være frekk og teit, og det tar jeg dessverre for deg ikke til meg. Tror du virkelig ikke at mennesker har litt bedre selvtillit enn som så? ;)

Hvis du har sansen for mennesker som oversminker seg og du ikke kjenner igjen de etterpå, så bør du kanskje forandre på hva du har sansen for og hva du ser rundt deg.

Anonymkode: e99c8...491

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan få dame med hjem, om de er fulle nok

Anonymkode: b5b85...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så imponerende at han har klart å finne ut av hvordan man får jenter som vil ha sex til å ha sex med han. Yey!

(Var det noe mer?)

 

Anonymkode: e99c8...491

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Minesveiper skrev:

For de som er sjenerte og ikke vet hvordan de skal gå fram kan det være et godt vertøy til å bygge opp sine egne sosiale ferdigheter. 

Samtidig sier jo mye seg selv, det går mer på å gidde pluss å faktisk ha potensiale enn å lese seg opp til hvordan man blir mer attraktiv.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hovedmålet til denne gutten er å legge ned mest mulig damer så kan det hende han drar noe på denne måten for en natt i fylla. Men om målet er langvarig forhold så er det sjeldent noen gidder en sånn type. 

Anonymkode: a2173...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så imponerende at han har klart å finne ut av hvordan man får jenter som vil ha sex til å ha sex med han. Yey!

(Var det noe mer?)

 

Anonymkode: e99c8...491

For oss som ikke klarer det så er det ganske imponerende. Han gjorde noe som ikke funket, så forandret han fremgangsmåte og begynte å gjøre noe som ga resultater. Er det virkelig noen her som tror at han hadde vært lykkeligere om han hadde holdt ved de gamle metodene som ikke fungerte? "Får ikke noe langvarig forhold"? Bare tomme spekulasjoner. Han får iallfall sex, noe som er mer enn han fikk før.

Anonymkode: 00260...d64

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mye slikt hjelper. Forstår at mange menn kan få mer draget, men da vet de jo selv hva de bør gjøre? Har selv en bekjent som ikke vet og han vil ikke lære heller. Har sagt ting som rene klær, ikke snakk negativt om kvinner, ikke oppfør deg perverst, osv Alt med eksempler også, men det går fortsatt ikke inn.

På en måte så er det jo bra han er seg selv, men jeg tror ikke han forstår hvor negativt man blir oppfattet om man snakker negativt om kvinner uavhengig av om han mener at de negative kommentarene stemmer.  

 

Anonymkode: cd7c5...d78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren har helt rett. Jeg som mann har selv bemerket meg at det er mye enklere å få kvinnfolk til sengs ved å oppføre seg som en bad slask. Faktum er at kvinner flest tenner på bad guys, og det er faktisk grunnen til at flere menn begynner å anse mange kvinner som fritt vilt, altså produkter som kan gjenbrukes til deres nytelse. Kvinner som faktisk gir de snille og ydmyke gutta en sjanse, bør takke sine medsøstre for hvorfor menn flest oppfører seg som rene douchebags på byen. Dere har skylden

Anonymkode: 7c82c...50b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...