Gå til innhold

hva liker dere å bli kalt kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen kalte meg hora si.. Det var det verste jeg visste... 

Nå hender det jeg blir kalt frøken. Litt morsomt siden jeg ikke har vært det på så mange år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva jeg liker å bli kalt avhenger veldig av hvor vi er i forholdet.

Kjære på date nummer to, er noe som får varsellampene til å lyse, men det er kjempefint om vi har vært kjærester en stund.

Det handler og om hva som er naturlig for mannen å si.

Jenta mi, er en klassiker. Pus, skatt, kjære, hjerte, søta er også ting jeg liker å bli kalt.

Lille venn, derimot, får meg til å bli sur, av en eller annen grunn, muligens fordi en gammel mannssjåvinistisk dust kalte meg det på jobb. Prinsesse hadde ikke funket for meg heller, er ikke 6 år gammel.

Min anbefaling er å ta en kikk på hvor dere er i forholdet, og dernest prøve ut noe som du synes er fint og som passer til dama di! Hvis hun rynker på nesa, eller virker sur, må du kanskje finne et annet kallenavn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har hatt et kallenavn noen gang...

Men fra det jeg leser her ser jeg at disse som slutter med "mi" (jenta mi, søta mi) høres litt søte. Han sier liksom at dere hører sammen, med et enkelt lite kallenavn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

En jeg kjenner som ikke bor i Norge har mange søte kjælenavn han bruker på meg ; sweets, dear, sweety, sweetheart, lovely....eksker det! Men vi er ikke sammen, bare gode venner, jeg har kjæreste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett fått et kjælenavn og det er tonen det blir sagt i som gjør at det blir kjærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen hadde kallenavn på meg (vil ikke si hva, men det var et søtt men litt barnslig kallenavn). Han kalte meg det hele tiden, vi var sammen i 5 år. Eneste gangene han sa navnet mitt var når vi hadde sex eller når vi kranglet. :P 

Liker selvfølgelig å bli kalt "jenta mi". Det er det beste. :) Pus er jo søtt men har ikke opplevd å bli kalt det. 

Anonymkode: a8eb8...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎15‎.‎04‎.‎2016 at 17.36, AnonymBruker skrev:

Hvis dere dater en mann og det har gått så langt at dere har vært intime, hva liker dere at han kaller dere? Er det greit med kalle navn som "søta", "snupp" eller feks "prinsessa", eller syntes dere at dette bare er dumt og barnslig? Eller foretrekker dere mest å få slike kallenavn med en dere er kjæreste med?

Anonymkode: 32345...958

Elskling, søta, søtnos mm. fungerer. Ikke prinsesse.

Anonymkode: c0a2b...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Søta" er greit i en så tidlig fase. "kjære" eller "elskling" når man er i et fast forhold. "Jenta mi" var ok for 15-20 år siden, nå er jeg i slutten av 30 åra så det blir bare helt feil.

Anonymkode: d4bac...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idami, som i "Ida" og "mi". Jeg liker det veldig godt, men har aldri likt "snuppa", "babe", "fruen", "kjerringa" o.s.v,  men "pusimor" er koselig hvis det er sagt med en tullete undertone. 

Anonymkode: bdac6...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På småflørteren med en svensk fyr nå, og er litt kos når han skriver tösen til meg. Ellers foretrekker jeg navnet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Inwe skrev:

På småflørteren med en svensk fyr nå, og er litt kos når han skriver tösen til meg. Ellers foretrekker jeg navnet mitt. 

Det kan bety at han vil du skal lage middag til ham. Frityrkoker på svensk er fritös.

Anonymkode: 15212...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan bety at han vil du skal lage middag til ham. Frityrkoker på svensk er fritös.

Anonymkode: 15212...b45

Og tös betyr noe ala søt jente. Han kaller henne da ikke fritös.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir stort sett kallt vennen eller pus

Anonymkode: d150c...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Inwe skrev:

På småflørteren med en svensk fyr nå, og er litt kos når han skriver tösen til meg. Ellers foretrekker jeg navnet mitt. 

Min samboer er svensk og forsøkte å kalle meg tøs i starten. Vet at det blir det samme som typ søta osv, men jeg er såpass gammel at jeg husker godt når tøs ble brukt som skjellsord i Norge :P han sluttet å kalle meg det rimelig kjapt 

ikke lett når samme ord på norsk og svensk betyr to helt ulike ting 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet mitt. Jeg hater søte kallenavn. Jeg hadde spydd om han hadde kalt meg søta. Det hender vi kaller hverandre ting, som "min hjertens lille blomst" og "pjuskelusken" og slikt, men det er på kødd og faen, for å trekke opp stemningen. 

Anonymkode: b3c65...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøken, darling, sexy er bra - men i likhet med de fleste her, hadde jeg løpt andre veien hvis jeg hadde blitt kalt "prinsessa mi". No go!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søta, kjære, elskling, osv. er koselig, men jeg vil helst ikke ha noe mer klissete enn det. Fornavnet mitt fungerer også! Jeg ble litt kvalm av kallenavn da eksen min kalte seg selv "pappa/daddy", spesielt i seksuell kontekst.. 

Anonymkode: 81235...c35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splitterpine

Jeg synes kallenavn er superkoselig. Men da helst ikke noen av de vanlige klissete som søta, jenta mi, gullet, baby osv. "Pus" får meg vel til å spy. Hehe.  

Kallenavnet  bør helst være kreativt, unikt og gjerne noe internt mellom dere.  Altså for min del kan det være alt fra navnen på en frukt, farge, formell tittel. Men kallenavnet skal selvfølgelig da komme av en grunn.

Mannen min kaller meg for tiden "BAE". Dette fordi det er det styggeste kallenavnet jeg vet om på denne jord. Det er bare så ufattelig grusomt :fnise: Og det har jo jeg ved en anledning påpekt når jeg først så noen bruke det på facebook. Så han sier det med en ertete og humoristisk tone som gjør det hele litt koselig.. Underlig nok!

Endret av Splitterpine
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...