Gå til innhold

Tindermøte. J23


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, da var jeg her også.. :fnise: Trodde aldri jeg skulle gå for å møte noen over tinder, men har sagt ja til å møte han på lørdag.
Han er etpar år eldre enn meg, vi har ingen fellesbekjente men han VIRKER veldig grei (det kan jo alle gjøre). 
Han bor ca 4 timer vekke, så planen er faktisk at jeg skal overnatte. <- Får vel mye hets nå om at jeg kan takke meg selv om han aldri snakker med meg mer siden han fikk meg på første kveld osv, MEN jeg har faktisk ikke tenkt å ligge med han da... Tror jeg.. Kanskje - om kjemien er der... :nigo: 
Vi tenkte å lage mat, og drikke litt vin. Forslag til hva vi kan gjøre? Og hva jeg skal spørre om?
Hater smalltalk, er egentlig ikke sjenert av meg, men litt vanskelig å finne så mye å snakke om når vi aldri har møttes før. :P
Burde jeg pynte meg? Ha med noe? Ææææh... 

Anonymkode: 04239...9bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke trygt. Veldig skummelt.

Møt ham heller på et offentlig sted midtveis. 2 timer burde være overkommelig for begge.

Anonymkode: 3abd9...0fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh girl! :laugh: Jeg skal møte en tinderdate for første gang på fredag hjemme hos han og planen er det samme som dere (mat og vin, men ikke overnattingen). Er smånervøs :ph34r: Vi kommer jo til å være i leiligheten til våre tinderdates, så det er sikkert noe gøy å ta seg til! Jeg tenker at hvis kjemien er der, så går samtalen bra, og hvis ikke, så går vel også det greit! Ikke verre enn det. Hmm, klær.. jeg tenker å ta noe "halvpyntet", typ skinny jeans og en fin genser :) Ikke noe alt for uncomfy siden vi sikkert blir å sløve litt på sofaen. 

Tenker heller ikke at jeg skal direkte ligge med han selv om muligheten sannsynligvis byr seg.. Har rød-uka mi i tillegg, har ikke tenkt til å kjøre brannbil på første møte:fnise: Strekker meg til en handjob/bj (shots fired, KG) om det frister :) 

Ta med: en god vin, ekstra truse og tannbørst +++ 

Anonymkode: 6fec0...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør dere dette? 😨 Hva om de har onde hensikter?

Anonymkode: b48e9...81b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg pynte meg? 

Anonymkode: 04239...9bd

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt i offentligheten først, på en kafe eller bare ta en tur rundt det lokale torget. Mye tryggere da.

Anonymkode: d6c23...ae9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei nei.

Han har sikkert en sånn fangekjeller hvor han skal låse deg inne og ha deg som slave.

Møt han på et trygt sted. Venterommet på politistasjonen for eksempel.

Anonymkode: 8c00f...f7a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg aldri i verden turt å gjøre, å ligge over til en ukjent gutt som jeg ikke engang har møtt tidligere en gang. Skjønner at det er kjipt med avstanden, men hva skjedde med å legge seg inn på hotell/motell om det må være overnatting for å møte daten? 

Anonymkode: f943b...568

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS
Takk for svar. Skjønner at mange er skeptiske, men vet at dette ikke er en skummel fyr. Har blitt venner på sosiale medier og ser at jeg kjenner noen han kjenner osv. Blir det for ille så dropper jeg selvsagt overnattinga :)

Til du som skal på date på fredag : LYKKE TIL !! :laugh: Hvor gamle er dere? 

Skal oppdatere dere etter daten. :fnise:

Anonymkode: 04239...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Ikke fordi det er utrygt (og det er det), men fordi det kan hende dere har null kjemi!

Jeg har datet altfor mange menn til å noen gang gjøre noe annet enn ta en øl ute på første date. Man drar ikke hjem til en fremmed fyr!

Anonymkode: ce242...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min på tinder. Han er helt perfekt! :rodmer: 

Jeg er litt skeptisk på det at du skal overnatte da. Jeg hadde ikke turt det. Min fikk ikke komme inn i leiligheten før etter tre uker :fnise: Men jeg har flere venninner som møter fremmede fra tinder hjemme etter bare å snakket i noen timer. Kanskje greit å avklare på forhånd at det ikke blir sex? 

Jeg ville tatt med en flaske vin, klesskift, tannbørste og noe å sove i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om han prøver å tvangsfingre deg da :hakeslepp: Menn på Tinder er umoralske. 

Anonymkode: dd098...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

*snip*

Til du som skal på date på fredag : LYKKE TIL !! :laugh: Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 04239...9bd

Tusen takk!! Samme til deg <3 På ca. samme alder som dere to, han er eldst :laugh: Ble litt betenksom etter å ha lest svarene her, så har gitt tinderdatens navn og adresse til ei venninne av meg :ph34r:

Anonymkode: 6fec0...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, må si jeg blir skremt over hvor naive folk er. Galskap. Lykke til med å sove over hos en eldre mann du ikke kjenner. Jeg håper virkelig ikke du blir voldtatt.

Møt alltid folk fra nettet på et offentlig sted! Alltid.

Anonymkode: 926fc...042

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, må si jeg blir skremt over hvor naive folk er. Galskap. Lykke til med å sove over hos en eldre mann du ikke kjenner. Jeg håper virkelig ikke du blir voldtatt.

Møt alltid folk fra nettet på et offentlig sted! Alltid.

Anonymkode: 926fc...042

"En eldre mann"? Hun sier hun er 23, og han er et par år eldre. Antar han er 25-27-ish. Det er vel ikke eldre? I dette tilfellet har de flere felles bekjente, så jeg regner med hun har spurt om han er en ok fyr. 

Det er mye mer vanlig å møte folk fra "nettet" nå enn før. Jeg synes personlig, som nevnt, at det er noe tidlig å overnatte, men det er svært mange som gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare huske å rake kusa før du drar på date. Han kan ta det meget ille om du er hårete og fæl. 

Anonymkode: 97c3c...551

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eier ikke folk nettvett lenger? Lykke til på date, men for guds skyld møt dem på en offentlig plass! Trodde det omtrent var barneskolelærdom!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pompom skrev:

"En eldre mann"? Hun sier hun er 23, og han er et par år eldre. Antar han er 25-27-ish. Det er vel ikke eldre? I dette tilfellet har de flere felles bekjente, så jeg regner med hun har spurt om han er en ok fyr. 

Det er mye mer vanlig å møte folk fra "nettet" nå enn før. Jeg synes personlig, som nevnt, at det er noe tidlig å overnatte, men det er svært mange som gjør det. 

Jeg ble voldatt av venn-alle felles venner mener at han var ok fyr.

Slike menn er flinke til skjulle det for folk og skape tillit til offeret.

Jeg sier ikke at den mannen er slikt,men jeg hadde ikke tatt sjansen!

Anonymkode: f608c...aa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forståelig at man blir revet med og er naiv når man ikke har vært borti det før. Men dette er en fyr som er eldre og mer dreven. HAN burde vite bedre enn å sette ts i en slik situasjon. Med planlagt overnatting er hun helt låst. Med alkohol i bildet skurrer det enda mer. Han forventer sex om ikke annet er veldig tydelig avklart. Det trenger ikke å bli voldtekt ut av det,men en ekkel og klein situasjon garantert.

Anonymkode: 3abd9...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...