Gå til innhold

hva liker dere å bli kalt kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dere dater en mann og det har gått så langt at dere har vært intime, hva liker dere at han kaller dere? Er det greit med kalle navn som "søta", "snupp" eller feks "prinsessa", eller syntes dere at dette bare er dumt og barnslig? Eller foretrekker dere mest å få slike kallenavn med en dere er kjæreste med?

Anonymkode: 32345...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker navnet mitt.. Kallenavn synes jeg blir for barnslig

Anonymkode: cc357...8cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere dater en mann og det har gått så langt at dere har vært intime, hva liker dere at han kaller dere? Er det greit med kalle navn som "søta", "snupp" eller feks "prinsessa", eller syntes dere at dette bare er dumt og barnslig? Eller foretrekker dere mest å få slike kallenavn med en dere er kjæreste med?

Anonymkode: 32345...958

Kall meg Mette-Marit:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få bra norske kallenavn. Britisk er så mye bedre. Men kanskje "kjæresten min" kan gå. 

Anonymkode: 9ee29...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker kallenavn! Kjæresten min kaller meg *navnet mitt*-mor eller jenta mi mest, men har også en drøss andre han kaller meg. Navnet mitt tror jeg han omtrent  bare bruker når vi krangler :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"søta", "snupp" eller feks "prinsessa"? Grrr..

Anonymkode: 5e1f0...eee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker min onkel pleide å kalle min tante "knullkompisen min". :ler: Selv hadde jeg vel ingen kjælenavn, det jeg kan komme på.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg husker min onkel pleide å kalle min tante "knullkompisen min". :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa?! Greit nok å kalle sin 2 år gamle datter det, men en voksen kjæreste?! Søta og snupp kan være ok innimellom, men foretrekker navnet mitt. For mye bruk av kallenavn er bare kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke bli kalt prinsesse eller snupp, og ikke bruk søta for mye. Skal jeg bli kalt noe, så vil jeg at det skal være kjære, elskede osv. Men det er med en kjæreste. Ellers funker navnet mitt veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AryaKillie

Nei jeg vil helst ikke kalles noe av kjæresten min som min far brukte å kalle meg når jeg var liten. Det er bare ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg har vært borti er en som kalte meg baby. Jeg er ikke noens baby, og får meg til å tenke på småunger! Så lenge jeg kun dater noen så kall meg det jeg heter. Ikke begynn med noen kleine kallenavn. Er jeg sammen med noen kan kjære eller elskede til nøds ga an innimellom men kall meg helst ved navnet mitt :) 

 

Anonymkode: 581c0...4ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deres Majestet, Sjefen, Dronning. Gjerne i en fjasete setting; dog ikke sarkastisk. Viktig skille.

Dronning [navn], har Deres Majestet tatt ned vasken av snora?

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zenobia skrev:

Dronning [navn], har Deres Majestet tatt ned vasken av snora?

 

:fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller damer jeg liker for sugartits, men så er det kanskje en grunn til at jeg er singel

Anonymkode: 19564...6db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...