Gå til innhold

"Pipelyd" - kontakt med ånder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler folk tror jeg er gal :fnise: TS

Anonymkode: 3868e...aa4

Jeg tror ikke at du er gal.

Hallusinasjoner kan man ha uten at det er alvorlig psykisk sykdom:  bl.a kan hallusinasjoner bli utløst av stress og/ eller angst og/ eller søvnmangel.

Jeg håper at du går til legen og forklarer om dette og får hjelp.

Anonymkode: bb005...34f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler folk tror jeg er gal :fnise: TS

Anonymkode: 3868e...aa4

Hvis det er sånn at det du opplever er tinnitus og/eller hallusinasjoner, så er du i godt selskap. Det er det mange som gjør i løpet av livet, for noen skal det ikke mer enn lite søvn og litt stress til. (Snakker om meg selv, ja.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lå i senga og fikk ikke sove. Tok opp mobilen og inn på KG, og her finner jeg dette!!! Nå får jeg i hvertfall ikke sove:icon_frown:

 

Anonymkode: 2a087...4de

TS her :) sorryyyy :fnise: er sikkert ikke noe, det blåser i kveld så er sikkert bare vinden :) haha

Anonymkode: 3868e...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke at du er gal.

Hallusinasjoner kan man ha uten at det er alvorlig psykisk sykdom:  bl.a kan hallusinasjoner bli utløst av stress og/ eller angst og/ eller søvnmangel.

Jeg håper at du går til legen og forklarer om dette og får hjelp.

Anonymkode: bb005...34f

Ja, er jo midt i eksamenstia så blir mye stress og joffein atm. Håper det er det som er greia :) tenkte bare heg skulle høre om noen hadde opplevd lignende :) ts

Anonymkode: 3868e...aa4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler folk tror jeg er gal :fnise: TS

Anonymkode: 3868e...aa4

Nei, faktisk ikke :) Men jeg tror ikke synske folk er veien å gå. Let etter naturlig forklaring først.. Fysisk evt psykisk.. 

Anonymkode: c3ebd...458

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er jo midt i eksamenstia så blir mye stress og joffein atm. Håper det er det som er greia :) tenkte bare heg skulle høre om noen hadde opplevd lignende :) ts

Anonymkode: 3868e...aa4

Kutte koffein er helt klart lurt. :) Kaffedrikkere ser syner

Endret av Kaida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her :) sorryyyy :fnise: er sikkert ikke noe, det blåser i kveld så er sikkert bare vinden :) haha

Anonymkode: 3868e...aa4

Der har du det ja! :laugh:

 

Neida, hvordan er pipingen? Blir den gradvis høyere sammen med en dunking inne i hodet, eller er det på-og-av-piping? Jeg har begge deler og det kommer når jeg enten er veldig stresset eller veldig avslappet. Uansett er nok dette noe som er greit å få sjekket av lege. Å gå ikke vite er jo heller ikke bra.

Anonymkode: 2a087...4de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der har du det ja! :laugh:

 

Neida, hvordan er pipingen? Blir den gradvis høyere sammen med en dunking inne i hodet, eller er det på-og-av-piping? Jeg har begge deler og det kommer når jeg enten er veldig stresset eller veldig avslappet. Uansett er nok dette noe som er greit å få sjekket av lege. Å gå ikke vite er jo heller ikke bra.

Anonymkode: 2a087...4de

Ts her :) det er mer av-og-på, og den kommer når jeg er helt avslappet :O har du det også sånn? :o

Anonymkode: 3868e...aa4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann TS.
Vil bare understreke at du ikke virker gal som noen kan ha gitt utrykk for at du er. Slik jeg oppfatter dette var du svært tilknyttet de avdøde og det er absolutt mulig å føle på kroppen når noe skjer. Hvorfor aner jeg ikke, men jeg har hørt fra flere at de har skjønt når noe har skjedd, enten det er dødsfall, ulykker, eller en baby som kommer til verden. Når det gjelder denne pipingen så tror jeg ikke det har noen sammenheng med de avdøde. Kanskje du skulle tatt deg en tur til legen for å utelukke at noe er galt. Men etter min mening er det helt normalt å oppleve piping i ørene. Det er irriterende men går fort over.

Det du sier om at du føler noen ser på deg eller er i nærheten kan minne om en sorgreaksjon eller rett og slett savn. Når du tenker på noen du har mistet kan det ofte oppleves som om de er der med deg i det du tenker på de. Dersom du tar tapet av de veldig tungt så kan det kanskje være lurt å oppsøke en god venn eller familie for å bearbeide sorgene og få ut det du har på hjertet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her :) det er mer av-og-på, og den kommer når jeg er helt avslappet :O har du det også sånn? :o

Anonymkode: 3868e...aa4

Min lege (spsialist) sa at det er noe som skjer når man er sliten, og spesielt når ørene er trøtte. Om du feks hører prating hele dagen, eller hører på musikk med ørepropper kan pipingen komme i det støyen eller stresset opphører. Ørene fortsetter å søke etter lyder, og da piper det. Jeg opplever det som ganske intenst men ikke skremmende, og det varer heller ikke så lenge.

Dette er det jeg vet feiler MEG, tror likevel du bør få det sjekket ut.

Anonymkode: 2a087...4de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, April 21, 2016 at 0.58, AnonymBruker skrev:

Det kan jeg ikke skjønne? Det er jo ikke akkurat tinigus det er snakk om? Det er vanskelig å forklare, men tror ikke det er noe legen kan behandle. Kan evt gå til noen som er synsk etc.?

Anonymkode: 3868e...aa4

Tinnitus ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 21.4.2016 at 1.11, visp skrev:

Skal denne personen sitte og forklare dette til en enkel legesjel?

Folk tror tydeligvis at leger er messiaser!

En lege kan i det minste komme med forklaringer på kroppslige ting. "Synske" lurer bare folk opp i stry, og tar godt betalt attpåtil.

Det triste er at når TS poster her inne, har sannsynligvis vedkommende allerede bestemt seg for å gå til noen som er "synske", og vil bare ha KGs aksept og støtte for å hive penger ut vinduet.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...