Gå til innhold

Dopet ned.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje mer å legge den her? eller på venner og relasjoner?

 

Var på fest på lørdag, spiste når jeg kom. Drakk 4 øl med 3.5 prosent og en shot på 7 timer og jeg spiste før vi dro, jeg ble med en bekjent hjem (1 time kjøre tur,han bor i nærheten av meg) Jeg  var brisen, hjemme hos han drakk jeg 3 glass rød vin (halv flaske). Jeg kan drikke mye mer og vært mer drittings,men små blackout her og der, men stort sett dukker ting opp etter vært.

Jeg drakk det siste glasset vin og spurte om mer drikke og fikk ett glass whisky som jeg ikke husker jeg drakk noe av. Og før det følte jeg meg kun brisen og jeg snakket om en fyr likte, han har prøvd seg før og da,men jeg har gjort det klart ovenfor han at jeg ikke ville ha sex med han. Og etter det er stort sett hele natta borte, uten om ett par sekunder at vi var i senga hans, og han slekket meg og ett par sekunder at jeg ville ha mer sex (jeg har lest at endel voldekt dop, og dopen kan få deg forandre personlighet og få deg til å bli mer sexult personlighet, dette er veldig ukarakiisk for meg, selvom når jeg vært drittings er det veldig sjeldent jeg har sex med noen-viss jeg har hatt det har jeg alltid husket det)

Hvor mange timer det er vet jeg ikke, alt er blankt (utenom det jeg nevnte). Husker ikke at vi hadde sex, våknet naken i senga hans forvirret, og at han 2 ganger maste om at jeg måtte ta dagen etterpå pillen og hvor mye jeg drakk.

Han var edru da siden han kjørte, jeg tok det først at jeg at jeg bare var veldig full og fikk blackout,

jeg innså ikke hva som hadde skjedd før 3.5 dager senere,da jeg først tenkte jeg var bare blitt full, jeg har kun opplevd enn sånn blackout på flere timer hos en kamerat, hvor dama hans la seg og jeg tok en sovepille av henne og var borte i 6 timer og plutselig ble det var det som en lysbryter som ble skrydt på og vi satt i stua hans snakket. Jeg hadde ikke noe særlig fyllesyk heller,som jeg burde ha hatt hvis jeg var så fyll,men har vært "groggy" i noen dager og ikke følt jeg kan tenke helt straight:

Så desverre er jeg sikker på at jeg ble dopet, men det er jo for sent å gå til lege å ta blodprøve og lignende. Jeg hadde aldri oppført meg på den måten ved å bare være full,men det verste er jo at jeg egentlig ikke husker noe av det om skjedde den natten.

Men føler meg skitten og synes det er ekkelt å tenke på hvor kalkulerende det var, han må jo bare ha sitte der og snakket med meg og ventet tålmodig på at rusen skulle virke. Ekkelt

http://www.personalsafetyadvice.co.uk/drink-spiking-telltale-signs.html

The intention of drink spiking is normally to change your state of mind in order to make you act in a way that you would not otherwise act, or make decisions that you would not otherwise make

 

Kloke ord anyone?

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff vet ikke hva jeg skal si.. men det hørtes ikke bra ut! Hold deg vekke fra dette menneske i fremtiden. Og jeg synes det er rart i det hele tatt at en helt edru mann hadde sex med en full kvinne. Sånt gjør man ikke. Sikker på at dopet har gått ut? Sånn som hasj feks er i blodet i ca 2 uker etter inntak. Så kanskje det er lurt å ta en sjekk? 

Håper du får det bedre etterhvert<3 

Anonymkode: e80cc...f96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det var ghb som jeg fikk.... Da vil du få traumatiske flashbacks om noen få uker...men får du det så vet du hvertfall hva slags dop du fikk i deg... Det du nevner om at du ville ha mer sex og forandret personlighet er veldig typisk ghb visstnok!  man blir ikke sånn av hasj eller kokain eller piller. Ghb er rape drug for man mister virkelighetsforståelse og blir kåt og ustyrelig. Ikke stol på denne gutten igjen!  du bør anmelde om du har sterk mistanke til neddoping 

Anonymkode: 19d3c...d95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skikkelig trist og sikkert vanskelig for deg. Jeg synes jo egentlig hele situasjonen er litt rar, hadde aldri vært med en edru fyr hjem etter fest og pælma i meg en halv flaske vin og en whisky? 

