Gå til innhold

Til dere som er mye sint eller krass på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får helt sikkert ikke noen respons fra de som er sinte, men det er ikke til å stikke under en stol at det er en del mennesker som er krasse eller sinte her inne. 

Jeg vil bare si til dere som er mye sint og krass: husk at dere lever bare livet deres en gang, og i dag kan være den siste dagen for alt du vet. Så bruk den heller på noe fint. Ha det bra med deg selv og vær med de du er glad i, fortell andre at du setter pris på dem. Vær solstrålen i andres hverdag. For det gir deg og andre så mye mer enn å være sur og krass. 

Hilsen meg som trodde at jeg kanskje kom til å dø i natt ( pga fysisk sykdom) og kom til å tenke en del på dette. Jeg elsker livet, og alt jeg vil hver dag er å leve en dag til, og jeg føler meg utrolig heldig hver eneste dag jeg kan være på denne jorden, spesielt fordi jeg får sjansen til å være sammen med min fantastiske samboer og resten av familien min.

Bare tenk litt på det neste gang du er krass. Hvis det er det siste du skriver eller sier til noen, er det virkelig det du vil si? 

Anonymkode: 346f1...8e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et innlegg mange her kan ha godt av ja. Kanskje jeg og er en av dem. Nå slenger ikke jeg dritt til folk her slik at de føler seg misslykka, men jeg er også en del irritert her. Jeg skriver om ting som irriterer meg. Dette er en grunn til at jeg har vurdert å kutte ut kg, føler det blir for mye negativitet og bitterhet her. Meldte meg inn fordi jeg lurte på noe og spurte etter andres erfaringer og synspunkt, men jeg ble hekta, og begynte å diskutere det som provoserer osv. Vldig bortkastet tid når du ser tilbake på det. :) så ja.. Viktig å være glad i det virklige livet.

Anonymkode: 105bf...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint for deg da TS med perfekt A4 liv.

Anonymkode: 84229...a6e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får helt sikkert ikke noen respons fra de som er sinte

Her tok du feil :)

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så fint for deg da TS med perfekt A4 liv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får helt sikkert ikke noen respons fra de som er sinte, men det er ikke til å stikke under en stol at det er en del mennesker som er krasse eller sinte her inne. 

Jeg vil bare si til dere som er mye sint og krass: husk at dere lever bare livet deres en gang, og i dag kan være den siste dagen for alt du vet. Så bruk den heller på noe fint. Ha det bra med deg selv og vær med de du er glad i, fortell andre at du setter pris på dem. Vær solstrålen i andres hverdag. For det gir deg og andre så mye mer enn å være sur og krass. 

Hilsen meg som trodde at jeg kanskje kom til å dø i natt ( pga fysisk sykdom) og kom til å tenke en del på dette. Jeg elsker livet, og alt jeg vil hver dag er å leve en dag til, og jeg føler meg utrolig heldig hver eneste dag jeg kan være på denne jorden, spesielt fordi jeg får sjansen til å være sammen med min fantastiske samboer og resten av familien min.

Bare tenk litt på det neste gang du er krass. Hvis det er det siste du skriver eller sier til noen, er det virkelig det du vil si? 

Anonymkode: 346f1...8e8

Hei

Jeg er ikke krass, men jeg har noen ord å si allikevel til deg.

Det er fint at du har alt dette å glede deg over. Ikke alle har dette å glede seg over. Noen mennesker har ikke glede i livet i det hele tatt, grunnet ubeskrivelige uutholdelige lidelser og mange har heller ingen nære som bryr seg om de/ er glad i de og omvendt.

Anonymkode: b5b9b...a94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får helt sikkert ikke noen respons fra de som er sinte, men det er ikke til å stikke under en stol at det er en del mennesker som er krasse eller sinte her inne. 

Jeg vil bare si til dere som er mye sint og krass: husk at dere lever bare livet deres en gang, og i dag kan være den siste dagen for alt du vet. Så bruk den heller på noe fint. Ha det bra med deg selv og vær med de du er glad i, fortell andre at du setter pris på dem. Vær solstrålen i andres hverdag. For det gir deg og andre så mye mer enn å være sur og krass. 

Hilsen meg som trodde at jeg kanskje kom til å dø i natt ( pga fysisk sykdom) og kom til å tenke en del på dette. Jeg elsker livet, og alt jeg vil hver dag er å leve en dag til, og jeg føler meg utrolig heldig hver eneste dag jeg kan være på denne jorden, spesielt fordi jeg får sjansen til å være sammen med min fantastiske samboer og resten av familien min.

Bare tenk litt på det neste gang du er krass. Hvis det er det siste du skriver eller sier til noen, er det virkelig det du vil si? 

