Gå til innhold

Til dere som er mye sint eller krass på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser så dumt ut. Der sitter det 20 stykker i sammen og skriver her, også tror dem liksom at folk ikke ser hvem som skriver hva. Det virker som om at dem sitter sånn hver dag hele tiden. Mon tro hva sinna-taggene har fått som kallenavn her i dag? Og hvor mange profiler orker dem egentlig å opprette? Hva er poenget med det, og hva får dem ut av det? Det virker som om at dem er 17 år i hodet og ikke skjønner bedre rett og slett. Her står det noe som kan omhandle netthets. 

Anonymkode: a36ca...aa5

Men i all verden. :ler:

Anonymkode: 4712b...ee2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 21. april 2016 at 16.30, Nøste~ skrev:

Kanskje du ikke burde være på KG da? Vi andre gidder ikke bli kjefta på fordi du har noen personlige problemer.

Typisk svar fra en som har er dypt behov for å kjefte, men som benytter seg av muligheten når en annen gjør det først, samme greien, ulike metoder. Feigere? Definitivt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, KlaraKlukk skrev:

Typisk svar fra en som har er dypt behov for å kjefte, men som benytter seg av muligheten når en annen gjør det først, samme greien, ulike metoder. Feigere? Definitivt. 

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.4.2016 at 16.55, AnonymBruker skrev:

Jeg får helt sikkert ikke noen respons fra de som er sinte, men det er ikke til å stikke under en stol at det er en del mennesker som er krasse eller sinte her inne. 

Jeg vil bare si til dere som er mye sint og krass: husk at dere lever bare livet deres en gang, og i dag kan være den siste dagen for alt du vet. Så bruk den heller på noe fint. Ha det bra med deg selv og vær med de du er glad i, fortell andre at du setter pris på dem. Vær solstrålen i andres hverdag. For det gir deg og andre så mye mer enn å være sur og krass. 

Hilsen meg som trodde at jeg kanskje kom til å dø i natt ( pga fysisk sykdom) og kom til å tenke en del på dette. Jeg elsker livet, og alt jeg vil hver dag er å leve en dag til, og jeg føler meg utrolig heldig hver eneste dag jeg kan være på denne jorden, spesielt fordi jeg får sjansen til å være sammen med min fantastiske samboer og resten av familien min.

Bare tenk litt på det neste gang du er krass. Hvis det er det siste du skriver eller sier til noen, er det virkelig det du vil si? 

Anonymkode: 346f1...8e8

Jeg er sjeldent krass her inne, så jeg føler meg overhode ikke truffet av det. Jeg kan så klart svare tilbake på noen av trådene som blir laget her, og hvis det står noe stygt skrevet om noen så må man få svare tilbake. Men å ty til skjellsord, personangrep og/eller å oppfordre til vold - det gidder jeg ikke. På en annen side så er det vel ikke noe å svare på hvis noen bruker skjellsord, er veldig sinte/krasse. Da kan du jo rapportere det til moderatoren. :)

Endret av michaeline__07
redigerte.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fint at man har som utgangspunkt at man er hyggelig også på Internett. Men av og til tilspisser debatten seg, og at man da blir en smule krass syns jeg er naturlig. 

Men, det kommer selvsagt på hva man debatter og hvem diskuterer med. Se an tema og se an brukeren :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Kjære deg, det at man er klar over sitt problem er faktisk ikke det samme som at det forsvinner. Ser ut til at noen tror det, det er jo helt misforstått.

Man blir ikke slank av at man vet hvorfor man blir overvektig, heller.

Mye uvitenhet og ubevissthet på dette forumet, men det er da vel også poenget med det, at vi skal skrive her for å gjøre hverandre mer opplyste.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...