Kan godt vær at du ble dopet, og han hadde ingen rett til å ha sex med deg i den tilstanden, men neste gang bør du dra hjem istedenfor å bli med en fyr hjem alene midt på natten og drikke mer. 

Jeg mener ikke å gi deg dårligere samvittighet, det er jo klart at han har skylden her (da han var edru og du veldig full), men bare ikke sett deg selv i denne situasjonen igjen. 

Anonymkode: 6a9b1...bc5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dette er skikkelig trist og sikkert vanskelig for deg. Jeg synes jo egentlig hele situasjonen er litt rar, hadde aldri vært med en edru fyr hjem etter fest og pælma i meg en halv flaske vin og en whisky? 

Kan godt vær at du ble dopet, og han hadde ingen rett til å ha sex med deg i den tilstanden, men neste gang bør du dra hjem istedenfor å bli med en fyr hjem alene midt på natten og drikke mer. 

Jeg mener ikke å gi deg dårligere samvittighet, det er jo klart at han har skylden her (da han var edru og du lveldig ful), men bare ikke sett deg selv i denne situasjonen igjen. 

Anonymkode: 6a9b1...bc5

Hei du :) Før du kommentere tenker jeg det er greit at du leser HI. dettte var ikke en ukjent mann,men enn bekjent som jeg har vært på en del fester og en del ting som ikke har innbært å drikking, han har vært hjemme hos meg med andre, og jeg har sovet hos han engang tidligere og den samme planen var her at jeg skulle sove inne på rommet med de andre jentene. Noe jeg gjorde klart og tydelig over han begge gangene. Han dopet meg da fordi han visste at jeg ikke kom til å ha frivilig sex med han, da han vet jeg ikke ligger rundt.

Jeg har skrevet detaljert hvor mye jeg drakk og spiste før vi dro, og det tilsvarer ikke kunne å bli såå full, jeg pælmet ikke ned en halv flaske med vin (3 glass),men drakk i vanlig tempo. Og whiskyen husker jeg ikke en gang at jeg drakk at da hele kvelden ble helt borte, jeg var ikke engang full, bare brisen. Og jeg har vært full mange mange nok ganger til å vite om jeg var dritings eller ei.

Og som jeg skriver dette er en veldig ukaraktiske måte for meg oppføre meg på både som full og det faktum at jeg ikke kan huske noe i flere timer. Det har ALDRI skjedd før utenom engang for noen års siden da jeg tok en sovepille av dama til kompis. Som jeg skriver HI.

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Uff vet ikke hva jeg skal si.. men det hørtes ikke bra ut! Hold deg vekke fra dette menneske i fremtiden. Og jeg synes det er rart i det hele tatt at en helt edru mann hadde sex med en full kvinne. Sånt gjør man ikke. Sikker på at dopet har gått ut? Sånn som hasj feks er i blodet i ca 2 uker etter inntak. Så kanskje det er lurt å ta en sjekk? 

Håper du får det bedre etterhvert<3 

Anonymkode: e80cc...f96

 

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke det var ghb som jeg fikk.... Da vil du få traumatiske flashbacks om noen få uker...men får du det så vet du hvertfall hva slags dop du fikk i deg... Det du nevner om at du ville ha mer sex og forandret personlighet er veldig typisk ghb visstnok!  man blir ikke sånn av hasj eller kokain eller piller. Ghb er rape drug for man mister virkelighetsforståelse og blir kåt og ustyrelig. Ikke stol på denne gutten igjen!  du bør anmelde om du har sterk mistanke til neddoping 

Anonymkode: 19d3c...d95

Takk for støttende ord, desverre er jeg hundre prosent at han dopet meg ned, med hva vet jeg ikke, og det er for sent å sjekke det  nå, da jeg innså hva som skjedde. Og jeg føler heller ikke at jeg kommer til å bli trodd, du ser den ene kommentaren-det blir gått utifra at jeg bare var veldig full.

