Gå til innhold

Elev banket opp på vgs i Trondheim. Fikk hjernerystelse og knekt nese.


sterk88

Anbefalte innlegg

11 timer siden, sterk88 skrev:

http://www.nrk.no/trondelag/slasskamp-pa-charlottenlund-videregaende-skole_-elev-lokket-med-i-garderobe-og-banket-til-blods-1.12910793

Hele hendelsen ble filma og spredt i sosial medier.

 

Er det kvinneskolen som er skyld i dette? At bråkmakere rett og slett vokser opp uten konsekvenser og føler noen respekt for kvinnelige lærere, og kvinnelige lærere og pedagoger som nekter å vise noe handlekraft mot bårkmakere på skolen? 

Det var nok mye juling å få før i tida også, når menn var fremtredende som lærere i skolen. I tillegg utøvde voksne vold mot barn i mye større grad, og dette bidro nok sikkert til at barn lærte at problemer fint kunne løses med vold. I dag er det heldigvis ikke slik, men dessverre vil det alltid finnes noen som av ulike grunner utøver vold. Det jeg vil spørre deg, er hva slags handlekraft du tenker at vi "kvinnelige lærere og pedagoger" skal vise, som "vi" ikke viser i dag? Jeg kan informere deg om at denne typen "handlekraft" må skje innenfor det lovverket vi må forholde oss til. Jeg kan også opplyse om at ingen nekter dere som er menn å jobbe i skolen. Det er bare å ta lærerutdanning, dere er hjertelig velkomne. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Klopp skrev:

For noen drittunger. Hvorfor får ikke sånne idioter pryl i oppveksten sin? For de er foreldrenes gullunger og må få gjøre hva pokker de vil. Hvorfor gjør ikke lærerne på skolen mer? For de tørr ikke. De er redd egne elever. Håper folk finner ut hvem de er og gir de en skikkelig lærepenge. Så de får se hvor store tapere de er.

Ta en titt på voldsmenn som sitter i fengsel. Veldig mange av disse fikk pryl da de var barn. Vold avler vold. Selvfølgelig vil en lærer bli redd om en stor og sterk elev er voldelig. En slåsskamp mellom småunger er ikke et problem å bryte opp, men store gutter/menn som slåss, det er en politioppgave. Lærerens oppgave er ikke å være politi eller vekter, det er å være lærer. 

Anonymkode: 2cf35...f6e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var gjerningsmannen ikke etnisk norsk og hadde en håndfull lignende saker på seg fra før. Visstnok var flesteparten i denne "gjengen" ikke etnisk norske, og det fremstår som om de ville ha kontroll på en fyr og fikk han ned dit for å ta han for noe.

https://document.no/2016/04/21/politiet-radet-skolen-a-folge-ekstra-godt/

Usensurert video i kommentarfeltet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror ikke jeg dette er en kvinnegreie, mer at lærere både menn og kvinner er så slappe i klypa. Jeg f.eks er kvinne, hadde jeg vært rektor ved en  vgs hadde jeg glatt utvist banditter permanent. Altså før for mindre enn denne episoden.

Endret av ViljaH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev at dette sikkert var utlendinger og jeg hadde rett. 

Anonymkode: f984b...a4f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev at dette sikkert var utlendinger og jeg hadde rett.

Selvsagt, man så jo det på videoen. Det er imidlertid slik at det bare er lov til å nevne hudfarge når det er nordmenn som har banket innvandrere.

Anonymkode: 0ccdf...707

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, herzeleid skrev:

Nå var gjerningsmannen ikke etnisk norsk og hadde en håndfull lignende saker på seg fra før. Visstnok var flesteparten i denne "gjengen" ikke etnisk norske, og det fremstår som om de ville ha kontroll på en fyr og fikk han ned dit for å ta han for noe.

https://document.no/2016/04/21/politiet-radet-skolen-a-folge-ekstra-godt/

Usensurert video i kommentarfeltet. 

Takk for filmen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dette dere ønsker for barna deres? I denne filmen ser dere en norsk gutt bli slått til blods på skolen! Dette skjedde i Trondheim! 

