Gå til innhold

Venner i Sandnes/Stavanger


Keef17

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente fra Sandnes som søker venner i nærområdet. Jeg er selv 20 år gammel, og søker venner (både gutter og jenter) fra 17-27. De fleste vennene mine har flyttet bort for å studere, så dagene kan bli litt ensomme. Jeg liker å gå på kafeer, shoppe, gå turer, trene, gå på kino lage mat, filmkvelder eller ta en tur på byen. Send en melding om du vil bli bedre kjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. 

Jeg er en jente på 24 år som bor i Stavanger. Hadde vert koselig å bli kjent med nye folk:) jeg er en sosial jente som liker å gå tur, kafeebesøk, ta meg en tur på byen i helgene og mye mer. De fleste av mine venner har slått seg litt til ro med kjæreste og familie, så kjenner at dagene kan bli litt lange av og til.. Det er bare å sende en melding om du vil bli bedre kjent. 

Endret av Helene24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Den Thursday, April 14, 2016 at 22.21, Keef17 skrev:

Jeg er ei jente fra Sandnes som søker venner i nærområdet. Jeg er selv 20 år gammel, og søker venner (både gutter og jenter) fra 17-27. De fleste vennene mine har flyttet bort for å studere, så dagene kan bli litt ensomme. Jeg liker å gå på kafeer, shoppe, gå turer, trene, gå på kino lage mat, filmkvelder eller ta en tur på byen. Send en melding om du vil bli bedre kjent!

Hei. 

Ser det er noen måneder siden du skrev innlegget men jeg prøver likevel :)

Jeg er ei snart 20 år gammel jente som bor på Hommersåk og har lyst til å bli bedre kjent med deg. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...