Jeg håper ikke jeg for traumatiske flashback om noen få uker, jeg vil bare glemme dette nå.

 

Jeg kommer ikke til stole på denne mannen igjen og kommer ikke til å kontakt med han igjen-selvom jeg sikker kommer til å møte på han igjen da vi har endel samme kretser (som jeg også kommer til å holde meg unna, da jeg ikke vil møte denne voksene mannen igjen)

 

Hilsen  kvinne 34 år.

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist, men ta lærdom av det ,drikk mindre,så beholder du dømmekraften og slipper å havne i flere slike situasjoner. 

Jeg mener selvfølgelig ikke at voldtekt er offerets feil for det er det aldri,men verden er full av drittsekker og den beste måten å unngå å  havne i klørene på en er å ha et klart hode.

Og bli aldri  full med en mann hjem ,ihvertfall ikke alene. 

Og vær alltid forsiktig med nye bekjentskap, folk skjuler mye rart men klarer skjelden iå sjule det i lengden .

Anonymkode: da432...e74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått deg i benzodianzepiner, altså typ sovetabeletter eller valim etc., så er det ikke for seint å dra til legen, eventualt legevakta. Disse typene medisiner kan påvises lenge i urinen. Da får du svar på om du faktisk ble dopet ned eller bare god gammel dags full. Forsåvidt så er det ikke umulig at du kun ble full. Vi reagerer forskjell og noen ganger tåler man rett og slett ikke så mye. Så for å være på den sikre siden kommer du deg på legevakte i morgen å får tatt prøver!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Trist, men ta lærdom av det ,drikk mindre,så beholder du dømmekraften og slipper å havne i flere slike situasjoner. 

Jeg mener selvfølgelig ikke at voldtekt er offerets feil for det er det aldri,men verden er full av drittsekker og den beste måten å unngå å  havne i klørene på en er å ha et klart hode.

Og bli aldri  full med en mann hjem ,ihvertfall ikke alene. 

Og vær alltid forsiktig med nye bekjentskap, folk skjuler mye rart men klarer skjelden iå sjule det i lengden .

Anonymkode: da432...e74

Har du lest?? Jeg drakk minium den kvelden, jeg var ikke full, kun brisen!!

Og jeg dro ikke hjem alene med han, hans datter og romkamerat var med!! Men de la seg med engang vi kom ditt.

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kaninen skrev:

Har du fått deg i benzodianzepiner, altså typ sovetabeletter eller valim etc., så er det ikke for seint å dra til legen, eventualt legevakta. Disse typene medisiner kan påvises lenge i urinen. Da får du svar på om du faktisk ble dopet ned eller bare god gammel dags full. Forsåvidt så er det ikke umulig at du kun ble full. Vi reagerer forskjell og noen ganger tåler man rett og slett ikke så mye. Så for å være på den sikre siden kommer du deg på legevakte i morgen å får tatt prøver!

Jeg vet at jeg ble dopet ned. Jeg vet hvordan jeg føler meg om jeg er full og vet hvordan jeg oppfører meg da.

Og jeg har aldri hatt en blackout som varer i timevis, da jeg vant med drikke. Kanskje noen få minutter her og der,som alltid dukker opp i hukomelsen senere. Her husker jeg ingenting!! på flere timer!! Jeg drikker en gang i uken ca. Og ja jeg vet at man reagere forskjelig om man er sliten, om  man har mens osv.

Men Man går ikke fra å være brisen til å plutselig få blackeout hele kvelden!!

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg ble dopet ned. Jeg vet hvordan jeg føler meg om jeg er full og vet hvordan jeg oppfører meg da.

Og jeg har aldri hatt en blackout som varer i timevis, da jeg vant med drikke. Kanskje noen få minutter her og der,som alltid dukker opp i hukomelsen senere. Her husker jeg ingenting!! på flere timer!! Jeg drikker en gang i uken ca. Og ja jeg vet at man reagere forskjelig om man er sliten, om  man har mens osv.

Men Man går ikke fra å være brisen til å plutselig få blackeout hele kvelden!!

