Gå til innhold

Har bestilt time til sterilisering


Gjest Aye

Anbefalte innlegg

Hvis jeg var svært seksuelt aktiv ville jeg vært mer redd for Hiv, enn barn. Men det er sikkert bra for alle potensiellt barn at de ikke har en horebukk til far. Det blir så pinlig for dem å fortelle om. Bedre med en pappa som er brannmann aller politi. Sterilisere deg og beskytt deg.

Anonymkode: dcfa6...045

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, heller hiv liksom. Syk verden!

Anonymkode: dbdf4...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får steriliseringen "gjort". Så går det noen mnd. hvor enda en "Hjelp jeg har gjort ei drittkjerring gravid, jeg får ikke møte barnet" tråd, fordi jeg er narkoman. Medlemmer i tråden: Sterilisert du deg ikke?  TS overser spørsmålene, helt til han blir lei og sier, Ehh nei det var onkelen min som steriliserte seg. Igjen og igjen og igjen og igjen...

Anonymkode: dbdf4...383

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, michaeline__07 skrev:

Du må jo tåle at man kritiserer noe så lite intelligent skrevet. Kjære deg. Hilsen forfattern. 

What? 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå mannen sterilisere seg, hvorfor har dere så lyst at han skal få barn og gi videre sine verdier? Har dere virkelig lyst på 5 gutter som er slik som TS?

Anonymkode: 61f33...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 23.5.2016 at 18.25, AnonymBruker skrev:

Han får steriliseringen "gjort". Så går det noen mnd. hvor enda en "Hjelp jeg har gjort ei drittkjerring gravid, jeg får ikke møte barnet" tråd, fordi jeg er narkoman. Medlemmer i tråden: Sterilisert du deg ikke?  TS overser spørsmålene, helt til han blir lei og sier, Ehh nei det var onkelen min som steriliserte seg. Igjen og igjen og igjen og igjen...

Anonymkode: dbdf4...383

Hvorfor i all verden skal onkelen min sterilisere seg? Han bor i Tyskland og kvinnene der er ikke så verpesyke som norske kvinner. Haha men seriøst han har ingen grunn for å sterilisere seg. Jeg håper da for all del at jeg aldri møter på ei sånn dame igjen kan vel ikke finnes så mange av de, og jeg forventer at jeg blir steril etter jeg har sterilisert meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Den 13.4.2016 at 21.24, Aye skrev:

Har bestemt meg. Siden jeg er veldig seksuelt aktiv så vil jeg ikke at det skal skje uhell eller at jeg skal bli lurt igjen. Har noen spørsmål angående steriliseringen.

Hvor lang tid tar det? Sånn ca?

Får man vondt eller kjenner noe ubehagelig etterpå? 

Kan man ha sex samme dag? Eller dagen etter? 

Er det et bra eller dumt valg som 26 åring? 

Jeg er seriøst livredd for jeg har alltid vert redd leger, sykehus og operasjoner. Får helt angst av det og kjenner jeg gruer meg ihjel hele tiden. Håper jeg klarer å gjennomføre det! Skal også fryse ned sæd hvis jeg vil ha barn med ei fremtidig dame. 

Litt sånn "tøysetråd" og litt sånn "jeg lurer virkelig tråd" ? 

Enkelte av spørsmålene syns jeg svare gir seg selv..... Men nei, anbefaler ikke at du har sex samme dag eller dagen etter.... 

Om det er et bra eller dårlig valg for en 26 åring er umulig å si. Du kan ikke få barn etter inngrepet. Så lenge du ikke ønsker barn med en fremtidig partner så er det vel greit? Selv har jeg fått alle de barna jeg ønsket før jeg steriliserte meg, med min kone. Dersom man ikke har partner og har barn så blir avgjørelsen litt mer alvorlig. 

Det er noe ubehag knyttet til selve inngrepet. Man overlever fint en times flauhet med søte sykepleiere som barbere deg nedentil og kommer med muntre kommentarer. Selve inngrepet går greit men det er noe ubehag knyttet til det, du kan kjenne at man styrer på med noe inni deg som du aldri har kjent før eller komme til å kjenne igjen - det er vel den beste måten å beskrive det på. 

