Gå til innhold

Han avslører sjekketriksene: Slik får de jenter på kroken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

VG+ har en artikkel om en fyr (Steffen Furberg) som med boken "Kunsten med spillet" "deler egne og andre sjekkeartisters metoder og opplevelser med å sjekke jenter". 

Quote:

"Jeg var den snille typen, som gjorde alt jeg hadde lært man skulle gjøre. Være høflig, kjøpe blomster og spandere. Men jeg endte opp med å bli sett på som en hyggelig person uten tiltrekningskraft". 

Eh, javel ja. Så da bestemte du deg for å bli en falsk person hvis mål er å legge ned flest mulig damer, for å booste egen selvtilitt, fordi hele din verdi ligger i hvor mange damer du klarer å nedlegge og hvor raskt du får dem til sengs? NEWSFLASH: Hvis ingen av damene du var snill med falt for deg, så betyr ikke det at det er noe galt med deg! Det betyr bare at du ikke hadde møtt den rette! 

Jeg kjente jeg ble litt uvel av å lese artikkelen, ikke det at det står noe nytt der, for disse "hemmelige" triksene har jo vært i bruk lenge.

Jeg bare forstår ikke helt - her har vi altså en fyr som i utgangspunktet var snill og grei, som tydeligvis har endt opp med å bli en rundbrenner som legger ned damer i ett kjør, som går inn for å få en dame "hekta" ved bruk av ulike psykologiske teknikker, for så å avvise henne. (For jo, det er jo faktisk det som skjer). 

Er det bare meg som føler at det er noe sykt over denne måten å behandle andre mennesker på? En ting er å møte en dame på byen og ende opp med en ONS, en annen ting er å bevisst kjøre på med en hel haug med planlagte teknikker med det målet å få dama til å falle for deg, for så å ha sex med deg, for at du skal føle deg attraktiv og som en fyr som har draget på damene. 

Før noen spør - ja, jeg har selv vært borti en slik type. Jeg har heldigvis lært leksa og har i ettertid klart å le av det hele, men det var jo først etter månedvis med helvete, har også sagt tydelig til han hva jeg syntes og sagt at jeg syntes synd på han på en måte, fordi han er jo et vrak følelsesmessig og jeg tror neppe han klarer å gå inn i et normalt forhold/relasjon med en kvinne lenger, etter årevis med knulling og bruk av "hvordan få en dame til å spre beina - teknikker". 

Hva skal det bli av dagens unge gutter? Jeg blir helt matt. 

NEI - ingen damer VIL ha en drittsekk. De vil ha den de TROR du er, før du avslører ditt ekte jeg, som for å si det rett ut er en drittsekk. 

Anonymkode: d7fca...14d

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kvalm:
Nei, du er ikke den eneste som  føler at det er noe sykt over den måten å behandle andre mennesker på. Sier mye om han og likesinnende som person.

Anonymkode: 58ef4...818

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver dette innlegget fra en kvinnes perspektiv. Empati er evnen til å sette seg inn i andres situasjon. Du antar at årsaken til at han prøvde å imponere kvinner var at han ønsket et forhold, sannheten er vel heller at han var ute etter sex. Et forhold ville vært et kompromiss for å få tilgang til sex. 

Når han innså at "nice guy" ikke fungerte og at antisosial adferd er tiltrekkende hos damer, endret han sin strategi for å oppnå målet sitt. Det har blitt hevdet at definisjonen på galskap er å gjøre det samme og forvente et annet resultat. Hva i allverden er "den rette"? Hvis den rette er noen som jeg må kjøpe med gaver for å få kjærlighet og nærhet håper jeg virkelig at jeg aldri finner den rette.

Antisosial adferd som å være i kontakt med politiet eller å bruke narkotika er overraskende gode indikatorer på hvor mye sex en mann har. Hvorfor velger kvinner slike menn? Dersom kvinner hadde valgt disse "nice guy"-ene ville ikke strategien hans fungert.