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

Så dra til legevakta i morra å sjekk da vel. Jeg skal ikke bagatellisere opplevelsen din men jeg tror det i svært mange tilfeller hvor jenter hevder de har blitt dopet ned kun er at de har blitt fullere enn de vanligvis blid. God bedring til deg uansett, og hold deg unna han i fremtiden.

Ps: Om du reiser til legevakten i morgen og får påvist hatt du har fått i deg benzo har du en sterkere sak om du velger å gå videre med dette.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kaninen skrev:

Så dra til legevakta i morra å sjekk da vel. Jeg skal ikke bagatellisere opplevelsen din men jeg tror det i svært mange tilfeller hvor jenter hevder de har blitt dopet ned kun er at de har blitt fullere enn de vanligvis blid. God bedring til deg uansett, og hold deg unna han i fremtiden.

Ps: Om du reiser til legevakten i morgen og får påvist hatt du har fått i deg benzo har du en sterkere sak om du velger å gå videre med dette.

Det er akkurat det du gjør nå, du tviler på min forklaring på hva som skjedde. Hvorfor skal jeg gå videre med dette når folk ikke tror på meg?? Jeg er voksen kvinne på 34, om noen uker blir jeg 35 år, tror du virkelig ikke at jeg har såpass erfaring med alkohol at jeg ikke vet hvordan jeg reagere på det? Jeg har drikket på tom mage,med mens, og når jeg vært sliten osv flere ganger oppover årene.

Synes du virkelig ikke det er merkelig at jeg hadde en sånn reaksjon "bare" på alkohol,da aldri har skjedd før??

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat det du gjør nå, du tviler på min forklaring på hva som skjedde. Hvorfor skal jeg gå videre med dette når folk ikke tror på meg?? Jeg er voksen kvinne på 34, om noen uker blir jeg 35 år, tror du virkelig ikke at jeg har såpass erfaring med alkohol at jeg ikke vet hvordan jeg reagere på det? Jeg har drikket på tom mage,med mens, og når jeg vært sliten osv flere ganger oppover årene.

Synes du virkelig ikke det er merkelig at jeg hadde en sånn reaksjon "bare" på alkohol,da aldri har skjedd før??

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

Jo, det er merkelig men alkohol kan gjøre rare ting med oss. Du svarer fortsatt ikke på om du har planer om å gjøre det som var det mest sentrale av det jeg sa; DRA PÅ LEGEVAKTA Å TA PRØVER! Har du fått i deg så store doser benzo at du fikk blackout vil dette mest sannsynlig vises på prøver.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, kaninen skrev:

Jo, det er merkelig men alkohol kan gjøre rare ting med oss. Du svarer fortsatt ikke på om du har planer om å gjøre det som var det mest sentrale av det jeg sa; DRA PÅ LEGEVAKTA Å TA PRØVER! Har du fått i deg så store doser benzo at du fikk blackout vil dette mest sannsynlig vises på prøver.

Slutt! Det sitte å kommentere med en som ikke tror meg,gidder jeg ikke.

Anonymkode: 2a8dd...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat det du gjør nå, du tviler på min forklaring på hva som skjedde. Hvorfor skal jeg gå videre med dette når folk ikke tror på meg?? Jeg er voksen kvinne på 34, om noen uker blir jeg 35 år, tror du virkelig ikke at jeg har såpass erfaring med alkohol at jeg ikke vet hvordan jeg reagere på det? Jeg har drikket på tom mage,med mens, og når jeg vært sliten osv flere ganger oppover årene.

Synes du virkelig ikke det er merkelig at jeg hadde en sånn reaksjon "bare" på alkohol,da aldri har skjedd før??

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

Jeg vil nesten si at det grenser til uviktig om du ble dopet eller ikke, man bør vel ikke ha sex med noen som er så kanakas at de knapt klarer å gjøre rede for seg, uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg vil nesten si at det grenser til uviktig om du ble dopet eller ikke, man bør vel ikke ha sex med noen som er så kanakas at de knapt klarer å gjøre rede for seg, uansett. 

Det er jeg forsåvidt jeg enig i.

