Gå til innhold

Er det bare kjedelige mennesker som


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kritiserer andre fordi de ikke har noe ved seg eller i livet sitt de kan fokusere på? Eller er de bare veldig usikre og må skyve egne usikkerheter over på andre ved å kritisere andres minste feil og mangler (i deres øyne)?

Hva mener dere? Hvorfor er noen mennesker fulle av kritikk overfor andre? Åpent eller skjult?

Anonymkode: 2b4aa...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det ligger mye sjalusi bak kritikk, så klart ikke hele tiden, men tror det oppstår endel.

Dårlig selvtillit, dra andre ned osv for å føle seg bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange liker å rakke ned på andre, for at ens egne feil ikke skal bli så tydelige..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk liker å kritisere, enkelt og greit. Noen gjør det pga. at de kjeder seg, andre fordi de kan, noen fordi de er sjalu osv. Folk er bare sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

kritiserer andre fordi de ikke har noe ved seg eller i livet sitt de kan fokusere på? Eller er de bare veldig usikre og må skyve egne usikkerheter over på andre ved å kritisere andres minste feil og mangler (i deres øyne)?

Hva mener dere? Hvorfor er noen mennesker fulle av kritikk overfor andre? Åpent eller skjult?

Anonymkode: 2b4aa...e9c

Noen mennesker tror de kommer høyere ved å tråkke på andre :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemstillingen er altfor vag til å kunne svare. Kan du spesifisere litt mer? Og kanskje droppe anonymiteten? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg kritiserer andre fordi jeg ikke har noe ved meg selv eller i livet mitt jeg kan fokusere på. Jeg er også veldig usikker og må skyve egne usikkerheter over på andre ved å kritisere andres minste feil og mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de ikke klarer forstå at andre tar andre valg, som strider mot hva en selv ville valgt.

Anonymkode: 12a24...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.4.2016 at 1.44, AnonymBruker skrev:

kritiserer andre fordi de ikke har noe ved seg eller i livet sitt de kan fokusere på? Eller er de bare veldig usikre og må skyve egne usikkerheter over på andre ved å kritisere andres minste feil og mangler (i deres øyne)?

Hva mener dere? Hvorfor er noen mennesker fulle av kritikk overfor andre? Åpent eller skjult?

Anonymkode: 2b4aa...e9c

Jeg er kjedelig, men jeg kritiserer ikke andre for at de ikke har noe ved seg, eller i livet sitt, de kan fokusere på.
Hvorfor kaste stein i glasshus?

Jeg kan heller ikke se sammenhengen mellom det å være kjedelig, og det å være usikker på seg selv.

Hvorfor er noen så fulle av kritikk overfor andre? 
Fordi de av en eller annen grunn mener at de sitter med fasitsvaret for hvordan alle andre skal leve sine liv.

Anonymkode: 31051...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel som tar absolutte alt som kritikk.

Uansett hva man sier blir det tatt verste mening.

 

Anonymkode: 4bd68...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Knirke skrev:

Problemstillingen er altfor vag til å kunne svare. Kan du spesifisere litt mer? Og kanskje droppe anonymiteten? 

Hvorfor er TS valg om å bruke AB-funksjonen eller ei relevant for spørsmålet? 

Du er jo faktisk like anonym her inne på KG. Jeg tviler på at du er et hamster. 

Anonymkode: c0075...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kritiserer ikke folk for å ikke være kjedelige eller fylle livet sitt med noe bra, men jeg kritiserer dem som lar disse valgene gå utover andre. 

Anonymkode: 2a39a...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre lett å ty til kritikk av andre når man selv kjenner seg underlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kritiserer andre fordi det er hobbyen min. Men så har jeg kanskje et innholdsløst liv da:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritiserer andre når jeg finner at de bør kritiseres. Og det er ikke fordi de er mer vellykket enn meg, da burde  jeg jo hatt det som fulltidsjobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster er veldig utadvent og har null problemer med å utnytte andre mennesker til sin fordel. Hun kan holde på inn til evigheten om hvor varm og god hun er, samtidig som hun svikter den ene venninna etter den andre med baksnakking og drittslenging om andres barn. Jeg sitter helt paff på sidelinja, og skjønner virkelig ikke hvorfor hennes venninner følger henne som en disippel. Dette har vært absurd for meg i mange år, men nå som mine foreldre begynner å bli gamle, og hun fortsetter drittsnakket om dem og om meg, tenker jeg bare at hun er et veldig sykt menneske. Hun er en mester i å kritisere, og ja, jeg blir såret. Men, så er det også hun som kun har fullført grunnskoleutdanning og ikke noe mer. Tror dama er så innsausa i forsvarsmekanismer at det ikke finnes en kjeft som noengang vil avsløre henne.

Anonymkode: 0573f...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...