Anonymkode: 346f1...8e8

Jeg forstår godt at noen blir provoserte av din tekst.

Jeg vet ikke om du skriver for å provosere, eller om det rett og slett er slik at du ikke setter deg inn i andre menneskers svært vaskelige liv.

Anonymkode: b5b9b...a94

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Er jeg sint? 

Nei. (Jeg er ikke TS)

Du er hjelpsom og hyggelig og grei :hjerte:  Det inntrykket har jeg fått av deg etter de innleggene av deg jeg har lest på KG.

Anonymkode: b5b9b...a94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår godt at noen blir provoserte av din tekst.

Jeg vet ikke om du skriver for å provosere, eller om det rett og slett er slik at du ikke setter deg inn i andre menneskers svært vanskelige liv.

Anonymkode: b5b9b...a94 Rettet

 

Anonymkode: b5b9b...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. (Jeg er ikke TS)

Du er hjelpsom og hyggelig og grei :hjerte:  Det inntrykket har jeg fått av deg etter de innleggene av deg jeg har lest på KG.

Anonymkode: b5b9b...a94

Har du lest mange da? Har skrevet over 5000 innlegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev:

Har du lest mange da? Har skrevet over 5000 innlegg :P

Har lest noen hundrede av dine innlegg

Anonymkode: b5b9b...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.4.2016 at 3.14, ambivalentReaction skrev:

Er jeg sint? 

Du kødder vel mest, men du er ikke sint.

Anonymkode: a7155...f4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarer folk ufint, ufordragelig og surt svært ofte. Selv om jeg i utgangspunktet er helt enig og forstår TS lirer jeg av meg mye dritt. Ikke alltid men dersom jeg har en dårlig dag så nåde den som oppretter en tråd på KG den dagen. Jeg er i en vanskelig situasjon og har mye sinne. Det verken unnskylder eller forklarer hvorfor jeg gjør som jeg gjør. Det hjelper ikke meg, og det hjelper i hvertfall ikke de andre brukerene her inne. 

Anonymkode: b9644...b7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer folk ufint, ufordragelig og surt svært ofte. Selv om jeg i utgangspunktet er helt enig og forstår TS lirer jeg av meg mye dritt. Ikke alltid men dersom jeg har en dårlig dag så nåde den som oppretter en tråd på KG den dagen. Jeg er i en vanskelig situasjon og har mye sinne. Det verken unnskylder eller forklarer hvorfor jeg gjør som jeg gjør. Det hjelper ikke meg, og det hjelper i hvertfall ikke de andre brukerene her inne. 

Anonymkode: b9644...b7b

Kanskje du ikke burde være på KG da? Vi andre gidder ikke bli kjefta på fordi du har noen personlige problemer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nøste~ skrev:

Kanskje du ikke burde være på KG da? Vi andre gidder ikke bli kjefta på fordi du har noen personlige problemer.

Nei. Det vet jeg.

Anonymkode: b9644...b7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om jeg blir tatt for å være sint her inne? Uansett har jeg nok noen "sinte" tråder for jeg er sint og bitter på eksene mine, og noen flere. Men spesielt eksene (de to siste). For det de har gjort mot meg. Spesielt hun siste som jeg må ha noe med å gjøre så lenge jeg lever. Hun som var utro blir jo glemt, og er ute av livet mitt for godt. Så er nok det jeg er sint for. Så svarer jeg de som svarer meg frekt. 

Du har rett ts. Vi vet aldri når vi dør så hvorfor bruke energien på å være sint og bitter? Vi skal nyte livet og være så glad så mulig. La heller de som har fått oss sånn få se at vi har det bra og reiser oss sterkere enn noensinne. Det liker de ikke å se ;) Så den fortjener de! 

Så ja jeg har nok en del sinne inni meg. Pga ekser, andre mennesker og pga oppveksten. Er også veldig glad i hevn.

Endret av Klopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ganske krass her inne. Det er fordi jeg nettopp ikke er det IRL ;) Jeg er altfor hyggelig og snill i virkeligheten, et sted må jeg få det ut og. Og da er det generelt dumme spørsmål og dumme problemstillinger jeg tar det ut på. 

Anonymkode: 05894...9df

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det vet jeg.

Anonymkode: b9644...b7b

Så burde du heller finne ut av problemene dine for ingen her er interessert i slike svar. 

Anonymkode: 9319c...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så burde du heller finne ut av problemene dine for ingen her er interessert i slike svar. 

Anonymkode: 9319c...2a5

Jeg holder jo på med det utenom :)

Anonymkode: b9644...b7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...