Gå til innhold

Kjørelengde i året?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange km kjører dere i året? ca.. Har dere barn? Bor dere sentralt? 

 

Jeg har nå kjørt 22000km på 11måneder.. Syns det var litt i overkant mye.. Kjører til alt, for jeg bor utenfor en liten by. Må kjøre for å komme på butikk, bhg, jobb. Jobber i tillegg i en annen kommune, så kjører jo dit 4-5dager i uka.. Så skjønner jo at km stiger, men ikke så mye..

Anonymkode: e383e...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjører elbil. Det er så billig at den ruller mange km uten at jeg tenker på det. Ditt forbruk virker mer normalt.

Anonymkode: d33fb...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange km kjører dere i året? ca.. Har dere barn? Bor dere sentralt? 

 

Jeg har nå kjørt 22000km på 11måneder.. Syns det var litt i overkant mye.. Kjører til alt, for jeg bor utenfor en liten by. Må kjøre for å komme på butikk, bhg, jobb. Jobber i tillegg i en annen kommune, så kjører jo dit 4-5dager i uka.. Så skjønner jo at km stiger, men ikke så mye..

Anonymkode: e383e...fa9

Bare husk å sjekke at du ikke overstiger det du har avtalt med forsikringselskapet. 22000 går fort når du bor som du gjør, og må bruke bilen til alle gjøremål. Selv kjører jeg borti 25000km pr.år, men bruker da bilen til mange turer på fritida også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16000km/år * 2 biler i husstanden.

2 barnehagebarn, usentral beliggenhet. 

Anonymkode: 8d5fc...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Handymanhedmark

Ca 100000 km i året... Bor ikke akkurat  urbant til. Og utstrakt reisevirksomhet ifbm jobb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...