Men Jeg har undersøkt en del ang voldektdop nå da jeg innså det, og desverre er det forsent å kunne sjekke om jeg ble dopet, jeg innså det rett og slett for sent. Og jeg har de klassiske tegnende som tilsvarer for noen som har blitt dopet-spesielt det faktum at jeg ikke var full, og at hele kvelden er visket ut av mitt minnet.

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt! Det sitte å kommentere med en som ikke tror meg,gidder jeg ikke.

Anonymkode: 2a8dd...f49

Jeg har ikke sagt jeg ikke tror på deg. Jeg oppfordrer deg til å få bevis, det er noe helt annet. Uansett, du har opplevd noe fælt og jeg ønsker deg alt vell, og som personen over her sier var det svært uetisk det denne mannen gjorde mot deg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, kaninen skrev:

Så dra til legevakta i morra å sjekk da vel. Jeg skal ikke bagatellisere opplevelsen din men jeg tror det i svært mange tilfeller hvor jenter hevder de har blitt dopet ned kun er at de har blitt fullere enn de vanligvis blid. God bedring til deg uansett, og hold deg unna han i fremtiden.

Ps: Om du reiser til legevakten i morgen og får påvist hatt du har fått i deg benzo har du en sterkere sak om du velger å gå videre med dette.

 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat det du gjør nå, du tviler på min forklaring på hva som skjedde. Hvorfor skal jeg gå videre med dette når folk ikke tror på meg?? Jeg er voksen kvinne på 34, om noen uker blir jeg 35 år, tror du virkelig ikke at jeg har såpass erfaring med alkohol at jeg ikke vet hvordan jeg reagere på det? Jeg har drikket på tom mage,med mens, og når jeg vært sliten osv flere ganger oppover årene.

Synes du virkelig ikke det er merkelig at jeg hadde en sånn reaksjon "bare" på alkohol,da aldri har skjedd før??

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

 

Hvorfor skulle man gå videre hvis ingen tror på deg? Kjære deg. Det er jo nettopp for at folk SKAL tro på deg. Spor av benzodiazepiner finnes i blod/urin lenge. Det betyr at du kan få dette svart på hvitt. Hvorfor ikke? Jeg skal ikke tvile på din erfaring, men i flere studier der man har tatt for seg personer som mener de har blitt utsatt for å bli dopet ned har man ikke funnet spor av noen slike stoffer. 

Du taper jo ingenting ved å ta en tur på legevakten.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, kaninen skrev:

Har du fått deg i benzodianzepiner, altså typ sovetabeletter eller valim etc., så er det ikke for seint å dra til legen, eventualt legevakta. Disse typene medisiner kan påvises lenge i urinen. Da får du svar på om du faktisk ble dopet ned eller bare god gammel dags full. Forsåvidt så er det ikke umulig at du kun ble full. Vi reagerer forskjell og noen ganger tåler man rett og slett ikke så mye. Så for å være på den sikre siden kommer du deg på legevakte i morgen å får tatt prøver!

Ingen benzodiazpaner gir den effekten ts nevner. Man får blackout ja, men man sovner også, og sover leeeenge og dypt. Dagen etter vil man fremdeles snakke snøvlete og føle seg til dels rusa siden man har blandet med alkohol.
Om ts har blitt dopet ned kan det ikke være annet enn ghb som gir den effekten.

Anonymkode: 19d3c...d95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, eksentrisk skrev:

 

 

Hvorfor skulle man gå videre hvis ingen tror på deg? Kjære deg. Det er jo nettopp for at folk SKAL tro på deg. Spor av benzodiazepiner finnes i blod/urin lenge. Det betyr at du kan få dette svart på hvitt. Hvorfor ikke? Jeg skal ikke tvile på din erfaring, men i flere studier der man har tatt for seg personer som mener de har blitt utsatt for å bli dopet ned har man ikke funnet spor av noen slike stoffer. 

Du taper jo ingenting ved å ta en tur på legevakten.

benzodiazepiner finnes i blod/urin lenge- det er ute av urinen etter 3 dager. I blodet er det ute etter  6-48 timer.

det har gått 6 dager nå.

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...