Gå til innhold

Blitz Blank?


Anette84

Anbefalte innlegg

Tror det er det den heter.. en hårfjerningskrem du kjøper på kondomeriet. Noen som har prøvd denne? hvordan ble resultatet? Er resultatet langvarig?

Jeg har nemlig problemer med at håret vokser så fort ut igjen når jeg driver med intimbarbering... Jeg må barbere meg iallefal 1 gang til dagen, om ikke 2... men så er det det at dersom jeg barerer eg hver dag blir det stygge røde merker som klør. Ikke så vakkert når jeg går i bikini.. :oops: Noen som har råd til meg her.. reiser til syden om et par uker, så trenger råd foooort!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hos meg fungerer den overhodet ikke! Hadde den på 45 min. en gang og ikke engang da forsvant håret! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den virket ikke på meg heller :-?

Men har lest her at det har funket bra på mange, så en kan vel ikke vite 100% før en har prøvd det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voks er vel det beste, selvom det gjør vondt! Hårene blir ihvertfall borte en stund da.

Bruker høvel eller veet eller nair hårfjerningskrem selv, funker greit det.

Har du prøvd epilator?

Sånn elektrisk sak som napper ut hårene...for vondt for meg..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd forskjellige hårfjerningskremer, har fått best resultat av den som heter Veet:) Men ikk godt nok, den tar ikke alt. Men epilator vet ikke jeg hva er jeg? :oops: Kan jeg kjøpe det i butikk? hvilken butikk? Jeg tror ikke jeg hadde turt å gått til noen hudpleie salong eller noe å gjort dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde Blitz blank.. DRITTKREM!!!! begynner å bli desperat snart... noe MÅ vel virke... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
Men epilator vet ikke jeg hva er jeg? Kan jeg kjøpe det i butikk? hvilken butikk?

En epilator er en maskin, gjerne med omtrent samme form som en ladyshaver (det finnes minst en kombinertmaskin med et barbermaskinhode og et epilatorhode). Den napper ut hårene med rota -- prinsippet er altså akkurat det samme som om du ville brukt en pinsett, bare mye mer effektivt. Epilatorer er uovertrufne på beina, men anbefales ikke brukt på så ømfintlige områder som kjønnsorganer og bikinilinje. Skal du bruke noe som napper ut hårene med rota på de stedene, så bruk voks.

Epilatorer, f.eks. Silk-Epil får du kjøpt i en hvilkensomhelst velassortert elektrisk forretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veet funker dårlig på meg... det KLØR!!!!!!! Guuud... og alle disse tuuusen røde prikkene. Takk Gud for høvel og gel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...