Som noen så godt spurte en gang: Hvorfor kjøpe kua når du kan få melken gratis? Mange menn ønsker ikke barn, og stoler ikke på kvinner. Spesielt ikke slike som han, fordi han har lugget med mange som er i forhold, og han ser hvor lett de kaster bort tilliten til sin partner. Derfor får han støtte og råd fra sine mannlige venner og sex fra kvinnene, og holder de en armlengde unna sine finanser og livsførsel. Det må da være den optimale løsningen?

Jeg ser ikke helt fordelen med et forhold når man har god inntekt, med mindre hun leier hos meg, men da er det pengene som er det viktige. Jeg kan ikke se hvordan en kjæreste er bedre enn fire fuck friends. Hvis man ikke vil ha barn, og det haster jo ikke å få barn, jeg kan få barn når jeg er femti, hva er da poenget med et forhold? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Du skriver dette innlegget fra en kvinnes perspektiv. Empati er evnen til å sette seg inn i andres situasjon. Du antar at årsaken til at han prøvde å imponere kvinner var at han ønsket et forhold, sannheten er vel heller at han var ute etter sex. Et forhold ville vært et kompromiss for å få tilgang til sex. 

Når han innså at "nice guy" ikke fungerte og at antisosial adferd er tiltrekkende hos damer, endret han sin strategi for å oppnå målet sitt. Det har blitt hevdet at definisjonen på galskap er å gjøre det samme og forvente et annet resultat. Hva i allverden er "den rette"? Hvis den rette er noen som jeg må kjøpe med gaver for å få kjærlighet og nærhet håper jeg virkelig at jeg aldri finner den rette.

Antisosial adferd som å være i kontakt med politiet eller å bruke narkotika er overraskende gode indikatorer på hvor mye sex en mann har. Hvorfor velger kvinner slike menn? Dersom kvinner hadde valgt disse "nice guy"-ene ville ikke strategien hans fungert.

Som noen så godt spurte en gang: Hvorfor kjøpe kua når du kan få melken gratis? Mange menn ønsker ikke barn, og stoler ikke på kvinner. Spesielt ikke slike som han, fordi han har lugget med mange som er i forhold, og han ser hvor lett de kaster bort tilliten til sin partner. Derfor får han støtte og råd fra sine mannlige venner og sex fra kvinnene, og holder de en armlengde unna sine finanser og livsførsel. Det må da være den optimale løsningen?

Jeg ser ikke helt fordelen med et forhold når man har god inntekt, med mindre hun leier hos meg, men da er det pengene som er det viktige. Jeg kan ikke se hvordan en kjæreste er bedre enn fire fuck friends. Hvis man ikke vil ha barn, og det haster jo ikke å få barn, jeg kan få barn når jeg er femti, hva er da poenget med et forhold? 

Herregud da! Når skal dere lære dere at kvinner ikke velger en type menn??

Og den fantastiske logikken deres også. Fordi dere er snill med en jente så bør hun like han og hvis hun ikke gjør det så må dere begynne å bruke og behandle andre jenter dårlig fordi dere ble avvist av en helt annen. Mannfolklogikk.
Neste gang jeg smiler til en kjekk mann på gaten og han ikke gjengjelder det, skal jeg bli flyforbanna og begynne såre menn for å få bekreftelse som hevn.

Flott at du ikke ser fordelen med et forhold, men det gjør mange andre. Heldigvis.

Anonymkode: 58ef4...818

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud da! Når skal dere lære dere at kvinner ikke velger en type menn??

Og den fantastiske logikken deres også. Fordi dere er snill med en jente så bør hun like han og hvis hun ikke gjør det så må dere begynne å bruke og behandle andre jenter dårlig fordi dere ble avvist av en helt annen. Mannfolklogikk.
Neste gang jeg smiler til en kjekk mann på gaten og han ikke gjengjelder det, skal jeg bli flyforbanna og begynne såre menn for å få bekreftelse som hevn.

Flott at du ikke ser fordelen med et forhold, men det gjør mange andre. Heldigvis.