Hvor mye mer av dette kommer det til å bli?! 

https://www.frieord.no/eksklusivt/norsk-skoleelev-slatt-blods-utlendinger-pa-skole-trondheim/

 

Anonymkode: ec7bc...77f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er sjokkert over at utlenninger står bak :ironi:

Anonymkode: 8a3f6...910

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg er sjokkert over at utlenninger står bak :ironi:

Anonymkode: 8a3f6...910

*utlendinger

Anonymkode: 8a3f6...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke ta det i denne tråden: 

 

Anonymkode: 454a9...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anektdotiske bevis er jo som kjent ren vitenskap. Skikkelig smarting, du.

Som om folk ikke ble banka på skolen før i tiden...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med dette da? er det noe vi ønsker i norge?

images.jpg

ISIS.jpg

maxresdefault.jpg

images2.jpg

images3.jpg

Anonymkode: 13079...204

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Citpensacola skrev:

Anektdotiske bevis er jo som kjent ren vitenskap. Skikkelig smarting, du.

Som om folk ikke ble banka på skolen før i tiden...

Sammenligner dette med i gamle dager der det gjerne var 1 mot 1 for at det skulle være fair. Skikkelig smarting du.

Anonymkode: 8a3f6...910

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok til å bli mye mer av dette, siden vold og tortur regnes som en normal del av oppdragelsen for mange. Dette, kombinert med en forakt for vestlige mennesker og våre verdier, og at vi på vår side tviholder på "dialog" og "snu det andre kinnet til", gjør at vi går en spennende fremtid i møte.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har banket hverandre opp siden tidenes morgen. Både 1 mot 1 og mange mot mange osv osv. Hudfarge eller etnisitet har lite med dette å gjøre.

Totalitarisme har jeg liten sans for, uansett hvilken form eller farge den skulle ha. Selvsagt vil vi ikke ha IS-tilstander i Norge. God integrering er viktig, og dette er langt fra perfekt i dag. Men det er hos integreringen problemet ligger, ikke innvandring per se.

Endret av Citpensacola
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev at dette sikkert var utlendinger og jeg hadde rett. 

Anonymkode: f984b...a4f

Sjokkerende opplysninger, gitt..

Anonymkode: d328a...8a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med dette da? er det noe vi ønsker i norge?

images.jpg

ISIS.jpg

maxresdefault.jpg

images2.jpg

images3.jpg

Anonymkode: 13079...204

Du vet at det er dette de som kommer hit flykter FRA? Det er normale mennesker som kommer. Grønnsaksselger, husmødre, ansatte på Starbucks og andre A4-folk.

Klart, det er noen menn stappfulle av testosteron som skal sloss som faen hele tiden, men vi har akkurat samme problemet med dere norske menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev at dette sikkert var utlendinger og jeg hadde rett. 

Anonymkode: f984b...a4f

Vil du ha medalje?

Anonymkode: eabd2...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er veldig dårlig av media å skrive "norske gutter banken utlending" om det har skjedd, og lage veldig mye styr ut av det, blant annet med rasisme. Som den voldsepisoden i Namsos, som også ble filmet. Men når det er en gjeng utlendinger som har banket en norsk gutt så står det bare at en guttegjeng banket en gutt. Rasisme går begge veier, og om det skal lages oppstyr når norske banker utlendinger skal det lages like mye styr når utlendinger banker norske. Men du skjønner vel du også at ungdommer har blitt banket opp av gjenger i all tid, dette er ikke noe nytt fordi det er kommet utlendinger til Norge. 

Jeg ikke i mot innvandring. Det finnes veldig mange supre innvandrere. Men jeg mener det bør være strengere regler for integrering, og de må forstå og godta norsk kultur om de skal bo i landet. Vi må ha mulighet til å gi de denne opplæringen, og vi må ha mulighet til at alle skal gå på norskkurs til de er gode nok i norsk til å klare seg i samfunnet. Det betyr at vi ikke kan ta i mot uendelige mengder asylsøkere, vi kan ikke ta i mot flere enn vi klarer å følge opp på en god nok måte. Vi må også ha strengere straffer for bla. asylsøkere som begår lovbrudd i Norge (da kan de sendes i retur). Retur må også foregå på en annen måte, politiet må komme med returbrevet samtidig som de skal sendes hjem. Når de får dager på seg fra de får endelig avslag til de blir sendt hjem resulterer dette i mange "forsvinninger" på asylmottak årlig. 
 

Anonymkode: 83191...398

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...