Gå til innhold

R.I.P Prince :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prince døde i dag og ble 57 år gammel. Hvil i fred :hjerte:

Anonymkode: 8c494...793

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette er forferdelig! Han er...var..en stor kunstner. En som alltid var tro mot seg selv.

Anonymkode: c06df...6c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig trist, det er ingen alder å rusle på. 2016 har vært et brutalt år så langt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en klump i magen da jeg leste dette. Så ufattelig trist :( Han var en stor legende og kommer til å bli husket.   Hvem blir den neste? Nesten alle store musikere er døde. Trist. Rip :dagens-rose:

Anonymkode: 5f2c0...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetrist. :( Fikk sjokk da jeg fikk pushmelding fra Aftenposten på telefonen om at han var død. 57 år er ingen alder. For et brutalt år dette har vært så langt. Hvem blir den neste?  Hvil i fred, Prince :dagens-rose:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil 2016 bli husket i ettertid som året da flere av de største stjernene døde?

Jeg husker Prince som en eksentrisk og sær person, men samtidig en dyktig musiker. Særlig forbinder jeg han med Purple Rain, Rasberry Beret og Kiss, alle låter fra min tenåringstid på 80-tallet.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid trist når noen dør, og jeg skjønner at det er ekstra trist for fansene når en kjendis dør... En forfatter jeg likte døde i fjor og det gikk litt innpå meg... Men må innrømme at jeg blir overasket når jeg ser hvor STOR spalteplass dødsfallene til Bowie og Prince ++ får. At de blir beskrevet som "store kunstnere"...seriøst..? Det er pop/rock musikk vi snakker om. Den simpleste formen for musikk etter rap... Ikke akkurat store klassiske verk som har blitt komponert over tiår og blir endel av verdensarven. Jeg blir rett og slett skuffet når jeg ser at forholdsvis intelligente personer som Erna Solberg sier at de elsker den type musikk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Elizabeth2014 skrev:

Alltid trist når noen dør, og jeg skjønner at det er ekstra trist for fansene når en kjendis dør... En forfatter jeg likte døde i fjor og det gikk litt innpå meg... Men må innrømme at jeg blir overasket når jeg ser hvor STOR spalteplass dødsfallene til Bowie og Prince ++ får. At de blir beskrevet som "store kunstnere"...seriøst..? Det er pop/rock musikk vi snakker om. Den simpleste formen for musikk etter rap... Ikke akkurat store klassiske verk som har blitt komponert over tiår og blir endel av verdensarven. Jeg blir rett og slett skuffet når jeg ser at forholdsvis intelligente personer som Erna Solberg sier at de elsker den type musikk... 

Du får godta at ikke alle har lik musikk smak som deg. Folk er forskjellige. Jeg visste at det ville komme slike kommentarer her. Så typisk. At du faktisk sier du er skuffet over Erna hører på slik musikk, er lavmål. Igjen, godta at folk er forskjellige! 

Anonymkode: 8c494...793

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Elizabeth2014 skrev:

Alltid trist når noen dør, og jeg skjønner at det er ekstra trist for fansene når en kjendis dør... En forfatter jeg likte døde i fjor og det gikk litt innpå meg... Men må innrømme at jeg blir overasket når jeg ser hvor STOR spalteplass dødsfallene til Bowie og Prince ++ får. At de blir beskrevet som "store kunstnere"...seriøst..? Det er pop/rock musikk vi snakker om. Den simpleste formen for musikk etter rap... Ikke akkurat store klassiske verk som har blitt komponert over tiår og blir endel av verdensarven. Jeg blir rett og slett skuffet når jeg ser at forholdsvis intelligente personer som Erna Solberg sier at de elsker den type musikk... 

Stakkars deg som ikke vet å sette pris på god musikk... 

Hadde du forventet at Erna kun hører på Beethoven og annen klassisk musikk eller???

Endret av Salka
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.4.2016 at 11.50, Elizabeth2014 skrev:

Alltid trist når noen dør, og jeg skjønner at det er ekstra trist for fansene når en kjendis dør... En forfatter jeg likte døde i fjor og det gikk litt innpå meg... Men må innrømme at jeg blir overasket når jeg ser hvor STOR spalteplass dødsfallene til Bowie og Prince ++ får. At de blir beskrevet som "store kunstnere"...seriøst..? Det er pop/rock musikk vi snakker om. Den simpleste formen for musikk etter rap... Ikke akkurat store klassiske verk som har blitt komponert over tiår og blir endel av verdensarven. Jeg blir rett og slett skuffet når jeg ser at forholdsvis intelligente personer som Erna Solberg sier at de elsker den type musikk... 

Seriøst, simpel musikk? Greit du ikke liker den type musikk, men blir for dumt å kalle det for simpel musikk. Du har jo ikke greie på musikk. Sorry!

Hvil i fred kjære Prince :dagens-rose::trist:

Anonymkode: 38a9e...cda

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

AIDS er en grusom sykdom. Anonymkode: bfcad...269

Hva mener du i denne sammenhengen? Hadde han det? 

Anonymkode: 8e076...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...