Anonymkode: 58ef4...818

Det er enkelte personlighetstyper som har langt mer lykke med kvinner enn andre. Kan vi være enig om det?

Jeg synes ikke noen skal like meg fordi jeg er snill, det er en "nice guy" mentalitet. Å sette grenser og å flørte er ikke å behandle noen dårlig, det er noe man burde lært på skolen. Alt for mange menn finner seg i å være i kontrollerende forhold.

Det handler jo ikke om hevn? Ingen blir såret, han er jo ærlig om sine intensjoner og måten han oppfører seg på gjør det jo helt tydelig hva han er ute etter. Da kan du velge å finne en som kjøper deg blomster og ting og som vil bytte "snillhet" mot sex.

Litt på siden, er du i et forhold?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ambivalentReaction skrev:

Det er enkelte personlighetstyper som har langt mer lykke med kvinner enn andre. Kan vi være enig om det?

Jeg synes ikke noen skal like meg fordi jeg er snill, det er en "nice guy" mentalitet. Å sette grenser og å flørte er ikke å behandle noen dårlig, det er noe man burde lært på skolen. Alt for mange menn finner seg i å være i kontrollerende forhold.

Det handler jo ikke om hevn? Ingen blir såret, han er jo ærlig om sine intensjoner og måten han oppfører seg på gjør det jo helt tydelig hva han er ute etter. Da kan du velge å finne en som kjøper deg blomster og ting og som vil bytte "snillhet" mot sex.

Litt på siden, er du i et forhold?

Å legge ned damer i ett kjør og gå inn for å få en dame "hektet" ved bruk av ulike psykologiske teknikker, for så å avvise henne er ikke å være ærlig. Mener du virkelig at en kvinne ikke blir såret av å bli avvist? Jøss.

Altfor mange kvinner finner seg i å være i et kontrollerende forhold også. Ingen bør finne seg i det, uavhengig kjønn.

Anonymkode: 58ef4...818

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Du skriver dette innlegget fra en kvinnes perspektiv. Empati er evnen til å sette seg inn i andres situasjon. Du antar at årsaken til at han prøvde å imponere kvinner var at han ønsket et forhold, sannheten er vel heller at han var ute etter sex. Et forhold ville vært et kompromiss for å få tilgang til sex. 

Når han innså at "nice guy" ikke fungerte og at antisosial adferd er tiltrekkende hos damer, endret han sin strategi for å oppnå målet sitt. Det har blitt hevdet at definisjonen på galskap er å gjøre det samme og forvente et annet resultat. Hva i allverden er "den rette"? Hvis den rette er noen som jeg må kjøpe med gaver for å få kjærlighet og nærhet håper jeg virkelig at jeg aldri finner den rette.

Antisosial adferd som å være i kontakt med politiet eller å bruke narkotika er overraskende gode indikatorer på hvor mye sex en mann har. Hvorfor velger kvinner slike menn? Dersom kvinner hadde valgt disse "nice guy"-ene ville ikke strategien hans fungert.

Som noen så godt spurte en gang: Hvorfor kjøpe kua når du kan få melken gratis? Mange menn ønsker ikke barn, og stoler ikke på kvinner. Spesielt ikke slike som han, fordi han har lugget med mange som er i forhold, og han ser hvor lett de kaster bort tilliten til sin partner. Derfor får han støtte og råd fra sine mannlige venner og sex fra kvinnene, og holder de en armlengde unna sine finanser og livsførsel. Det må da være den optimale løsningen?

Jeg ser ikke helt fordelen med et forhold når man har god inntekt, med mindre hun leier hos meg, men da er det pengene som er det viktige. Jeg kan ikke se hvordan en kjæreste er bedre enn fire fuck friends. Hvis man ikke vil ha barn, og det haster jo ikke å få barn, jeg kan få barn når jeg er femti, hva er da poenget med et forhold? 

