Gå til innhold

24 år gammel jente søker oppegående venninner i Oslo/Akershus


Holahoy

Anbefalte innlegg

Heisann. :)
Etter å ha blitt lei av repetitive helger, og overfladiske vennskap - valgte jeg simpelthen å komme hit. :) Jeg ønsker å bli kjent med noen som genuint er intressert i et ordentlig vennskap. Som person er jeg åpen, positiv og initiativtakende. Om det er noen som er intressert å bli bedre kjent, så ta kontakt :), så kan vi snakke litt å bli bedre kjent. jeg dømmer ingen! :)
ser frem til å høre fra deg !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Den 14. april 2016 at 22.05, Holahoy skrev:

Heisann. :)
Etter å ha blitt lei av repetitive helger, og overfladiske vennskap - valgte jeg simpelthen å komme hit. :) Jeg ønsker å bli kjent med noen som genuint er intressert i et ordentlig vennskap. Som person er jeg åpen, positiv og initiativtakende. Om det er noen som er intressert å bli bedre kjent, så ta kontakt :), så kan vi snakke litt å bli bedre kjent. jeg dømmer ingen! :)
ser frem til å høre fra deg !

Hei, jeg er interessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. april 2016 at 22.05, Holahoy skrev:

Heisann. :)
Etter å ha blitt lei av repetitive helger, og overfladiske vennskap - valgte jeg simpelthen å komme hit. :) Jeg ønsker å bli kjent med noen som genuint er intressert i et ordentlig vennskap. Som person er jeg åpen, positiv og initiativtakende. Om det er noen som er intressert å bli bedre kjent, så ta kontakt :), så kan vi snakke litt å bli bedre kjent. jeg dømmer ingen! :)
ser frem til å høre fra deg !

Hei!

Er en jente på 25 år som ønsker å bli kjent med hyggelige jenter. Tar gjerne et glass vin, og er glad i å danse, men er ingen festløve lenger. Ellers er jeg som regel alltid blid og positiv, og har kanskje i overkant litt mye selvironi. Kan virke litt sjenert til å begynne med dersom jeg er med ukjente mennesker, men det går fort over.

Send meg gjerne en PM dersom du vil prate :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er også 24 og bor i Oslo med samboer og en døv katt :). Send gjerne en melding om du har lyst på flere å snakke med :)

Endret av Drømmespill
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! Er 25 år og bor i Akershus og jobber i Oppland.  Dette hørtes absolutt interessant ut. Send meg gjerne en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 16. mai 2016 at 0.05, Converse skrev:

Hei!

Er en jente på 25 år som ønsker å bli kjent med hyggelige jenter. Tar gjerne et glass vin, og er glad i å danse, men er ingen festløve lenger. Ellers er jeg som regel alltid blid og positiv, og har kanskje i overkant litt mye selvironi. Kan virke litt sjenert til å begynne med dersom jeg er med ukjente mennesker, men det går fort over.

Send meg gjerne en PM dersom du vil prate :-)

Jøss, du er den ett år yngre vesjonen av meg:fnise:

kan legge til at jeg er glad i friluftsliv, dyr og er avhengig av Outlander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, funginger skrev:

Hva om vi arrangerer et felles treff?

Det hadde vært gøy!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 25 som bor i Oslo. Høres ut om om dere er likesinnede:) Jeg blir også gjerne med på treff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 21, og bor i Moss. Veldig positiv og glad! Blir også gjerne med på treff! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Ser det er en stund siden den e ble opprettet men jeg er gjerne med på treff :) 

Har laget et eget innlegg her om noen vil vite litt mer om meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 7/7/2016 den 1.26, Vippe skrev:

Jøss, du er den ett år yngre vesjonen av meg:fnise:

kan legge til at jeg er glad i friluftsliv, dyr og er avhengig av Outlander.

Outlander er en fantastisk serie! Jeg er selv 23 år, bodd to år i Oslo, og hadde vært fint med en større vennekrets i storbyen, send meg gjerne en PM :) 

 

På 4/14/2016 den 22.05, Holahoy skrev:

Heisann. :)
Etter å ha blitt lei av repetitive helger, og overfladiske vennskap - valgte jeg simpelthen å komme hit. :) Jeg ønsker å bli kjent med noen som genuint er intressert i et ordentlig vennskap. Som person er jeg åpen, positiv og initiativtakende. Om det er noen som er intressert å bli bedre kjent, så ta kontakt :), så kan vi snakke litt å bli bedre kjent. jeg dømmer ingen! :)
ser frem til å høre fra deg !

Bare å sende PM :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.7.2016 den 1.28, funginger skrev:

Hva om vi arrangerer et felles treff?

Det er jeg også gjerne med på :)

Edit; Ser nå at dette er en gammel tråd, men er vel aldri for sent med et treff :laugh:

 

Endret av Fireball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...