Uansett, er strålende fornøyd med resultatet. Det er befriende for sexlivet - med kona - slipper å tenke på hverken prevensjon eller kjønnsydommer - sistnevnte er du like langt med uansett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. mai 2016 at 12.53, AnonymBruker skrev:

La nå mannen sterilisere seg, hvorfor har dere så lyst at han skal få barn og gi videre sine verdier? Har dere virkelig lyst på 5 gutter som er slik som TS?

Anonymkode: 61f33...03e

Det er vel ingen i tråden som har frarådet TS når det gjelder sterilisering. 

Anonymkode: 40b55...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Aye skrev:

Hvorfor i all verden skal onkelen min sterilisere seg? Han bor i Tyskland og kvinnene der er ikke så verpesyke som norske kvinner. Haha men seriøst han har ingen grunn for å sterilisere seg. Jeg håper da for all del at jeg aldri møter på ei sånn dame igjen kan vel ikke finnes så mange av de, og jeg forventer at jeg blir steril etter jeg har sterilisert meg.

Det er tydelig at du ikke klarer å ta et poeng. 

Anonymkode: 40b55...1b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er tydelig at du ikke klarer å ta et poeng. 

Anonymkode: 40b55...1b1

Jeg bare svarte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.4.2016 at 21.24, Aye skrev:

Har bestemt meg. Siden jeg er veldig seksuelt aktiv så vil jeg ikke at det skal skje uhell eller at jeg skal bli lurt igjen. Har noen spørsmål angående steriliseringen.

Hvor lang tid tar det? Sånn ca?

Får man vondt eller kjenner noe ubehagelig etterpå? 

Kan man ha sex samme dag? Eller dagen etter? 

Er det et bra eller dumt valg som 26 åring? 

Jeg er seriøst livredd for jeg har alltid vert redd leger, sykehus og operasjoner. Får helt angst av det og kjenner jeg gruer meg ihjel hele tiden. Håper jeg klarer å gjennomføre det! Skal også fryse ned sæd hvis jeg vil ha barn med ei fremtidig dame. 

Synd at du har blitt lurt. Da har du kanskje fått det barnet du ikke ønsket? 

Selve inngrepet var raskt gjort. Litt ekkel følelse når legen holdt på, ikke vondt. Lite snitt på hver side. Drar litt i sædlederen, klipper av en bit (som sendes til analyse som dokumentasjon? ) og slår knute på tråden. Syr igjen. 

Kjørte bil hjem etter inngrepet. Fikk med noe ekstra smertestillende fra legen, men smerte var ikke noe problem. Tok stingene etter en drøy uke. Leverte prøve etter 3 mnd. 

Hva som er rett for deg må du avgjøre sjøl. 

Anonymkode: 1d544...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tusene gang, du brukte ikke kondom så du ble ikke lurt.

Fatter ikke at det skal være så stort tiltak å bruke dong. Trenger du en instruksjondvideo eller bunner det kun i latskap og en enorm evne til å fraskrive seg skyld for egne handlinger?

"nei! Jeg løp rett i fronten på en trailer på E18 med vilje å ble skadet og det er bare sjåførens skyld!"

Anonymkode: 1602a...05e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For tusene gang, du brukte ikke kondom så du ble ikke lurt.

Fatter ikke at det skal være så stort tiltak å bruke dong. Trenger du en instruksjondvideo eller bunner det kun i latskap og en enorm evne til å fraskrive seg skyld for egne handlinger?

"nei! Jeg løp rett i fronten på en trailer på E18 med vilje å ble skadet og det er bare sjåførens skyld!"

Anonymkode: 1602a...05e

For tusene gang. Hun innrømmet selv at hun lot som hun tok pillene. Hun ville få barn og kunne ikke vente til jeg også ville. Så nå skal ikke flere få lure meg. Se hvor skuffet de blir når de finner ut at de ikke blir gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steriliser deg fort som fy. 

Anonymkode: ed3ab...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Aye skrev:

For tusene gang. Hun innrømmet selv at hun lot som hun tok pillene. Hun ville få barn og kunne ikke vente til jeg også ville. Så nå skal ikke flere få lure meg. Se hvor skuffet de blir når de finner ut at de ikke blir gravid.

Igjen, kondom. Din kropp er ene og alene ditt ansvar. Se å bli voksen og ta ansvar for handlingene dine.

Anonymkode: 1602a...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...