"Det som står i boka fungerer. Jeg har en kjæreste, forteller han og smiler. "
Ikke nok med det. Han er til og med pappa!! Der forsvant den teorien din.
http://www.namdalsavisa.no/nyhet/les-steffens-sjekketriks/s/1-75-7506889
https://www.facebook.com/steffen.furberg?fref=ts

 

Anonymkode: 58ef4...818

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Det som står i boka fungerer. Jeg har en kjæreste, forteller han og smiler. "
Ikke nok med det. Han er til og med pappa!! Der forsvant den teorien din.
http://www.namdalsavisa.no/nyhet/les-steffens-sjekketriks/s/1-75-7506889
https://www.facebook.com/steffen.furberg?fref=ts

Anonymkode: 58ef4...818

Da skjønner jeg ikke helt hvorfor TS maser om at han ikke finner den rette og slikt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Da skjønner jeg ikke helt hvorfor TS maser om at han ikke finner den rette og slikt. 

Av samme grunn som at du snakker om "hvorfor kjøpe kua når du kan få melken gratis?" og at mange menn ikke ønsker barn  og ikke stoler på kvinner. Spesielt slike som han.

Uansett er å bruke, lyve og behandle folk som dritt dårlig stil enten du er mann eller kvinne. Driver du å manipulerer folk for å skaffe deg et knull mens du gir inntrykk av at du ønsker noe mer er du en drittsekk. Ferdig. Punktum.

Anonymkode: 58ef4...818

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg var den snille typen, som gjorde alt jeg hadde lært man skulle gjøre. Være høflig, kjøpe blomster og spandere. Men jeg endte opp med å bli sett på som en hyggelig person uten tiltrekningskraft". 

Anonymkode: d7fca...14d

Han er kjedelig. Det er problemet hans. Så nå driver han med skuespill og så klart kan jo ikke det føre til noe annet enn ligg etter ligg. For det blir nært umulig å opprettholde skuespillet i et forhold. En drittsekk kan skjule at han er drittsekk. En kjedelig person blir avslørt med en gang.

Noe jeg aldri har skjønt med overfladisk sjekking og da spesielt sjekking på byen, er hvorfor kvinner(og menn for den saksskyld) tror det skal bli noe seriøst ut av det? Slik jeg ser det er en kjæreste en venn og med mindre du og de du ser etter er sykt generisk "fyll, henge med venner" så kan du ikke bare gå opp til noen og tro at dette blir vellykket.
Går jeg opp til en tilfeldig mann på gata og spør om vi skal være venner så blir det jo i de fleste tilfeller total kræsj. Du kan øke sjansene så klart hvis du er en generisk "fyll og fotball" mann, men det er jo fremdeles lotto.
Så hvorfor skal det liksom fungere når en mann sjekker opp en kvinne? Hadde jeg sjekket opp tilfeldige damer på byen så kan jeg garantere at i nært samtlige tilfeller så hadde de kun endt opp som et knull om jeg tok det så langt. 

Så her starter jo problemet for kvinner. Mannen sjekker de opp på byen, bruker tid på henne og finner ut at nei hun er kjedelig. Men nå har han jo brukt så mye tid på henne så han kan like gjerne prøve å få sex ut av det. Ja, kanskje han er en drittsekk, men det er jo egentlig helt utrolig at kvinnen trodde at ja denne mannen sjekket meg opp på byen, så dette blir det forhold av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som må ty til denne type teknikker høres kjedelige ut. Klarer de ikke å være interessante eller tiltrekkende i egenskap av å være seg selv? Det må være kjipt det. Til deg som mener fire FF er bedre en kjæreste. Du har bare ikke møtt noen du synes er skikkelig interessante ennå. Hvis du har et fullt utviklet følelsesspekter vil det skje etterhvert. 

Anonymkode: bec14...af1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker... Være drittsekk og jentene blir sjarmert.. selverfart. Aldri dratt mer damer en når jeg gikk inn for og være drittsekk. Tragisk mtp at dem falt for meg og jeg spilte skuespill. 

 

 

Anonymkode: 98a48...029

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet til denne mannen, enten det bare var sex eller håp om mer, er vel det samme om han så brukte teknikken "være høflig, kjøpe blomster og spandere" eller noen mer interessante og virkningsfulle teknikker fra PUA-miljøer? 

