Gå til innhold

please hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

 Jeg skal skrive eksamen om et emne i motorsykkel/motorsykkelkjøring og jeg er helt blank på hva jeg kan skrive om.

 Er det noen her som har gode forslag til hva jeg kan skrive om så hadde jeg vært evig takknemlig

Anonymkode: 9ecae...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ha hjulpet deg, men er på jobb nå så håpe det kan passe i kveld 😊 Har snart 200.000km med tresmak på baken 😜

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, tdm900 skrev:

Skulle ha hjulpet deg, men er på jobb nå så håpe det kan passe i kveld 😊 Har snart 200.000km med tresmak på baken 😜

så flott :) vil gjerne høre forslag fra deg visst du har :)

 

Anonymkode: 9ecae...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du er ute etter å vite egentlig? Er det hvor farlig det er, hvor gøy det er, må nesten litt om hva du tenker om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv at de eneste kundene er menn med midtlivskrise.

Anonymkode: 5ce37...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

 Jeg skal skrive eksamen om et emne i motorsykkel/motorsykkelkjøring og jeg er helt blank på hva jeg kan skrive om.

 Er det noen her som har gode forslag til hva jeg kan skrive om så hadde jeg vært evig takknemlig

Anonymkode: 9ecae...7f9

Stikkord:

Våryr, gruppetilhørighet når 20+ sykler vrooooomer avgårde, en annen kjøreopplevelse enn å sitte innkapslet i en bil, langtur, kosetur på svingete veier. Eller hvordan du fra utsiden betrakter, med forakt (for de finnes), med frykt, med misunnelse, for eksempel.

Hvordan man er en myk trafikant, og hvordan man må beregne at ikke alle bilister sjekker blindsonen(!).

Det var noen stikkord.

Hva slags kunnskaper har du om motorsykler?

Litt mer saklig: Om fremveksten av internasjonale, organiserte motorsykkelklubber i Norge. Eksisterte Hells Angels i Norge for 30 år siden? Men der må du jo grave noe.

Hvilket fag er dette? Norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...