Jeg ser ikke helt den store forskjellen på om en fyr kjøper en blomst til meg for å få pult, eller drar noen linjer fra The Game for å oppnå det samme. Det første gjør han ikke automatisk til en nice guy, akkurat som det siste ikke automatisk gjør han til en bad guy.

Synes mye av PUA-teknikker bare er selvsagte greier som de som er gode på å sjekke har inne fra før, imens andre må lese seg til det. Det er ikke så mye mer uærlig enn diverse nice guy-teknikker, det eneste som ble problematisert en del da dette faktisk var en nyhet for mange år siden er at noen såkalte sjekkeartister blir avhengige av å nedlegge nye kvinner hele tiden, og utvikler et elendig forhold til sex og kvinner. Alle som har lest sin andel biografier om rockeband vet jo hvor til helvete det kan gå med kvinnesynet om menn får uendelig tilgang på mus.

Dette luksusproblemet er nok få forunt da, de fleste oppnår bare å bli to hakk mer interessante enn de var da de trodde det å spandere en drink var alt som skulle til.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, ambivalentReaction skrev:

 

Jeg ser ikke helt fordelen med et forhold når man har god inntekt, med mindre hun leier hos meg, men da er det pengene som er det viktige. Jeg kan ikke se hvordan en kjæreste er bedre enn fire fuck friends. Hvis man ikke vil ha barn, og det haster jo ikke å få barn, jeg kan få barn når jeg er femti, hva er da poenget med et forhold? 

Stakkars deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det funker... Være drittsekk og jentene blir sjarmert.. selverfart. Aldri dratt mer damer en når jeg gikk inn for og være drittsekk. Tragisk mtp at dem falt for meg og jeg spilte skuespill. 

 

 

Anonymkode: 98a48...029

Man kan dikte opp hva som helst som anonym på et forum. :ler:

Anonymkode: 881d4...abc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan dikte opp hva som helst som anonym på et forum. :ler:

Anonymkode: 881d4...abc

Haha :laugh:

Anonymkode: d66cb...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle tro at kvinner hadde nok selvinnsikt og kunne ta ansvar for seg selv på markedet. Når kvinner går etter kjekke og attraktive playere så sikter de jo for høyt. De kan ikke tilby noe mer enn sex og derfor ønsker ikke disse playerene å bli værende.

Endret av Lee Jones
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

For å dele mine personlige erfaringer:

Min personlighet har forandret seg i løpet av mitt unge liv, og hvor mye oppmerksomhet jeg får fra det motsatte kjønn har ikke hatt noe med personligheten å gjøre i det hele tatt. Det er hvor bra jeg ser ut på den enkelte dag som avgjør. Akkurat nå ser jeg veldig bra ut, så hvis jeg bytter ut av lørdags-dasse klærne med et bevisst antrekk så havner jeg på 10'ern. Da jeg var i byen (ikke på byen) her om dagen, så ble jeg til og med stoppa på gata av ei dame.

 

EDIT: For odens skyld er ikke dette inlegget for å sutre over at "damer kun bryr seg om utseende". Hvis det er noen som er skyldige i det er fortsatt oss menn.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

VG+ har en artikkel om en fyr (Steffen Furberg) som med boken "Kunsten med spillet" "deler egne og andre sjekkeartisters metoder og opplevelser med å sjekke jenter". 

Quote:

"Jeg var den snille typen, som gjorde alt jeg hadde lært man skulle gjøre. Være høflig, kjøpe blomster og spandere. Men jeg endte opp med å bli sett på som en hyggelig person uten tiltrekningskraft". 

 Hvis ingen av damene du var snill med falt for deg, så betyr ikke det at det er noe galt med deg! Det betyr bare at du ikke hadde møtt den rette! 

Anonymkode: d7fca...14d

Det betyr egentlig at man ikke er attraktiv, enten om det er fordi man mangler utseende og eller fordi man ikke vet hvordan man skaper seksuell spenning med det motsatte kjønn. Har man gjort det samme i 10-15 år og det ikke har funket så er det adferden det er noe gale med. Den rette har man nok møtt, men hun var ikke interessert i deg. 

Jeg bare forstår ikke helt - her har vi altså en fyr som i utgangspunktet var snill og grei, som tydeligvis har endt opp med å bli en rundbrenner som legger ned damer i ett kjør, som går inn for å få en dame "hekta" ved bruk av ulike psykologiske teknikker, for så å avvise henne. (For jo, det er jo faktisk det som skjer). 

Anonymkode: d7fca...14d

Her har du nok en fyr som ble bitter fordi det å være snill og grei ikke ga han det han ville ha. Så han endret strategi noe som faktisk ga han resultater. I prosessen ødela han muligens seg selv? Vet ikke, har ikke lest boken hans. Det er ikke akkurat nytt at pua-folk ødelegger seg selv. Det bør også sies at flere av de kjente "guruene" helt tydelig har en eller annen diagnose av typen Adhd, Add eller asberger. 

Først og fremst er det greit å vite hvilke type gutter som tiltrekkes mot disse bøkene, og det er åpentbart gutter som ikke gjør det særlig bra med kvinner. Hvorfor gjør en del gutter det dårlig med det motsatte kjønn? Det er fordi de ikke har personligheten og eller utseende som gjør at man lykkes med den kjønnsdynamikken som eksisterer i dag.  Snille, hyggelige, rolige og sjenerte gutter uten erfaring er ikke akkurat det som slår best ann hos kvinner. Jeg vet dette veldig godt fordi jeg selv var sjenert når jeg var yngre. Selv om det var flere jenter som likte meg hjalp ikke det meg når de ikke gjorde noe. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle lede ann og da skjedde det heller ingenting. Kjenner også drøsevis av menn som har opplevd det samme. 

Hva skal det bli av dagens unge gutter? Jeg blir helt matt. 

NEI - ingen damer VIL ha en drittsekk. De vil ha den de TROR du er, før du avslører ditt ekte jeg, som for å si det rett ut er en drittsekk. 

Anonymkode: d7fca...14d

Problemet er vel at man kan bli tiltrukket av drittsekker selv om man egentlig ikke vil være sammen med en. Dersom drittsekken er attraktiv går man fort i fella fordi man vet ikke om vedkommende er en drittsekk før man sitter dypt i det.

Hva skal man gjøre med dagens unge gutter? Vel, man kan faktisk informere de om hva som forventes av dem som menn når de skal oppsøke kvinner. Noen eksempler kan være:

* Ta initiativ,

* Led ann

* Vis respekt

Osv.. 

Anonymkode: 68303...ca9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først og fremst er det greit å vite hvilke type gutter som tiltrekkes mot disse bøkene, og det er åpentbart gutter som ikke gjør det særlig bra med kvinner. Hvorfor gjør en del gutter det dårlig med det motsatte kjønn? Det er fordi de ikke har personligheten og eller utseende som gjør at man lykkes med den kjønnsdynamikken som eksisterer i dag.  Snille, hyggelige, rolige og sjenerte gutter uten erfaring er ikke akkurat det som slår best ann hos kvinner. Jeg vet dette veldig godt fordi jeg selv var sjenert når jeg var yngre. Selv om det var flere jenter som likte meg hjalp ikke det meg når de ikke gjorde noe. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle lede ann og da skjedde det heller ingenting. Kjenner også drøsevis av menn som har opplevd det samme. 

Enig.

Mange misforstår og tror kvinner går etter "bad guys".

Det verste en mann kan gjøre mot en kvinne er ikke å banke henne, voldta henne, kontrollere henne, være utro og lignende. Det verste en mann kan gjøre mot en kvinne er å kjede henne.

En "snill mann" er egentlig bare et annet ord for en kjedelig mann. Damer velger først og fremst bort kjedelige menn, mer enn at de aktivt går etter "bad guys".

Anonymkode: a1dd7...370

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...